[quote="
vneo » 19 jan 2012 04:20"]Hey psy. jeg sidder og stener og skriver nogle inlæg og kom til at tænke på nogle af de her ting som jeg gerne vil være helt sikre på.
1. Hvad er det der gør man får skrømpe Dil_ _ r.?
Det kaldes vasokonstriktion, kort sagt din blodårer trækker sig sammen så det bliver svære for hjertet at pumpe blod nok ud i dine ekstremiteter, hænder, fødder, og penis. (for at beskytte dine vitale organer.
2. Hvad gør ens ben blå.?
Phenethylaminer nedregulejere fjerner genelt ens appetit
4. Om det har været cuttet med andet end AMF, og derfor har en special lugt skal jeg ikk kunne sige. mene rene rc's kan sagtens få en tøj til at lugte noget så fælt
5.det kades bruxim(Kæbe rasling)
1: en sut <Ja helt seriøst en sut)
Dietary supplement
2: Magnesium
3: Calcium
4: b5
6. det skal ikk ryge ned i halsen munden. det skal sider i slimhinden..
Hvis du har svært ved at få det til at blive siddende i slimhinden. så lad være med at holde for det andet næsebor når du sniffer, og sørg at du får røret helt op i slimhinden. og lad enelig vær med at hakke det for meget.
En sidste udvej kan være putte en druppe vand eller 2 ned i stregen

7. Det er ikke specielt dehydreringen du skal være bare for. mere din puls.
Der findes aps til Iphone og android der kan måle din puls.
Kom engang til at kombinere
Methipropamine
Caffeine
Synefrin
MDPV
DMMA
Ephedrine
det resulterede i en puls på imellem 160-170 overvejede virkelig at ringe112.
Jej vil nu ikke kalde det for affaldsstoffer snarere cuttte midler, creatin koster omkring 100 kroner for 300gram. og med alle de hvide mel kluper je har gravet ud af næsen i min tid. Ville jeg vove påstå det er det best brugte.
og da 300g panodil koster cirka 200 kroner. er det vel detmest åbenlyse at bruge
at blive lidt blå benene er helt normalt. det er når man bliver lam i tæerene, og eller ondt i brystet