Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er lidt ny til det med stoffer, men har prøvet lidt af hvert efterhånden, dog ikke rigtig med nogen effekt.
For en uge siden havde jeg så købt noget coke for første gang som jeg skulle bruge til en fest.
Jeg tror jeg fik taget over 10 baner den aften, men kunne ikke rigtig mærke det.
Ham jeg købt det af er en der blev anbefalet af min bror, så tror ikke det er der problemet er.
Nogen der ved hvad det kan være, eller har prøvet noget lign?

Det skal lige siges jeg samtidig også var fuld.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Kvaliteten af kokain i Danmark er generelt ret dårlig, så det du har fået, har sikkert indeholdt meget lidt eller ingen kokain.

Junior medlem

tja.
Hvor meget ville i sige man skulle tage for at få en virkning?

Medlem

Jeg plejer at have mellem 0.5g -1.0g til en hel nat

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror skam du har set hvad coke kan gøre. Det er skide-subtilt og mega hypet - og kun fedt når man har masser af det...

Medlem

Geografisk sted: hasselager
jeg har os altid haft det problem med coka.. selvom mine venner to det samme og kom op og kører var det ikke noget der virke på mig... har kun prøve to gange på 16år at coke har virke på mig..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har en idé om at kokain i starten har en omvendt tolerance hvad angår den euforiske virkning. Noget med at nogle receptorer rent faktisk opjusteres med forbruget. Derudover er det for nyligt kommet frem af folk der er afhængige af nicotin får mere ud af kokain. En god brandert øger også effekten, men med væsentlig større skadesvirkning.

Det første kan måske sammenlignes med at en nikotin afhængig ofte nyder en cigaret mere end en ikke-afhængig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har en idé om at kokain i starten har en omvendt tolerance hvad angår den euforiske virkning. Noget med at nogle receptorer rent faktisk opjusteres med forbruget. Derudover er det for nyligt kommet frem af folk der er afhængige af nicotin får mere ud af kokain. En god brandert øger også effekten, men med væsentlig større skadesvirkning.

Det første kan måske sammenlignes med at en nikotin afhængig ofte nyder en cigaret mere end en ikke-afhængig.

Tvivler. - Første gang jeg prøvede kokain blev jeg FUCKING blæst.

Min teori går på at kokain generelt er skamcuttet i Danmark.

Hvis kvaliteten er i orden er det altså også et stof der virker, og er på ingen måde subtilt.

Site Webmaster
Brugeravatar

IMO er kokain rusen meget subtil og ikke en rus man lægger mærke til på samme måde som f.eks. amfetamin.

Du har formentligt fået en god effekt ud af det men du har bare ikke lagt mærke til det. Din selvtillid er formentligt steget enormt meget under rusen, men du har måske ikke tænkt over det var pga. kokainen.

På trods af at kokain er meget urent (Iflg. sundhedsstyrelsens tal fra 2006 var medianen for renhed af kokain på 25%), har jeg aldrig indtaget mere end et halvt gram over en aften/nat, og jeg har fint lagt mærke til rusen.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Hmm, har prøvet kokain en gang, normalt tager jeg det ikke da jeg ved hvor skamcuttet det meste er. Men en kammi havde fået fat i noget som han mente var godt, så det skulle jeg da lige prøve.
Jeg må sige at effekten var forbløffende i forhold til hvor meget jeg tog, ca. 75mg.
Rusen var kort og men ekstremt lækker med et godt rush.
Helt sikkert noget man ligger mærke til når man er på det, ingen tvivl.
Det værste var dog at jeg blev rimelig bedøvet i næsebor og øverste del af munden, føltes som om jeg ingen tænder i munden havde.

Medlem

Hmm, har prøvet kokain en gang, normalt tager jeg det ikke da jeg ved hvor skamcuttet det meste er. Men en kammi havde fået fat i noget som han mente var godt, så det skulle jeg da lige prøve.
Jeg må sige at effekten var forbløffende i forhold til hvor meget jeg tog, ca. 75mg.
Rusen var kort og men ekstremt lækker med et godt rush.
Helt sikkert noget man ligger mærke til når man er på det, ingen tvivl.
Det værste var dog at jeg blev rimelig bedøvet i næsebor og øverste del af munden, føltes som om jeg ingen tænder i munden havde.

Hvids du havde den følelse i længere tid (mere end 10-15 minutter) er der nok en ret stor sandsynlighed for at det har været blandet med noget bedøvelse af en art.
Sådan som jeg har forstået det, skulle bedøvelses-virkningen i coke ikke virke på den måde mere end max 5 minutter.

Junior medlem

Låner lige dit topic! :)

Fik noget sidste weekend, som gjorde sådan, at det føltes som om min hals lukkede sammen og jeg nærmest fik en mætheds følelse, ikke en dårlig oplevelse, tværtimod, havde det mega fedt lige efter. Og det var ikke så bedøvende som noget jeg har fået andre gange.
Har det bare været cuttet helt vildt op eller hvad? :) Skal lige siges jeg stortset ikke rørte alkohol den aften eller aftenen før.

Medlem
Brugeravatar

Aalborg9000, det sker af og til. Især ved mig. Plejer så også lige at lave en snotter nede i halsen efter en bane. Så bliver min hals også sådan der..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er fordi størstedelen af det coke der er i ømløb i dk er 70% mel, og 25% creatin, med 5% coke :lol:

Det er efter min mening yderst vigtigt at man oprenser sit narko inden man indtager det, specielt coke...

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Sultan69 skrev:
Det er fordi størstedelen af det coke der er i ømløb i dk er 70% mel, og 25% creatin, med 5% coke :lol:

Det er efter min mening yderst vigtigt at man oprenser sit narko inden man indtager det, specielt coke...

Mvh.

Oprenser? I hvilken forstand?
Jeg oplever præcis det samme som ham som oprettet denne tråd.
Jeg har røget tjald i perioder i 3 år.
Jeg har taget coke 10-15 gange efterhånden, og ikke en eneste gang har jeg tænkt "okay, NU er jeg ramt!!", som f.eks. med alkohol eller cannabis.
Jeg er altid den eneste som ikke oplever en virkning. og jeg tvivler på det skyldes kvaliteten, som nogle vil påstå.
Er der andre måder hvorpå man kan tage coke uden at sniffe det? måske er det bare min næse der er dårlig kvalitet :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvorfor overhovedet tage coke? Det er et af de farligste stoffer der findes, et af de dyreste, og et af dem med ringest effekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]