Synes som udgangspunkt at man "fortjener" at prøve stoffer rene første gang man tager dem. IMO også de første 5-10 gange man tager dem, for at lære hvordan at ens krop reagerer på lige præcis det givende stof man indtager. Folk reagerer altså forskelligt fra person til person, fra stof til stof. Pas på at du ikke får en dårlig oplevelse, hvilket kan resultere i at man får en frygt for stofferne i fremtiden, som oftest er fuldstændig ubegrundet. Hvorfor tror du at man generelt siger at folk skal holde sig fra kiks? Fordi at der er blandet så mange forskellige stoffer i, at man ofte udsætter kroppen for ting og stoffer man aldrig kunne drømme om, hvis man havde valget, lidt hjernekapacitet og viden om hvad man indtog.
Det er jeg meget enig i, og eftersom jeg sjældent tager specielt hårde stoffer, vil jeg også gøre det til en fed oplevelse hver gang. Men igen, vil gerne prøve kokain, og for at være ærlig, er jeg tilbøjelig til at tage imod noget urent frem for at bruge jeg ved ikke hvor meget tid på at skaffe ren kokain. Dog ikke noget, der er cuttet med keta.
Har du ikke føling på det coke som dit omgangskreds løber rundt med?.. Hør dog dine venner / pusher ad..
Har ikke nogen omgangskreds, der ofte tager coke, heldigvis. Det er virkelig en lusksusoplevelse for mig at skulle prøve det, og på trods af der sikkert vil være nogle erfarne brugere tilstede den aften, er der ingen i min omgangskreds, der tager det mere end 1-2 gange årligt maks.