Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

det hele startede torsdag den 19 januar 2012 da jeg skrev med min gode ven "M" over facebook hvor han fortalte mig at han sku tag på druk/stof tur med sin gode ven "A" som jeg også kender.

fredag: jeg tar i skole og lader som ingenting da jeg får fri ringer jeg til min far og spørg om jeg kan låne 500 til en gave jeg skal gi, det måtte jeg selfølgelig godt vi mødes, jeg fik dem, og jeg tog hjem igen, jeg ringede til min ven "E" og sagde han sku komme over fordi vi sku over og tag stoffer og drikke nu, vi tog så derover og bliver mødt med et smil, jeg ser poserne med keta og MDMA da vi er på vej hjem til "M", da vi kommer hjem til ham syndes jeg da lige jeg sku smage sagerne så jeg blander en bane hver til mig og "M", vi får så lidt at drikke og tar nogle flere strejer hvorefter "E" siger han godt vil prøve keta og jeg begynder at lave en bane klar til ham som han så cutter op, det kal lige siges vi ikke ku få fat på "A" fordi han lå og sov, så en times tid senere siger jeg til "M" har du ikke noget retalin så jeg kan blive påvirket af 3 stoffer på en gang og det havde han, så jeg cuttede op igen men MDMA,keta og reta og blev mere og mere påvirkede, senere kommer "A" så med hashen og vi andre bliver meget glade for at se ham og vi ruller så en pind op og fyre, da jeg så får jointen 3 gang og har givet den vider bliver alt sløret for mine øjne, jeg rejser mig og går ud på altanen og kigger ud på verden, jeg flyver ud af min krop og mine tanker føgles som om det bliver virkelighed, jeg var ikke klar over hvem jeg var eller hvor jeg var, jeg brækker mig 2-3 gange og falder om, jeg bliver rejst op og fuldt ind i en sofa hvor jeg kan sove den ud, jeg ligger lidt der og har det lykkeligt, men så bliver verden til centicube jeg følte jeg lå hårdt på den sofa som om de centicubes er sofaen, jeg falder om og sover, jeg ved ikke hvor lang tid jeg var væk, men da jeg vågner råber jeg "hvorfor fuck skal jeg ligge her og høre på de lorte reklamer i tv" jeg sætter mig op til borderet hvor de andre sidder og er stadigvæk ligt væk, "E" og jeg tar så hjem og jeg kom hjem og faldte i søvn,

ville bare dele min oplevelse med jer :)
Hilsen baconla

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvis du havde brugt afsnit og sat det mere overskueligt op, samt beskrevet mere om dine tanker osv., så kunne du havde skrevet en triprapport.
Selvom jeg studsede noget over dette:
baconla skrev:
så en times tid senere siger jeg til "M" har du ikke noget retalin så jeg kan blive påvirket af 3 stoffer på en gang
:roll:

Site Webmaster
Brugeravatar

Opret triprapporter i triprapport sektionen og ikke på det resterende forum.

-Låst-

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]