Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 22:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
Jeg har et spørgsmål til dosering af MDMA, første gang jeg prøvede det tog jeg 250 mg, hvilket var for meget. ikke ubehageligt, bare for overvældende.
jeg vil gerne opnå en festlig rus, som jeg kan styre med mennesker som ikke nødvendigvis skal vide at jeg har taget stoffer. Mine venner er stærkt imod hårde stoffer, jeg gider ikke tage diskutionen, jeg vil bare fyre den af.

med hensyn til pupil udvidelse, er der så forskel på udslaget i forhold til mængden af mdma? måske forskel på oral og snifning?

Jeg tænkte på at sniffe 50 - 75 mg.

jeg har kigget rundt på andre forum, jeg kan ikke finde noget på dette emne, hvis i har erfaring så del endelig! :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Hvis jeg absolut skulle skjule det for mine venner, ville jeg forsoege mig med 90mg oralt..

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Ja 80-90 mg oralt er meget nemmere at skjule, end nasal indtagelse. Det sviger alligevel noget.
Det utimative stof til den sammenhæng er metylone. Ingen store pupiller, kæberaslen eller andre tydelige tegn. Du kan føle dig godt blæst og ingen kan se det mindste. Kendere vil godt kunne spotte din MDMA påvirkelse, det er svært at afgøre hvorhvidt dinne venner vil.

Lærte af bitter erfaring at alkohol er farlig i den sammenhæng, tog 2 x 90 mg over en aften og drak måske 6 genstande. Det resulterede i, at jeg måtte lægge i total eufori i 3 timer på en sofa. Svært at se det negative i umiddelbart, men dog lidt svært at forklare kæresten og hendes venninder.

Mindre hissige stimulanser vil gøre din opgave nemmere, men det kan lade sig gøre at skjule mdma især med erfaring.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

mine venner har ingen kendskab til stoffer, de er bare imod dem. jeg er mest bange for mine pupiller, og måske at gå rundt med et smøret smil hele aftenen ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Oslo
Hei, du må bare forsøge, som du sikkert burde ane så virker stoffer forskjællig fra person til person. Du må ikke få utvdede pupiller, har selv oppleved det, god++ speed følelse, normale pupiller. Her finnes altså ingen regel er min mening. Nogen dør med 3 i promille, mens andre er "up and go" to dager etter 4,6. (Forøvrig egen erfaring, som absolut frarådes.) OIg husk "Live by the sword, die by the sword" Ha en fin høst.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Carcharodon C skrev:
Hei, du må bare forsøge, som du sikkert burde ane så virker stoffer forskjællig fra person til person. Du må ikke få utvdede pupiller, har selv oppleved det, god++ speed følelse, normale pupiller. Her finnes altså ingen regel er min mening. Nogen dør med 3 i promille, mens andre er "up and go" to dager etter 4,6. (Forøvrig egen erfaring, som absolut frarådes.) OIg husk "Live by the sword, die by the sword" Ha en fin høst.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

undskyld, er ny på forummet, ved ikke helt hvordan det hele virker endnu.
hvad mener du med "Du må ikke få utvdede pupiller, har selv oppleved det, god++ speed følelse, normale pupiller" er det med MDMA du har prøvet dette? uddyb tak, jeg forstår ikke hvad du mener :)

jeg er kun interesseret i MDMA, er hverken til speed eller coke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror ikke han selv ved hvad han skriver. Anakrig og dgs er spot on. Pupillerne vil nok stadig udvides en smule, men folk lægger ikke mærke til det når de er fulde, desuden er der for det meste ret ringe belysning i fest sammenhænge. Med en dosis på 90 mg har du rimelig meget styr på hvor meget af din rus du viser.

Edit;
Men pas på med at gøre det til en vane. Jeg tager maks MDMA en gang hver 2. måned, når det er så sjældent ville jeg være ked af hvis jeg skulle ligge en dæmper på min eufori, blot fordi jeg ikke "må" vise jeg har det fantastisk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Joe_biden, oprettede du ikke en tråd for en uges tid siden, hvor du beskrev du havde rollbacks fra dit sidste MDMA trip? I så fald, vil du så ikke mene det er lidt dumt at begynde med MDMA igen, når du stadig får rollbacks så lang tid efter du tog det sidst? Du skrev vidst også du var nervøs for HPPD?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har læst mig til at MDMA ikke kan måles i kroppen efter godt en måned, og jeg tænker at hvis man tager mindre, så vil min afterglow, og "reset periode" også formindskes? sådan at jeg foreksempel kunne rulle ca. 90 mg oralt en gang om måneden? hvad er "anakrig" og "dgs" ? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville max tage 90mg oralt, og max 70mg nasalt, hvis jeg havde behov for at skjule det.

Ellers kan jeg anbefale MMA, som er ret lig MDMA, bortset fra at du ikke bliver lige så geared up af det. Det er helt perfekt til joints og et par øl, og 50mg MMA gør underværker.
Ellers tag partybriller på og forklar, at du bare er FULD på lige i aften.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

PowerStranger skrev:
Joe_biden, oprettede du ikke en tråd for en uges tid siden, hvor du beskrev du havde rollbacks fra dit sidste MDMA trip? I så fald, vil du så ikke mene det er lidt dumt at begynde med MDMA igen, når du stadig får rollbacks så lang tid efter du tog det sidst? Du skrev vidst også du var nervøs for HPPD?

jo det er rigtigt. men jeg har ikke haft dem de sidste par dage, og jeg har kigget på nettet, det virker som om jeg har haft en meget voldsom afterglow, men som sagt var der ikke noget ved det jeg ikke kunne lide. jeg vil derfor gerne prøve det igen, om en måned eller to, når en anledning byder sig.

jeg har ikke prøvet MMA, er det en normal ting for en pusher med nogenlunde forbindelser? (må jeg skrive det?)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var et RC der var til at finde for nogle år siden, jeg har ikke set det længe på nettet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det tror jeg gerne du må, men det er det formentlig ikke. Desværre. Du kan vel altid spørge, men så tror jeg heller, at ikke der skal snakkes mere om dette her.
Husk nu, du har hele livet foran dig til at trippe, aint no rush.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

100% men jeg vil gerne gå amok til julefrokost med min klasse, og vil ikke vente til næste år. er der andre "feel good drugs" derude? jeg vil bare feste og være glad og gå amok - ikke blive aggressiv, føle mig oven på eller have en plan.

Junior medlem
Brugeravatar

De gir alle utvidede pupiller, men ikke altid, saMMME TYBE RUS EFFEKT. sÅ NU MDDUY VURDERE, FOLK FLES GLOR DA IKKE INN I ØYNENE PÅ SINE KAMERATER. oM SÅ VÆRE, TRODDE kØBENHAVN VAR EN RELAXED BY, HMM I oSLO DU KAN KØBE LIGE FORAN NESEN POÅ POLITIBETENJENE. mEN.... DET ER DIT VALG

Junior medlem
Brugeravatar

Utvidede pupiller betyr dilaterte, store pupiller en får ved sentralstiulierene midler, coca, mdma, speed. Men en får ikke alltid disse symptome, opiater giver mioese, små pupiller, er det så svært at fortstå? Give faen i opiater, om du ikke vil se ut som en jødisk fange i en kz lager under 2 verdenskrig. Og som sagt balle reagerer ulikt på stoffer. Jeg bliver rolig og konsentrered med speed, ikke vild og ustabil. Altså, prøv og lær

Medlem

50-70 mg MAX lyder til de andre får noget rimelig "urent" MDMA

Medlem
Brugeravatar

Apropos store pupiller, så mindedes jeg at læse på Bluelight at dette ikke skulle være tilfældet med 6-APB. Kan psychedelia bekræfte dette? Og ville psychedelia anse en lav dose af førnævnte stof som en fornuftig idé i non-narko kontekst?

Insane psychedelia user!

Hvorfor overhovede være på stoffer, sammen med venner som ikke gider se på det?
Det ødelægger rusen at skulle gå og gemme det.
Du risikerer at dine venner ikke gider dig, når du er påvirket og ikke kan skjule det helt så godt som du troede.

Gem dog den fantastiske rus som MDMA er, til du er et sted hvor den kan foldes ud i fuldt flor.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]