Hvordan i himlens navn kan man være for langt ude til at ville i behandling? regner du med Snubi at behandling er noget man kommer i når tingene ikke brænder på? Man kommer i behandling lige præcis når man er SÅ langt ude som du åbenbart er, men det er måske for svært for dig, fordi det kommer til at gøre helveds ondt. Værd kujon og ta¨den lette løsning og forsæt dit misbrug. Det pisser mig simpelthen af at folk som dig spilder misbrugscentres, behandlers og samfundets tid og penge, der er sku så rigeligt med folk der ville give livet for tilbudet om behandling men som måske aldrig får det fordi samfundet til sidst ikke tror på folk mere. Bare lige min menig.
Fordi min hverdag i et halvt års tid ikke har indeholdt andet end rugsmidler. at skulle erstatte de mange timer hverdag med andre aktiviteter er ikke sådan lige til. man kan godt hører du aldrig har haft et misbrug.
Og har ikke spildt nogens tid, at gå til samtale på et misbrugs center en gang om ugen er fuldstændig ubrugeligt. GIver ikke en mindre lyst til stoffer. jeg sagde til første samtale at jeg ønskede at komme i døgnbehandling da jeg frygtede for mit liv.
Loven siger at man som misbruger har krav på behandling, det er derfor de har lavet de misbrugscentre. det koster ikke så meget, og så kan de sige at de behandler folk. døgn afvænnning er dyrt. og man skal ligesom bevise at man er så langt ude at man har brug for døgn afvænning, så til sidst mødte jeg op med 1.5 gram MDPV og 1000mg diazepam i kroppen, så skrev hun en indstilling til en sags behandler. som så skulle tages op på et møde så der gik 1-2 måneder mere.
Tror ikke i er klar over hvor svært det er at få hjælp til at komme ud af sit misbrug i det her land