Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Baggrund;

Jeg har over en uges tid (lidt spontant) indtaget ca. 2mg etizolam dagligt, med undtagelse af igår hvor jeg skar den ned på 1,5mg - så lidt tolerance må jeg efterhånden have udviklet. Det skal lige nævnes af jeg ikke under normale omstændigheder indtager benzo'er eller etizolam regelmæssigt og denne downede uges strabadser blot har været et mindre svigt i dømmekraft der irettesættes over weekenden ,hvor jeg vil slås med whatever rebound effekt det nu vil ha på mig.

Idag;

Klokken 10 imorges indtog jeg yderligere 1mg etizolam. Etizolam skulle have en halveringstid på omtrent 3 timer og dets metabolites, der er omtrent lige så potente som etizolam har en halveringstid på lidt over 8 timer.

Jeg er klar over at halveringstiden og den tid hvor man fysisk og mentalt er påvirket af stoffet er to vidt forskellige ting, derfor er jeg nød til lige at få en second opinion før jeg gør noget dumt.

Men vil jeg kunne indtage en mængde kodein her til aften uden at den etizolam fra imorges får nogen negativ eller farlig indvirkning? Mængden der overvejes er omtrent de 300-350mg kodein.

På forhånd tak.

Medlem

Vi kan ikke komme udenom at det er en farlig leg du har gang i der, hvis det stadig skulle være på kroppen, men med den halveringstid du nævner ser jeg ikke nogen fare ved at du indtager kodeinen, men better safe than sorry..

- Opiaden

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Efter hvad jeg har læst "gennem tiden", så er det vist noget med at du har "noooget" tolerance SunShineJunkie. Hvilket betyder, at i dit tilfælde, så vil det højst sandsynligt ikke ske dig noget negativt eller farligt. Med de doser du nævner, kan jeg ikke se at der skulle ske dig noget, selvom jeg kun har leget lidt med kodein. Men som Opiaden skriver, hvis du er i tvivl, så er det bedre at køre efter: Better safe then sorry. Kommer jo også lidt an på om du føler dig påvirket, eller hvornår præcist på aftenen du regner med at indtage det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]