Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
har fået fingrene i lidt 5-meo-dmt og noget 2c-i hvad ville i synes ville passe bedst til et setting på 3 gode venner god mad hyggelig lejlighed og masser af godter både slik og hash skunk benzo alt efter hvad men er til ryger ikke selv så ville tage det rent udover masser smøger måske øl hvis det noget værd?

ps og masser af fed chiller musik som miles david og squarepusher :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nu ved jeg ikke hvor erfarne i er, mens hvis i da har prøvet en smule forskelligt så ville jeg foreslå at tage 10 mg nasalt samtidig med at i spiser 20 mg. Begge doser 2C-I. Det har jeg personligt haft gode erfaringer med, ikke alt for blæst men nok til at det bliver jævnt psychedelisk alligevel. Jeg ville først drikke øl efter come-up. I hvert fald ikke mere end 1-2 til maden, hvis i spiser inden, max. Meget lidt alkohol inden come-up er færdig kan for mig nemt give meget kvalme. Jeg ved ikke hvorvidt det er smart at blande benzoer med 2C-I... Jeg ville igen, personligt, holde mig fra det.

Edit: Nu læste jeg at du har skrevet du ikke er helt så vant til de stimulante stoffer i en anden tråd. 2C-I kan for nogle (mig selv inkluderet) være temmeligt stimulerende - på en ubehagelig måde - især i ben/læg/lår. Jeg vil dog mene at den nævnte dose er til at overkomme, til trods. Ellers har jeg hørt at rektalt indtag skulle nedsætte stimuleringen en god del. Jeg kender dog ikke til dosis størrelser der dog.

Senest rettet af Bærnelin 06 mar 2012 01:01, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg synes det er en dårlig ide at starte med 30mg 2c-i! Personligt foretrækker jeg min 2c-i dose på lidt under 20mg oralt.
Det ville nok være fint at starte med at spise 15 mg. Better safe than sorry :)
Happy trippin

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Du har en god pointe DGS. Men jeg synes det kommer meget an på erfaring med psychedelika generelt (og lige med 2C-I psychedelika+stimulering). Hvis alle 3 er rimelig erfarne og sikre med håndtering af psychedelika, ser jeg ikke nogle større problemer med mit doseforslag. Desuden har min erfaring været at 10 mg nasalt ikke er så meget igen, faktisk kun svagt psychedelisk og rimelig stimulerende. Hvorimod oralt indtag er klart mere psychedelisk.

Men okay, sandt nok, ordentlig HR ville nok være at lægge ud med 15-20 mg oralt, gerne efter en eller to threshold tests ala. Shulgins metode. Man ved jo aldrig.

Senest rettet af Bærnelin 06 mar 2012 01:17, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Du har helt ret i at oralt indtag er mere psykadelisk end nasalt. For mig er nasalt indtag af 2c-i lig med psykadelisk amfetamin - og det er IMO ikke til at foretrække hvis man sidder i en sofa med joints og chillern musik :) Til sådan en setting vil jeg faktisk hellere anbefale 5-meo-dmt. Det er lækkert, selv i små doser. (5-10mg nasalt)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

så det vist rimelig klart 2c-i vinder :P tror vi gør 15mg oralt 10mg nasal t.
men er der meget slem body load fordi tænkte at tage en enkel Clonazepam på 2mg eller vil det dæmpe trippet for meget det mest fordi jeg ikke kan klare den body load der fx var på 2c-e.

men tak alle svarene vil lave en trip rapport tror jeg kunne være sjovt at skrive

Doffy

men hvad med 5-meo-dmt kan det så noget eller for kan godt lide "the mind trip" hvor jeg føler jeg lære ting om mig selv kunne godt tænke mig at høre lidt mere om 5-meo-dmt

Doffy

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
google, eller søg herinde hvis du vil vide mere.
dmt er ret voldsomt

kunne ikke finde så meget om de vs hinanden og er ikke så godt inde i de engelske sider og synes bare 5-meo-dmt virkede mere interessesamt.

Medlem
Brugeravatar

2C-I bodyload kan være meget intenst, eller det kan være du synes det bare er lækkert. Jeg kan ikke finde nogen speciel sammenhæng hos folk som jeg kender, der har det fint på 2C-I og folk som bliver en smule overstimuleret som mig. Jeg ved ikke meget om kombination med clonazepam, men en hurtig google søgning gav ikke et positivt resultat, så jeg vil fraråde det. Uanset hvad vil jeg altid fraråde at kombinere et stof med noget andet ved førstegang. Hash nok til dels undtaget for nogle.

5-MeO-DMT har jeg ikke prøvet og kan jeg ikke sætte op imod 2C-I. Men ud fra hvad jeg har hørt om det, lader det til at være et mere 'intenst' og mentalt trip.

2C-I kan imo. på mange måder anskues lidt som en slags LSD light, eller mere svampet 2C-B, hvis man altså ikke tager stimuleringen med, men det dog stadig et helt unikt stof i sig selv. Mere overfladisk end LSD og svampe, men dybere og længere varende end 2C-B. 2C-I visuals er også klart mere 'organiske' end 2C-B men har stadig nogle tydeligt ens karaktertræk.

Admin
Brugeravatar

google, eller søg herinde hvis du vil vide mere.
dmt er ret voldsomt

For en god ordens skyld vil jeg lige sige, at man aldrig skal forveksle DMT med 5-MeO-DMT. Det kan føre til livsfarlige situationer, hvis man doserer 5-MeO-DMT som DMT. I øvrigt er oplevelsen langt fra den samme imo.

Jeg ville som udgangspunkt råde jer til at tage jeres 2c-i oralt. Imo er det den bedste måde at tage 2c'er på.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fik prøvet 5-MeO-DMT forleden, ca. 9-11mg. Det er rigtig chill, men jeg kunne godt mærke, at jeg skulle ligge ned under hele trippet, det ville ikke have været specielt fedt, at tage det til fest eller hvor jeg ville skulle gå rundt, primært pga. lidt bodyload (desuden følte jeg, at jeg blev helt slasket i kroppen ala ketamin).
Udover det oplevede jeg også, at det var meget psykedelisk, på en, FOR MIT VEDKOMMENDE, meget mild og venlig måde. Ikke ligesom svampe fx, hvor man godt kan blive slynget ud af den, og svampene tager over, men lidt mere ala ketamin, hvor man ligger og venter og så ligepludselig er man der.

Men igen, dette var alt mellem 9-11mg, og det var _meget_ psykedelisk. Med det mener jeg, at det kan tage røven på dig så nemt, for det er virkelig vildt.

5-MeO-DMT er for mit vedkommende egnet til brug alene eller med få gode venner, hvor 2C-I går okay til de fleste andre ting (fest, gåture osv.).

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

tror det ender med at blive 5-meo-dmt med en dosis på 10mg hver ingen clonazepam heller ikke hash gør mig altid alt for skør på psychedeliske stoffer :P havde tænkt at bare tage den i en gel cap men der står på andre sider som om det bedre bliver op taget nasalt true false? tak for alle svarne btw

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg prøvede det nasalt, og de første 10-20 minutter kan det godt svide lidt i næsen (man up bitches!), og der kan forekomme en smule tungt bodyload. Derfor vær klar på måske at kaste op (har jeg ikke selv oplevet, men you never know) og en lidt tung/slasket krop.
Men nasalt var i hvert fald en rigtig fin ROA, og har hørt at det skulle være bedre end at mundguffe skidtet. Men jeg ved det ikke!

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

ok kunne være det blev nasalt så 10mg hver selv om jeg ikke er den store sniffer

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
5-MeO-DMT er ikke oralt aktivt, da det ligesom DMT nedbrydes hurtigt af MAO-enzymer i forbindelse med fordøjelsen. Nasalt har det heller aldrig virket særlig godt for mig. Mest effektive administrationsvej er sandsynligvis rygning, men det er en meget intens oplevelse, og man er som regel hverken det mindste social eller kommunikativ de 5-10 min oplevelsen varer. Det er et meget kraftigt psykedelikum når anvendt optimalt, og efter min mening passer det ikke ind i den setting trådstarter beskriver. Jeg ville istedet råde jer til at anvende en forsigtig dosis 2C-I istedet indtaget oralt, i hvert fald holde jer fra benzoerne og holde de andre substanser på et lavt niveau.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er enig.. Jeg kunne heller ikke helt forstå, at I ville tage 5-MeO-DMT i sådan en setting, det er altså ret intens (selvom det kun blev sniffet). Man kan godt være social og hvis man er gode venner, tror jeg godt der kan komme en rigtig rar og dejlig stemning, hvis alle tog det.
Men det er samtidig bare så psykedelisk, at det måske er mest optimalt at tage 2C-I, da man kan lave lidt mere på det, men det kommer så også ud på, hvad I er ude efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]