Det er en lang historie der kommer, og første del ligger allerede her et sted, bare skrevet af min kammerat. Long story short, vi fik fat i noget pulver der ikke vil give slip.
IntroduktionStoffet blev kaldt mange ting, alt fra coke til dron, men det viser sig at folkene ikke vidste en skid - "en blanding af meth, coke & MDMA" sagde de til sidst, selvom det sikkert var bullshit. Og vi fik alt, alt for meget (read: muligvis noget nær 6-700mg hver på nul tolerance, men blandet med nogle benzos - ellers var vi sikkert kradset af). Long story short, efter flere dage vågen, paranoid og uden at kende forskel på højre og venstre fandt jeg mig selv på gulvet samlende gulvnol, noget jeg havde gjort i timevis uden at kunne stoppe, og dette fortsatte i dagevis efter. Selv hvor der ikke var noget blev jeg ved med at se det, og jeg kunne ikke lade være med at kradse i lortet. Efter dén omgang sværgede jeg at jeg aldrig ville tage det shit igen.. Men det gjorde vi så. Det gik i og for sig også okay, og nedturen var også lige til at overskue (den første var brutal).
Det der skete:Her er så problemet. Vi gjorde det som sagt igen, med langt bedre resultater (gik ud fra at det var MDPV og doserede derefter, dog igen mere end planlagt - i alt måske 60-70mg hver over en aften, oh lagde også en tidlig dæmper med phenazepam). Vi var stadig meget forvirrede, havde utroligt svært ved at tale uden at springe rundt i emnerne og forklare ting alt for meget, og kunne næsten ikke finde vej. Vi fik dog hentet vores malk vinyler i ALIS, og tog videre i byen. Røg et par joints undervejs, men ikke noget vildt.
Efterkogeren var dårlig, men ikke forfærdelig som sidst. Varede heller ikke helt så længe.
Men jeg vil have mere. Da jeg fik posen var der måske et gram i og jeg skal ikke tage lortet, men at have det liggende er nærmest smertefuldt. Afhængigheden er utrolig. Har aldrig oplevet noget lignende, selv med en del erfaring (dog ikke så meget med stimulanter). Jeg vil af med det, men jeg synes ikke jeg kan sælge eller bare forære det væk med god samvittighed, og et eller andet holder mig fra at flushe det. Jeg prøver virkelig, men damn..
Nu vil jeg lige smide et billede op af stadset, og i må meget gerne sige hvis i har nogen idé om hvad det kan være (er i nordsjællands-området, måske stødt på det?). Som sagt er det præsenteret som Supercoke, meth+coke+mdma, mephedrone, osv. En af de sørgelige vrag der solgte os det sagde det minder meget om Dron (som jeg aldrig har rørt). Det er lidt samme konsistens som flormelis, men hvis man gnider det mellem fingrene kan man finde små gennemsigtige krystaller i - ikke glas, da de er skrøbelige og kan nemt knuses.
Billede (det er helt hvidt i virkeligheden, lyset var gult.)
Effekterne var hovedsageligt:Kraftig stimulering, hjertebanken, rastløshed, empati (men kun i begyndelsen), energi, og et markant tab af hæmninger - det er umuligt at tænke ret langt frem, så enhver idé man får virker god. Rigtig fucked up kombination. Senere forsvinder energien gradvist og bliver til en slags tvungen vågen tilstand, hvor man bliver rimelig paranoid - en redose gav energien tilbage men fjernede ikke paranoia.
Og så er der ekstrem fiending på. Man har lyst til mere allerede før den rigtige effekt viser sig, og det er næsten umuligt at stoppe. Og det kommer fra en der har røget 20 smøger om dagen i lang tid og stoppede uden problemer.
Enhver hjælp til at komme sig over denne her trang ville være nice, ellers tror jeg jeg drikker et krus mjød og spiller noget LoL. Og hvis nogen ved hvad fanden det er jeg fik, så jeg aldrig kan røre noget der bare ligner det igen, så ville jeg være lykkelig.
Ikke den gladeste første post, men tak fordi i gad læse hertil i hvert fald. Peace.