Hej Psy. jeg har eftehånden været på siden i et godt stykke tid, og mener selv, at jeg har en forholdsvis god viden om alverdens rusmidler. Både af personlig erfaring, men også hvad jeg har læst mig til på denne og andre sider.
Jeg har i et rigtig godt stykke tid, været meget opsat på, at prøve psykedeliske stoffer i en lav dose, da jeg syntes
det er ufatteligt spændene.
Mit problem er dog at når jeg ryger hash (som jeg har gjort en gang imellem over de sidste på år. Aldrig fast men i nogle perioder mere end andre) har en tendens til at få 'noia' på.
jeg bliver meget tit bange, for ting jeg ellers aldrig er bange for. Og kan ofte få det psykisk dårligt, det er meget svært at forklare hvordan. For det meste går det rigtig hurtigt over igen, og jeg ved da også at den slags sker for rigtig mange mennesker, har bare en fornemmelse af, at jeg får det mere ofte end mine venner.
Det skal siges at jeg har haft et jævnligt weekend forbrug af både kokain og amfetamin gennem et halvt års tid.
Dette er dog ovre nu, men jeg har aldrig følt noget psykisk ubehag ved nogle af disse soffer.
udover det har jeg prøvet MDMA et par gange og ketamin en enkelt, også uden problemer.
mit spørgsmål er så: Burde jeg lade helt være med at ekspermintere med psychedeliske stoffer, (havde tænk mig LSD i en meget lav mængde eller svampe også i en meget lav dose som min jomfru tur) når jeg så ofte kan få det psykisk dårligt og noia, når jeg ryger hash?
Det jeg er bange for er at jeg under et trip ville kunne komme til at minde mig selv om at jeg har noget at være bange for. Hvis det giver mening?
Men burde jeg helt lade være?