Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 apr 2012 11:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 aug 2005 13:27
Indlæg: 15
Vi er nogle stykker der har snakket om at spise noget mdma eller methylone til distortion.
Vi synes det kunne være rigtig hyggeligt med mdma til distortion, hvor vi vil gå lidt rundt og nyde det gode vejr, stemningen og selvfølgelig den gode musik, uden at skulle drikke for meget alkohol (som kunne ødelægge oplevelsen).

Men nu har jeg læst lidt om AMT og det lyder som om det kunne være et spændene alternativ.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide noget om:
- En moderat dose (som ville være god til distortion)
- Hvordan er dagen derpå, sammenlignet med mdma og methylone
- Hvilke af de 3 nævnte ville i have valgt til distortion
- Andre erfaringer/forslag

Alle input, holdninger og kritiske kommentarer er velkomne :gud:

på forhånd tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2012 12:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Har I prøvet AMT før, eller for den sags skyld andre psykedeliske stoffer? Hvis ikke, så er det nok ikke den bedste idé at prøve første gang til Distortion da der er så mange mennesker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2012 12:24 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 aug 2005 13:27
Indlæg: 15
Vi har aldrig prøvet AMT før. Kun mdma.
Jeg blev bare forført af tanken om at AMT virker lang tid, samt at det skulle være mildere dagen efter.
Jeg har tænkt på en dose mellem 15mg - 25mg for at undgå en alt for psychedelisk oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2012 14:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg prøvede max 30mg aMT første gang, og det blev ret psykedelisk på en nederen, paranoidsk (is that even a word) måde.

Så jeg kan ikke anbefale det, og heller ikke når I ikke har prøvet psykedeliske stoffer før.
Jeg har også haft gode oplevelser på aMT, og kender et par stykker som synes godt om det, men jeg ville holde mig til MDMA.
Desuden er der meget klam vasokonstriktion.
Men det kunne være, at en lav dose kunne fungere for jer. Bare husk at det ikke giver meget mening at redosere, som man kan på MDMA.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2012 14:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2010 13:40
Indlæg: 347
aMT varer længe, ja, men efter egen erfaring ledsages rusen i sine sidste timer af en træls følelse af udkørthed der gør at man ikke rigtigt kan nyde den længere.
Hvis i kun tager 15 mg bliver det næppe psykedelisk, men hvis i forventer noget nær MDMAs eufori i de doser så bliver i altså skuffede.

Der er vist over en måned til distortion, så i kunne evt. prøve aMT snarest i en lav dose på ca. 15 mg (oralt, efter ikke at have spist i nogle timer, uden noget ansvar resten af dagen) og dermed få en følelse af det. Så kan i se om det er hvad i vil have ud af det til Distortion, om i føler at dosen skal oppes, eller om i vil ty til gode gamle emma.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2012 15:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2008 02:20
Indlæg: 599
Geografisk sted: Nordkysten
15-20mg lyder fornuftigt, det vil formentlig give jer en god energi og en snert empatisk glæde og der vil ikke være særlig visuelt.
Tømmermændende er meget milde, virkningen er nemlig strukket ud over lang tid, så I vil ikke opleve et crash.

De første 1-3 timer vil der være chancen for kvalme, så indtag det evt. i god tid hvis I vælger at gi det et forsøg.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2012 14:16 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 aug 2005 13:27
Indlæg: 15
Vi kan desværre ikke teste noget af det inden distortion.
Jeg synes der er ret delte meninger, jeg hælder nok mest til at vi holder os til emma.

Men
Citat:
15-20mg lyder fornuftigt, det vil formentlig give jer en god energi og en snert empatisk glæde og der vil ikke være særlig visuelt.
Tømmermændende er meget milde, virkningen er nemlig strukket ud over lang tid, så I vil ikke opleve et crash.

Lyder altså meget tiltalende, især det med at man ikke "crasher".

Vil du evt. beskrive rusen af 15-20mg lidt bedre ? :)

Er det på samme måde som med svampe hvor en lav dose nemt kan give en fornemmelse af at have det ene ben ude af trippet og det andet inde, hvis du kan følge det ?
Det bryder jeg mig nemlig ikke om.

og tak for svar :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2012 16:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2010 13:40
Indlæg: 347
Jeg synes at 20 mg føles lidt som en meget lav dose af MDMA i meget lang tid. Man bliver mere social, mere næstekærlig, får lidt lyst til at bevæge sig, man bliver mere energisk og mere klar i hovedet, humøret blive løftet. Let eufori kan være tilstede i bølger, især i de første 6-12 timer.

Jeg behøber vel ikke at nævne erowids triprapporter som en næsten uudtømmelig kilde af information om dette emne.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team