Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 okt 2023 02:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 okt 2023 00:23
Indlæg: 3
For 5 år siden fik jeg angst anfald der varede i 3 timer det skete begge de 2 sidste gange jeg prøvede MDMA og en af gangene testede jeg det med de 4 reagent test kits hvor det var stærkt positiv for MDMA og doserne var 100-120mg crystal og undre mig virkelig over hvad der forårsagede de angst anfald, jeg er vandt til come-up anxiety der også kan virke slemt men går væk efter 10-15 minutter nogen idé hvad det kunne være eller hvordan jeg undgår det igen gad nemlig godt roll igen snart.

Har undersøgt lidt at måske at dele den første dose op i 2 så første kapsel med 60mg MDMA først og den anden med 60mg 15 minutter senere. Også måske at gå udenfor og gå en tur før come-uppet da de forrige gange det hjalp på come-up angsten at komme udenfor da det kunne føle trykkende indenfor lidt på samme måde jeg har hørt folk på svampetrip beskrive det men her er det kun under come-uppen. Måske det ville hjælpe at game et first person shooter for at være dypt koncentreret i det? Men tænker man bliver vel opmærksom på come-uppet uanset hvad? Så nogen der har nogle gode idéer til hvad der kunne hjælpe eller om nogle af de ting jeg har skrevet kunne være til gavn. Jeg tager også vitaminer og får spist godt dagene op til så tænker at kroppen burde have hvad den skal bruge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2023 00:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Jeg kender godt til lidt angst på MDMA come-up, så flipper det helt ud når come-up er overstået, men at det vare hele 3 timer lydder ikke rart. Det er heldigvis lykkedes mig at få vendt trippet til noget positivt i løbet af 15-20min. efter at måtte give slip på mig selv ;)

Doseringsmæssigt lyder det meget fornuftigt. Tror også det er vigtigt at du ikke er alene med dit trip nu hvor det er endt sådan de sidste to gange.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2023 21:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Er du et andet sted nu siden du vil give dig i kast med noget som har ramt dig så hårdt psykisk før?
Eller Hva er dine tanker bag?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team