jeg er altså helt ny herinde, og jeg tror at jeg måske fik postet spørgsmålet et forkert sted, elleres er der bare ingen der vil svare??? det håber jeg ikke er tilfældet

nu prøver jeg at poste mit spørgsmål her istedet for og håber virkelig en el anden kan gi mig et svar. sagen er den at jeg gennem meget meget lang tid har taget subutex fast 6 mg om dagen. og der hvor jeg altid har fåer min sub fra, der ku jeg pludselig ikke få mere, så jeg lod mig indskrive i et misbrugscenter for at få min subutex, og fra jeg blev indskrevet og til jeg ku få medicin udleveret der gik, en uge og en dag, så i den uge måtte jeg ta methadon, for jeg ku ikke få fat på subutex , for ikke at få abstinenser, idag kom dagen så hvor jeg skulle snakke med lægen på misbrugscenteret og ha udleveret medicin, så de der 6 mg subutex som jeg ellers plejer at ta vuderede lægen måske ikk ville være nok når jeg havde taget det methadon (selvom det jo kun er en uge jeg har taget det.) så jeg indtog 6 mg derop og fik 6 mg med hjem som jeg kunne ta hvis jeg havde behov for det.. og allerede kort efter jeg var kommet hjem tog jeg de sidste 6 mg, så jeg har jo indtaget 12 mg idag, og jeg føler stadig jeg har abstinenser snotnæse , sveder, fryser, føler mig stiv i kroppen og ondt i ryggen.. så vil spørge jer om i kke osse mener at det er abstinenser, selvom jeg jo har fået de 12 mg subutex idag. og vil det hjælpe at jeg blir sat op i dosis imorgen.. kan man helt undgå gener når man går fra methadon til subutex, det er jo meget kort tid at jeg har taget methadonen .. jeg er helt ny herinde og håber meget at i vil gi mig et svar hurtigt..
//sanne