Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 01:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min jomfrutur på kokain bliver på noget coke, der er cuttet med ketamin.
Vil det ændre kokainens rus så meget, at jeg ikke får den egentlig effekt af stoffet?

-Hvis I har kommentarer til blandingen, der ikke vedrører mit spørgsmål, må I meget gerne poste dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ja self vil det ændre kokainens rus meget, jeg ved ikke meget om den kombi men jeg kunne forstille mig ketaminen ville overtage stort, og kokainen overhovedet ikke ville give noget mærkbar effekt.

igen jeg ved ikke meget om det, men det lyder IMO ikke ret lækkert, eller særligt smart.

Gem hellere din jomfrutur til en anden gang, og få dig en "ren" oplevelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kom også meget bag på mig, da jeg fik det at vide. Lad os nu sige coken er cuttet med noget random pis, og lille smule ketamin, ville ketaminen da stadig tage overhånd?

Medlem

synes sku det lyder som et underligt cut...

uden at vide noget særligt HR mæssigt omkring keta og cola så har jeg før prøvet at sidde helt blæst på ketamin og tage en streg coke og blive helt ramt af kokain rusen.. så du vil nok godt kunne mærke coken, men da keta er så langt væk fra "normal" tilstand hvis du forstår så vil dennes rus mærkes tydeligere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, er ikke særlig erfaren med stoffer, der som du beskriver det, tager mig langt væk fra normal tilstand, så det lyder som en hæslig idé.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det kommer jo an på blandingsforholdet om det er noget du vil mærke synderligt til.. Men ja, ketamin virker mærkbart anderledes end kokain..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Når man blander stoffer, er rækkefølgen man indtager dem i meget vigtig. Altså, om det er precuttet, som du giver udtryk for, om man tager A først, og derefter B omvendt eller på samme tid. Præcis som med et matematikstykke. ;) Det er samme logik og virkning der kommer.
Har du prøvet ketamin før?
Hvis nej, så synes jeg bestemt at du skal vente til at du har den rene vare i stedet for at blande to "ukendte" stoffer sammen.
Hvorfor er dit coke blandet op med keta? Er det fordi at det var det eneste I kunne få fat i eller hvordan har I fanget den landkrabbe?

Synes som udgangspunkt at man "fortjener" at prøve stoffer rene første gang man tager dem. IMO også de første 5-10 gange man tager dem, for at lære hvordan at ens krop reagerer på lige præcis det givende stof man indtager. Folk reagerer altså forskelligt fra person til person, fra stof til stof. Pas på at du ikke får en dårlig oplevelse, hvilket kan resultere i at man får en frygt for stofferne i fremtiden, som oftest er fuldstændig ubegrundet. Hvorfor tror du at man generelt siger at folk skal holde sig fra kiks? Fordi at der er blandet så mange forskellige stoffer i, at man ofte udsætter kroppen for ting og stoffer man aldrig kunne drømme om, hvis man havde valget, lidt hjernekapacitet og viden om hvad man indtog.

Pas nu på dig selv ;)

Mvh
Obama

Medlem

Har du ikke føling på det coke som dit omgangskreds løber rundt med?.. Hør dog dine venner / pusher ad..

- Hvis ingen kan fortælle dig hvordan det er, så køb en masse og smid det i toilettet.. ! :D :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er endnu ikke købt.
Har mistanke om det bliver købt gennem HA i Århus, det er ihvert fald sådan vores kontakt ofte skaffer sit.
Ved ikke, hvorfor det er blandet med ketamin, men det har vi fået fortalt.
Dog er der forskellige priser, så kan høre ad om noget rene, eller blot noget, der ikke er blandet med ketamin.

Mht. ren kokain. Er det overhovedet realistisk at forsøge at skaffe det i Danmark?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes som udgangspunkt at man "fortjener" at prøve stoffer rene første gang man tager dem. IMO også de første 5-10 gange man tager dem, for at lære hvordan at ens krop reagerer på lige præcis det givende stof man indtager. Folk reagerer altså forskelligt fra person til person, fra stof til stof. Pas på at du ikke får en dårlig oplevelse, hvilket kan resultere i at man får en frygt for stofferne i fremtiden, som oftest er fuldstændig ubegrundet. Hvorfor tror du at man generelt siger at folk skal holde sig fra kiks? Fordi at der er blandet så mange forskellige stoffer i, at man ofte udsætter kroppen for ting og stoffer man aldrig kunne drømme om, hvis man havde valget, lidt hjernekapacitet og viden om hvad man indtog.

Det er jeg meget enig i, og eftersom jeg sjældent tager specielt hårde stoffer, vil jeg også gøre det til en fed oplevelse hver gang. Men igen, vil gerne prøve kokain, og for at være ærlig, er jeg tilbøjelig til at tage imod noget urent frem for at bruge jeg ved ikke hvor meget tid på at skaffe ren kokain. Dog ikke noget, der er cuttet med keta.

Har du ikke føling på det coke som dit omgangskreds løber rundt med?.. Hør dog dine venner / pusher ad..

Har ikke nogen omgangskreds, der ofte tager coke, heldigvis. Det er virkelig en lusksusoplevelse for mig at skulle prøve det, og på trods af der sikkert vil være nogle erfarne brugere tilstede den aften, er der ingen i min omgangskreds, der tager det mere end 1-2 gange årligt maks.

Senest rettet af Samuel Caldwell 22 dec 2011 23:35, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Kender mange som blander hest med cola og de elsker det :-D
Men vil bestemt mene som de andre siger lad være med og blande 2 stoffer du ik har prøvet hver for sig endnu det kunne rigtig hurtigt ende i noget uhyggeligt noget for dig. Keta er bestemt noget der kan blæse dig til den anden side af jorden.

Prøv dem hver for sig nogle gange og hvis du SELV føler for og blande dem kan du så gøre det til den tid

Held og lykke med din jomfru tur, nyd den ;-)

Dedikeret medlem

mht. ren kokain. Er det overhovedet realistisk at forsøge at skaffe det i Danmark?

Jeg ved ingenting om hvor du får det fra, men som udgangspunkt nej.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, har besluttet, at jeg ikke tager keta-coken, men prøver at få mine kokain fellas til at skaffe en anden vare til os.
Mange tak for svarene, psychedelia er i sandhed et vigtigt website, når det gælder narko

Medlem

Calvin klein kaldes det, hvis du har noget god coke er det imo rigtigt lækkert at blande i
Tyve procent ketamin i posen. Det er dog betydeligt sværere at styre og ketaminen tager nemt overhånd.
Jeg vil ikke anbefale at tage det hvis du ikke kender det præcise blandingsforhold( altså selv har set det blive blandet og vejet).
Hvis coken er dårlig ville jeg helt lade være, da ketaen nok bare tager over.
Just my 2 cents

Junior medlem
Brugeravatar

Hej min ven, er du sikker på du ikke har hørt forkert og det så er Kreatin... rimelig normalt at cutte narko op med, har jeg hørt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder også lidt mærkeligt at cutte med et stof der koster ca. det samme som gadecoke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Voldsomt skrev:
Hej min ven, er du sikker på du ikke har hørt forkert og det så er Kreatin... rimelig normalt at cutte narko op med, har jeg hørt :)

lol, det havde jeg slet ikke tænkt på. Jeg ved min ven sagde ketamin, men ved ikke, hvad han har hørt.
Må lige høre ad, og hvis det lykkedes må jeg jo skrive en triprapport om det

Junior medlem

Calvin klein kaldes det, hvis du har noget god coke er det imo rigtigt lækkert at blande i
Tyve procent ketamin i posen. Det er dog betydeligt sværere at styre og ketaminen tager nemt overhånd.
Jeg vil ikke anbefale at tage det hvis du ikke kender det præcise blandingsforhold( altså selv har set det blive blandet og vejet).
Hvis coken er dårlig ville jeg helt lade være, da ketaen nok bare tager over.
Just my 2 cents

Det bliver også kaldt Sommer mix :)

Dedikeret medlem

Jeg vil os være med det bliver også kaldt CK1 :rocking:

Junior medlem

Uha, min erfaring er, at det kan virkelig ubehageligt at blande de to stoffer! Det kræver i hvert fald at du har noget erfaring omkring, hvordan du reagerer på stofferne; så bland ikke til at starte med!

Et andet råd jeg vil give dig, er at første gang du prøver ketamin, blandet op med noget, eller alene, så sørg for at være i trygt selskab; sammen med én, eller nogle få, der kan støtte dig, hvis du får det dårligt; for netur på ketamin kan være en virkelig skrækelig oplevelse! Og så er det ikke særlig fedt at sidde i byen, eller et større selvskab, hvor alle bare er på coke og har nok i sig selv...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]