Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 nov 2020 09:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 241 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forfatter besked
Medlem

Stevienicks skrev:
Hector Salamanca:

Ja, men jeg oplever bare, at jeg kronisk ska tisse! Hele tiden og nærmest vanvittig meget hver gang. Jeg har vandladning hvert 15 minut og hele tiden. Jeg har INGEN problem med det. Det er nærmest voldsomt. Kan det forklare at der måske ikke blokeres i mine nerver?

Jeg har ikke nogen videnskabelig forklaring på hvordan MDMA påvirker vandladning, men kan sige at jeg har det direkte modsat af dig. Jeg synes det kan være rigtig svært ved at komme af med vandet hvis jeg er meget ramt. Jeg føler ofte at jeg skal tisse, og når jeg så går ud for at gøre det går der irriterende længe før jeg kan få presset noget ud, og der kommer meget lidt ud når det endelig er.
Det kommer heller ikke ud i en jævn stråle, men mere i sådan nogle sjat når jeg presser :-D

MDMA har været mit absolutte favorit fest-drug igennem tiden. Gør det dog sjældent efterhånden, for comedowns kunne være rigtig hårde, når min tolerance steg. Det var simpelthen for hårdt for humøret hvis jeg holdt mig vågen på det for længe, og tog for store mængder.

Men hold da kæft hvor er det hyggeligt at være til en fest hvor størstedelen er på MDMA :-D

Jeg har ofte tænkt på hvordan byen ville se ud fredag og lørdag nat, hvis alle tog MDMA i stedet for at drikke. Så kunne politiet vidst godt holde fri, for der ville nok være betydeligt mindre slagsmål osv at stoppe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 241 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]