Mht. til at blive rask, så ved jeg efterhånden ikke, hvad jeg fejler. Har skiftet mellem flere forskellige medikamenter igennem de sidste +2 år (sertralin, venlafaxin, risperidon, seroquel, rivotril), har snart ikke tolmodighed længere.
dumt spørgsmål, måske, men tager du andre stoffer sideløbende? jeg ser du har været med herinde i 4 år. kunne for meget narko måske spille ind? du bør nok lægge din livsstil om. sundere mad, regelmæssig søvn, motion etc... u know the drill
Jeg gør hvad jeg kan. Har ikke indtaget nogen former for narko siden midten af november sidste år, hvor det gik galt for mig. Har i en periode været på antabus for at holde mig fra alkohol, da det slår mig fuldstændig ned.
Problemet med mig er, at jeg er lidt for naiv. Jeg tager antabus i 1-2 måneder og får det nogenlunde igen. Derefter falder jeg i igen "for nu har jeg det jo godt igen" :S. Har ikke selvdisciplin nok. Selvom jeg har været den samme tur igennem igen og igen. Ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige. Dum er jeg vel, men ved efterhånden ikke, hvad jeg selv kan gøre.
Det er sku lidt svært, har prøvet det meste mht. motion osv. Problemet er bare, at jeg kun føler mig tilpas når jeg er påvirket, eller ikke laver noget.