Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,
for en uges tid siden modtog jeg lidt aMT med posten, og i går valgte jeg at prøve det.
Det kommer fra en relativt pålidelig kilde, som jeg før har modtaget helt acceptabel mxe fra, og generelt har jeg ikke hørt noget dårligt om kilden, MEN:
Jeg valgte at tage 35 mg omkring klokken 20:00 i går, efter at have fasten hele dagen (havde spist 2 rugbrødsmadder siden jeg vågnede klokken halv 2), og spiste en time efter en pizza. Jeg følte et klart humørløft (der ikke bare var placebo), men valgte pga. mangel på rigtig effekt at tage 20 mg mere klokken 23:00.

Jeg var lykkelig, jeg var mere kreativ end normalt og jeg var meget stimuleret. Det var ingen OEV eller CEV, før klokken ca. 7 da jeg prøvede at sove, der så jeg en del mønstre samle sig foran mig idet jeg lukkede øjnene.
Der var ingen specielle tanker eller noget, og alt i alt var det en rar oplevelse, men ikke hvad jeg havde forventet.
Spørgsmålet er så, hvad gik galt?
Mit aMT er lysebrunt pulver, med svag tendens til at kulmbe sig.
Jeg tog det oralt (i bombe).
Skal dosen bare være højere? (altså har det være cuttet, da erowid helt klart siger det var en høj dose, det samme gør adskillelige triprapports)
Er det overhovedet muligt at redosere så sent som jeg gjorde det, eller er tolerancen for høj på det tidspunkt?

Jeg går lidt og hungre efter et gennembrug på aMT, og ville vide om jeg kunne tage det igen nytårsaften, og måske en gang inden da (dvs. 3 trip, hvert med 3 dages mellemrum). Til nytår ville jeg være mere end tilfreds med det jeg oplevede i går, men vil også gerne prøve en 'rigtig' aMT oplevelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det stemmer meget godt overens med mit forsøg med AMT, 30 mg gav let humør løft, som et meget svagt MDMA trip.

Junior medlem

@Sortsnog: Hmm.. Men når man læser triprapporter så hører jeg for det meste om en meget mere psychedelisk oplevelse..

Okay, efter lidt research har jeg læst at tolerancen skulle være mere eller midre forsvundet efter en uge, og meget lav efter 3 dage, så det ville altså fungere at tage det d. 28. og til nytår, altså med 3 dages mellemrum mellem hvert trip. Hvis nogen har nogle egne erfaringer på dette område vil jeg meget gerne høre om det virkeligt kan passe at der næsten ingen tolerance er efter 3 dage?

Medlem

Det lyder også meget som jeg oplevede aMT: også som lysebrunt pulver, og også fra en vendor der også solgte mxe (muligvis den samme?).
Jeg synes at det fungerer bedre at ryge det (jeg går ud fra at du har freebase). Det er mere stimulerende men giver også flere farver, og er meget mere potent. Bare bland det med lidt aske i et bonghoved og voldtagt det groft med en lighter, så skal det nok fordampe.

Lugter dit pulver også af morfar?

Mht. tolerance så synes jeg at det er lidt ligesom MDMA: efter strukturen at dømme synes aMT at fungere som monoaminfrigiver, og når depoterne er tømt så er der sgu ikke så meget at gøre, tolerance eller ej.

Btw, lidt off topic: er det tilladt at diskutere side layout, første bogstav i navnet, eller andre ting som kan bruges til at identificere en RC vendor uden direkte at give information der kan bruges til at opspore vendoren? Jeg vil mene at det bidrager til HR-ånden at vi kan indbyrdes identificere om vi bruger samme vendors eller forskellige vendors, da dette vil fortælle os om det er samme pulver vi sidder med.

Junior medlem

Det lugter svagt af noget jeg da godt kunne gå med til at kalde morfar :)
Jeg er ikke meget for at ryge det, da jeg generelt ikke er den stærkeste på en bong, og så tiltaler længden af trippet mig også.
Men hvor hårdt for lungerene er det at ryge?

Vi kan lige sende en PM omkring vendor :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes personligt ikke aMT er helt utroligt psykedelisk. 30-40 mg (oralt og rektalt) giver for mig et humørløft, relativ stor stimulering samt perioder med MDMA lignende eufori og en god del af empatien også. Efter de første 8 timer fra indtagelsestidspunktet går det over i et mere psykedelisk trip, med en svagere eufori. Stimuleringen føles bedre ved rektal ROA. Har hørt at røget aMT skulle give en mere stimulerende og mindre psykedelisk rus.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg oplevede noget lignende første gang jeg tog aMT. Når jeg redoserede til sindssyge doser (65mg over 4 timer) blev jeg ikke mere påvirket men rusen strakte sig så jeg var påvirket i over 24 timer, jeg havde en meget subtil rus, men blev aldrig rigtig ramt. Næste gang jeg prøvede det var en lidt højere startdosis - 45mg og jeg kan love dig for at jeg blev revet rundt der.

Jeg synes ikke euforien er som med MDMA, men der er en stimulering af humøret.
aMT er det mest psychedeliske stof jeg har prøvet, meget anderledes og mere ægte visuals end andet. Jeg oplevede også et kort delirium ... min hjerne havde digtet en historie imens jeg slappede af med lukkede øjne og da jeg åbnede dem igen tog det mig nogle minutter at finde ud af at "drømmen" var uægte. Desuden har det nogle vilde egenskaber i mindre doser, mig og en ven så filmen "Pay It Forward" og da den var slut var vi begge fuldstændig ude af den psykisk fordi vi "levede filmen".
Min ven oplevede at jeg hele tiden var en anden, han så andre pigers ansigter på mig i stedet for mit (hans kollega, klassekammerat, en fra træningscenteret osv.) Dette gjorde at han havde direkte svært ved at være der sammen med mig og føre en samtale fordi han ikke kunne sidde i den situation (på narko) med hans kollega, men han vidste jo rationelt godt at det var mig. Han fik lige under 30mg, og efter 2 timer troede vi ikke der kom nogen vild effekt, men så satte filmen det hele i gang.

Noget jeg har bemærket ved aMT er at det kan blive RIGTIG vildt hvis man "lukker rusen ind", det er svært at forklare men jeg prøvede det første gang til en fest hvor mit fokus var på festen (hvor jeg kom op på de 65mg uden nogen bemærkelsesværdig effekt), de andre gange har været i hjemlige omgivelser hvor jeg har ledt efter stoffet i min hjerne, ladet det tage mig. Jeg synes jeg har læst om adskillige mennesker der ikke har fået noget ud af stoffet og de har typisk ikke haft fokus på det.

Alle oplevelser er gjort på samme levering aMT. Det er et lidt skummelt stof på den måde man skal åbne sig for det.
Tag evt. 45mg og læg dig alene hjemme under dynen, så tror jeg der sker ting og sager, eller med en ven (det er nok mest sikkert og så har man en til gøre tingene endnu mere skøre og abstrakte med).

Junior medlem

Okay, dejligt at høre at det ikke kun er mig der har oplevet aMT på denne måde, men endnu dejligere er det at høre at jeg nok godt kan nå det psychedeliske trip jeg havde håbet :)
Tror jeg vil oppe dosen lidt til næste gang, og så tage det hele på en gang.
Det skal lige siges at jeg var alene hjemme, og indtog musik og gåture i høje doser, så tror nu ikke min setting har holdt nogen effekt på afstand :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vær også opmærksom på vasokonstriktionen, den er lidt hæftig med aMT, jeg rendte rundt og frøs i 5-6 timer og var rimelig bleg i hovedet fordi blodet ikke kunne komme rundt,

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Admin
Brugeravatar

Jeg tror i øvrigt, at renheden på amt kan variere meget fra vendor til vendor (og batch til batch). Det er ikke så underligt, hvis doserne afviger med 20-40%. Især når man tænker på, at alle reagerer forskelligt på stoffer :)

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er MEGET stimulerende, giver et godt humørløft og en nær-lsd psykedelisk oplevelse - har taget det op til 31mg.

Det var en ret særlig oplevelse, for jeg tog det (i gelcap) mens jeg var ret træt, og faldt faktisk i søvn inden det begyndte at virke. Vågnede i en stimuleret tilstand af opløftet stemning, med udflydende farver, mayanske mønstre (meget a la syre eller svampe) der smukt pyntede min ellers kedelige, hvide væg.

Siden da har jeg prøvet 21mg mens jeg var i byen. Her fik skyggerne bevægelser, farverne blev 'levende' og jeg endte med at tage hjem, da et overfyldt diskotek i downtown var lidt for overvældende for mig. Ingen negative følelser overhovedet - oplevede det nærmest som et "fail-safe" alternativ til LSD. I større doser (40mg+) ville det helt klart blive for meget for mig - jeg er er følsom mht. doser af psykedelika.

Det varede i omkring 10-12 timer, begge gange. Come-up tog 1½-2 timer, og jeg havde ingen tømmermænd, andet end et let, men behageligt afterglow jeg vil sammenligne med den "friskhed" mange får efter et syre trip. Det var dog rat med noget søvn derefter..

Junior medlem

jeg prøvede det igår igen, denne gang sammen med en ven :)
vi tog 55 mg, og der kom igen den meget stimulerende føelse sammen med et markant humørløft, vi sad og sumpede hele natten (og redoserede et par gange, denne gang røg vi det), han oplevede en del visual allerede inden redoseringen, mens jeg oplevede en del umildbart efter redoseringen. Disse visuals var nogle man skulle jagte en del. Først så jeg kun en del i hans ansigt (det ændrede sig til andre mennesker og dyr/monstre), men hvis jeg koncentrede mig kunne jeg danne store og flotte mønstre i hele rummet, men hvis ikke man fokuserede på dem forsvandt de hurtigt.
Det var fedt, men virkede kun i dæmpede belysning, eller det vil sige at til sidst på aftene begyndte rummet også at bevæge sig for mig når der var fuld belysning.

Medlem

Det lugter altså af morfar.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lugter altså af morfar.

Ja det lugter af 2. verdenskrig/gammel matematik lærer.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Admin
Brugeravatar

Jeg synes, det lugter af de der små kugler, der ligger i et pissoir.

Det skyldes nok bare, at produktet indeholder rester af indol.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!

Det man fik dengang der var noget der hed pondman, lugtede slemt af hestemøg. Det samme gjorde ens ånde og sved. Man det kan I københavnersnuder selvfølgelig ikke vide ;)

(jeg ved godt indol både lugter af lort og lagkage - alt efter koncentration)

Medlem

Hestemøg? Fy for satan. Jeg har godt læst noget om at indoler lugter af lort. Det er sikkert fra et biprodukt. Jeg håber ikke det er giftigt. Men du siger dengang, så jeg går ud fra at det ikke er i omløb mere :)

Admin
Brugeravatar

Hvis mellemproduktet ikke oprenses ordentligt og det reduceres med noget krads som zinkamalgam, kan der godt dannes skatol. Et af de stoffer, der får lort til at lugte af lort :P
I mindre mængder lugter det dog af blomster, og bruges derfor i mange parfumer.
Både skatol og indol er en smule giftige for mennesker.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!

Ah ja, det var skatol jeg tænkte på. Godt der er nogen som har styr på deres feces substanser :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]