Jeg fik prøvet 5-MeO-DMT forleden, ca. 9-11mg. Det er rigtig chill, men jeg kunne godt mærke, at jeg skulle ligge ned under hele trippet, det ville ikke have været specielt fedt, at tage det til fest eller hvor jeg ville skulle gå rundt, primært pga. lidt bodyload (desuden følte jeg, at jeg blev helt slasket i kroppen ala ketamin). Udover det oplevede jeg også, at det var meget psykedelisk, på en, FOR MIT VEDKOMMENDE, meget mild og venlig måde. Ikke ligesom svampe fx, hvor man godt kan blive slynget ud af den, og svampene tager over, men lidt mere ala ketamin, hvor man ligger og venter og så ligepludselig er man der.
Men igen, dette var alt mellem 9-11mg, og det var _meget_ psykedelisk. Med det mener jeg, at det kan tage røven på dig så nemt, for det er virkelig vildt.
5-MeO-DMT er for mit vedkommende egnet til brug alene eller med få gode venner, hvor 2C-I går okay til de fleste andre ting (fest, gåture osv.).
_________________ Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden
Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem. <@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede
|