Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 04:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Hvad tror du det var for et stof?
Mephedrone 21%  21%  [ 6 ]
MDPV 64%  64%  [ 18 ]
Methamfetamin (muligvis blandet med coke/MDMA) 4%  4%  [ 1 ]
Coke 4%  4%  [ 1 ]
Amf 0%  0%  [ 0 ]
Noget andet (post!) 7%  7%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 28
Forfatter besked
Junior medlem

Det er en lang historie der kommer, og første del ligger allerede her et sted, bare skrevet af min kammerat. Long story short, vi fik fat i noget pulver der ikke vil give slip.

Introduktion
Stoffet blev kaldt mange ting, alt fra coke til dron, men det viser sig at folkene ikke vidste en skid - "en blanding af meth, coke & MDMA" sagde de til sidst, selvom det sikkert var bullshit. Og vi fik alt, alt for meget (read: muligvis noget nær 6-700mg hver på nul tolerance, men blandet med nogle benzos - ellers var vi sikkert kradset af). Long story short, efter flere dage vågen, paranoid og uden at kende forskel på højre og venstre fandt jeg mig selv på gulvet samlende gulvnol, noget jeg havde gjort i timevis uden at kunne stoppe, og dette fortsatte i dagevis efter. Selv hvor der ikke var noget blev jeg ved med at se det, og jeg kunne ikke lade være med at kradse i lortet. Efter dén omgang sværgede jeg at jeg aldrig ville tage det shit igen.. Men det gjorde vi så. Det gik i og for sig også okay, og nedturen var også lige til at overskue (den første var brutal).

Det der skete:
Her er så problemet. Vi gjorde det som sagt igen, med langt bedre resultater (gik ud fra at det var MDPV og doserede derefter, dog igen mere end planlagt - i alt måske 60-70mg hver over en aften, oh lagde også en tidlig dæmper med phenazepam). Vi var stadig meget forvirrede, havde utroligt svært ved at tale uden at springe rundt i emnerne og forklare ting alt for meget, og kunne næsten ikke finde vej. Vi fik dog hentet vores malk vinyler i ALIS, og tog videre i byen. Røg et par joints undervejs, men ikke noget vildt.
Efterkogeren var dårlig, men ikke forfærdelig som sidst. Varede heller ikke helt så længe.
Men jeg vil have mere. Da jeg fik posen var der måske et gram i og jeg skal ikke tage lortet, men at have det liggende er nærmest smertefuldt. Afhængigheden er utrolig. Har aldrig oplevet noget lignende, selv med en del erfaring (dog ikke så meget med stimulanter). Jeg vil af med det, men jeg synes ikke jeg kan sælge eller bare forære det væk med god samvittighed, og et eller andet holder mig fra at flushe det. Jeg prøver virkelig, men damn..

Nu vil jeg lige smide et billede op af stadset, og i må meget gerne sige hvis i har nogen idé om hvad det kan være (er i nordsjællands-området, måske stødt på det?). Som sagt er det præsenteret som Supercoke, meth+coke+mdma, mephedrone, osv. En af de sørgelige vrag der solgte os det sagde det minder meget om Dron (som jeg aldrig har rørt). Det er lidt samme konsistens som flormelis, men hvis man gnider det mellem fingrene kan man finde små gennemsigtige krystaller i - ikke glas, da de er skrøbelige og kan nemt knuses.
Billede (det er helt hvidt i virkeligheden, lyset var gult.)

Effekterne var hovedsageligt:
Kraftig stimulering, hjertebanken, rastløshed, empati (men kun i begyndelsen), energi, og et markant tab af hæmninger - det er umuligt at tænke ret langt frem, så enhver idé man får virker god. Rigtig fucked up kombination. Senere forsvinder energien gradvist og bliver til en slags tvungen vågen tilstand, hvor man bliver rimelig paranoid - en redose gav energien tilbage men fjernede ikke paranoia.
Og så er der ekstrem fiending på. Man har lyst til mere allerede før den rigtige effekt viser sig, og det er næsten umuligt at stoppe. Og det kommer fra en der har røget 20 smøger om dagen i lang tid og stoppede uden problemer.

Enhver hjælp til at komme sig over denne her trang ville være nice, ellers tror jeg jeg drikker et krus mjød og spiller noget LoL. Og hvis nogen ved hvad fanden det er jeg fik, så jeg aldrig kan røre noget der bare ligner det igen, så ville jeg være lykkelig.

Ikke den gladeste første post, men tak fordi i gad læse hertil i hvert fald. Peace. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDPV, synes det er rimeligt tydeligt. Utroligt i ikke kradsede af på de første doser. Men din kammerat fik da også skrevet nogle interessante posts herinde.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
@Sort Snog: helt uening! i de doser er det meget usandsynligt at det er MDPV. langt mere sandsynligt at det er Mephedrone

Junior medlem

SortSnog skrev:
MDPV, synes det er rimeligt tydeligt. Utroligt i ikke kradsede af på de første doser. Men din kammerat fik da også skrevet nogle interessante posts herinde.

Ah, har først lige læst hvad han har skrevet.. Oh well, det siger han nok ikke noget til.
Jeg tror han har underspillet lidt hvor meget vi fik den aften - vi tog virkelig mange, virkelig fede lines. Det er helt forrykt at tænke på. Han stoppede dog lidt før mig, og stoppede mig faktisk også i et øjebliks årvågenhed. Ellers var jeg fortsat, jeg anede ikke hvad der foregik til sidst.

Junior medlem

Halugenlampe skrev:
@Sort Snog: helt uening! i de doser er det meget usandsynligt at det er MDPV. langt mere sandsynligt at det er Mephedrone

Tænker det kunne være blandet op med noget andet, det er trods alt en ret tvivlsom kilde.. Meget ung, meget fucked up og altid blæst fyr der kører stjålen knallert og har gæld. Hvis du kender typen.

Det smagte lidt citrus eller lime-agtigt hvis det gør en forskel?

Medlem

Det er i hvert fald helt absurd hvis i har taget 6-700mg MDPV. Men ser man bort fra det, hælder jeg faktisk mere til MDPV end Mephedrone udfra den beskrivelse du kommer med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:

Ja, men så det virker vildt at de så har kunnet nøjedes med 60-70 mg gang nr 2 samt at de har kunnet holde sig vågen flere dage på 6-700 mg.
De psykiske påvirkninger virker også slemmere end det jeg kunne for den mængde mephedron, jvf. hvad Bozk og det der siges i denne tråd: Tegn på livet fra stoffet.(Nu Giver mening) . Men søvnmanglen kan selvfølgelig også have noget at sige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kunne godt være MDPV, men jeg synes 6-700mg MDPV ville lyde som en dose man er dømt til døden af. Jeg har hørt om folk der sniffet 5-10mg og får det rette virkning af det?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

godt nok skulle MDPV have et meget stort "terapeutisk vindue", og være overraskende fysisk benignt, men 600 mg er godt nok grov remoulade. jeg har brugt det i bumps af 2-3 mg, og det gør mig klar i hovedet uden egentlige bivirkninger eller rus.

Stodder
Brugeravatar

Jeg synes det lyder meget som cuttet MDPV.
Meget lang virkning, psykotisk adfærd, paranoia og ikke mindst kravlen rundt efter gulvnol peger i den retning.
Prøv at læse nogle af bluelight trådene om MDPV, det er fuldstændig vanvittigt hvad flok har lavet på det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

På trods af dets potens er der flere der ender i disse doser.

2 personer der har delt halvandet gram:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=91741

1 gram på ~3 døgn
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=90188

1 gram dagligt
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=86903

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Sten sikker på MDPV. Hvis du lærer stoffet at kende er det lækkert. Men ALT FOR MANGE brænder nallerne på det. Den vildeste paranoier, hallu'er hører lyde osv.
Paranoieren, har jeg selv fjernet med ghb, hvilket fungere helt perfekt :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

SortSnog skrev:

1 gram på ~3 døgn

1 gram dagligt

nogle folk er simpelthen dummere end snot. hvordan kan man bare købe et superpotent stimulant som MDPV og bare æde af det indtil der ikke er mere tilbage og forvente andet end sindssyge/haalucinationer. "this is the worst drug we've ever tried...". næ, der er såmænd ikke noget galt med MDPV. udmærket stof så længe man ikke er totalt sinke med det.

Junior medlem

Halugenlampe skrev:
SortSnog skrev:

1 gram på ~3 døgn

1 gram dagligt

nogle folk er simpelthen dummere end snot. hvordan kan man bare købe et superpotent stimulant som MDPV og bare æde af det indtil der ikke er mere tilbage og forvente andet end sindssyge/haalucinationer. "this is the worst drug we've ever tried...". næ, der er såmænd ikke noget galt med MDPV. udmærket stof så længe man ikke er totalt sinke med det.

Det der gør det så monster farligt er vel også mere fiendingtendensen end stoffet i sig selv - tror ikke man skal røre det hvis man er den type der bliver hooked nemt, eller ikke har så meget viljestyrke. Men så igen, det kan man vel sige om alt.

Medlem

ja måske 4-mec eller mephe eller nogle af de andre.. hvordan lugter det ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
SortSnog skrev:

1 gram på ~3 døgn

1 gram dagligt

Naturligvis kan du bruge det fornuftigt, men MDPV er ikke et godt stof.
Selv når det viser sine bedste sider, er det ikke en videre behagelig eller indsigtsgivende rus.

At det så gør visse mennesker meget afhængige er heller ikke ligefrem et plus i min bog.
Eneste positiv? Det er potent.

Junior medlem

bolle skrev:
ja måske 4-mec eller mephe eller nogle af de andre.. hvordan lugter det ?

Sorry, det tog sin tid - fik fat i fyren igen så jeg kunne lugte til hans pose (du skulle have set hans ansigt da jeg spurgte :lol: )

Det har en kemisk, lidt skarp men ikke særlig stærk lugt - og som sagt smager det lidt citrus agtigt og kradser ad helvede til i næsen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Citrus? Tror du ikke det har været 4-fa.

Det alt det mdpv jeg har haft i næsten det er efter hånden en hel del, det har aldrig lugtet af citrus, eller smagt for den sags skyld. :)
Men det var 4-fa.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Hey Flemming, har lidt info som du måske kan bruge (selv om det kommer lidt sent)

Jeg kender tilfældigvis til et batch på omkring 1 kilo MDPV (som formentlig er blevet til flere kilo efter cutning) som er afsat til nordsjælland området. Endda meget tæt på det område jeg ved du slår dine folder. Derfor tænker jeg at det er sandsyneligt at det er MDPV du har fået fingerne i.

Jeg synes dog ikke rusen lyder som den jeg kender til, nu ved jeg ikke hvordan du har indtaget din MDPV? Jeg har stort set kun erfaringer med at ryge det og der er rusen meget anderledes end det du beskriver. Peaket kommer efter sekunder og varer kun 10-15 min. Der efter er effekten meget svag og søvn er intet problem 60 min. efter indtagelse. Det er også gældende når jeg har taget høje doser (selv om jeg aldrig har været i nærheden af din heroiske dosis). At din rus har varet flere dage, kan jeg ikke få til at hænge sammen, med mindre du har redoseret konstant? 

Tror du ikke det er phenezepamen, der har gjort dig tosset i så mange dage :D

Medlem

Geografisk sted: på toppen.
Jeg er ret sikkert på dette er MDPV da der er rigtig meget af det i nordsjælland, jeg har ikke selv rørt nogen stoffer i halvandet års tid nu.
Men ser stadigvæk nogle af de gamle "venner" jeg mødtes med dengang for at sidde og "koge" et sted.

Der er virkelig nogen der er blevet hooket på det(MDPV). De sidder sådan set i flere dage og redosere det lort, nasalt vel og mærket. Har endda fået fortalt at folk, slukker fuldstændig oppe i hovedet og, kan måske ikke finde ud af at gå ordentlig og sådan nogle ting(mens de er påvirket).
Tror sgu også det meste i nordsjælland er skam cuttet men er selvfølgelig ikke sikker, hvilket nok også har indflydelse på de heroiske dosering.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]