SWIM skrev:
Kan det være brus af Kodimagnyl?
Det kan være flere ting, han får intet ud af gætterier, hverken vores eller hans egne.
krabler skrev:
Godaften psy, jeg var her til aften på besøg hos en ven til en pind og en bajer vi snakker så lidt frem og tilbage og han fortæller han har fået nogle brusetabletter som skulle indeholde morfin men han ville ik røre dem for kunne ik rigtig finde noget som kunne bekræfte hvad det engtelig var?
nogle af jer som kender nogle brusetabletter som skulle indeholde morfin eller lign.? 
Du kan sådan set selv vælge hvad der skal stå i stedet for morfin, da ingen på psy kan vide hvad det er.
Og der er blevet givet bud på, at det så kan være Dolol, men det ændrer ikke på, at kender man ikke kilden (for al sin narko sådan set), så kan hverken psychedelia.dk eller andre vide hvad det reelt set er.
Det ku' han jo så, åbenbart

Tror Halose har svaret fint for mig, men så igen. Hvordan fanden kan du forsvare, at han bare skal prøve det, selvom han har fået at vide, hvad der muligvis (kodeord) er i? Jeg kender til mange historier, hvor folk har fået fx 2c-b i stedet for coke (for real), benzoer i stedet for opiater osv. Så venligst undgå at være alt for kæphøj, det kunne være at han ville dø af pillen. Worst case scenario, men jeg håber ikke du tager for let på det at give HR.
Stoffer er ikke legetøj, også selvom din pusher "har en nogenlunde idé om, hvad det er". Jeg kunne også forestille mig, at der er mange der har købt MDPV uden at ane hvad det er, men hvis pusheren siger det minder om amf/methamf, så må det jo være fint nok, ikke? Så kan vi sagtens tage lige så store baner, som vi gør med amf.
Be informed, then choose.
Btw, når du skriver "åbenbart" er det jo ikke fordi det fremmer sagens sikkerhed, vel?
Aer jeg ku herre meget godt lige klare alle de her stoffer jeg ikke aner hvad er, altså. det går formentlig fint orh hvad yir heheha
Godt det gik fint krabler :- )
Jeg var bare overbevist om at han gik efter håndkøb, da jeg i min vildeste ikke trode at man kunne få brustabletter af sin pusher, med mindre man måske var fra Sverige(Der er Kodi'er ulovlige hvis ikke de er på recept). Det var også derfor jeg foreslog Kodimagnyler. Det farligste ved dem er ikke kodeinen, men Paracetamolen.
Du kan sikkert også se at jeg spurgte om de var på recept, UDEN at nogen gav mig svar...
Brustabletter er for mig indbegrebet med hovedpinepiller i store træk. Søgte, Scrollede og at de var på recept.
Stille og roligt! Jeg vil ikke være kæphøj eller lege med andres liv...
Edit: Og jeg citerede lige præcis den del af hans indlæg med stort, da jeg tog for givet at han ville vide hvilken én af de som måtte findes, som kunne have den ønskede effekt. Jeg trode(hvilket der vel heller ikke er, og derfor blev jeg forundret over Halosese svar, at der skulle være mange forskellige, hvilket jo var en misforståelse) ikke at der var så mange på håndkøb.