Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 16:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ved ikke om jeg poster det rigtige sted. Mit spørgsmål er om det er muligt at få et trip på cyclizin når man får psykose medicin seroquel og risperidon :D

Dedikeret medlem

1 der er vel en grund til du får "psykose medicin" eller antipsykotisk medicin ? det burde du tage alvorligt det jeg prøver at sige er at det BESTEMT ikke er smart at trippe når man ikke har en stabil psyke !

2 Cyclizin er ikke til at trippe på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Er helt enig med krabler's punkt 1.

Mht. din medicin kan jeg ikke hjælpe da jeg ikke kender noget til det, men vil bare give mine 2 cents med på vejen, da det i mine øjne er super dumt at "jage" et trip når man er på den slags medicin.

Beklager jeg ikke lige kan give mere info, men håber ordene kunne bruges på den ene eller anden måde :)

Hav det godt så længe :P

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det er sindsygt farligt at trippe, når man er i fare for at få psykose. Resultatet kan blive så ubehageligt, at jeg næsten ikke tør forestille mig det.

Medlem

Den antipsykotiske medicin fungerer normalt som en blokade som ikke lader dig trippe på psydekeliske stoffer. Cyclizin er dog ikke et psykedelisk stof og det vil ikke blokere for oplevelsen. Du kan dog ikke trippe på cyclizin, uanset hvad du gør. I bedste fald indtræder du i et delerium, i værste fald indtræder du også i et delerium. Det er noget bæ. Der er nogen mennesker der nyder at se edderkopper på væggene og spotte hatteklædte mennesker i øjenkrogene mens de sidder paranoidt og vugger frem og tilbage, men lyder det som noget for dig?

Medlem

Har en ven der er på seroquel. har fyldt 50-100 forskellige slags narko på ham over en længere periode.

Det eneste der har virket på ham er at ryge MDPV, Jwh 210, am2201, ghb, alcohol, benzoer, Methoxetamine

Han sagde han fik cev's på Methoxetamine. Men eller har han aldrig oplevet noget psykedelisk.

Angående seroquel vil jeg råde dig til at komme ud af det lort. der er 3.9% chance for du udvikler tardiv dyskinesi som kan være permanent

Er utroligt gode til at slå en ud efter at ha kørt i en uge på hårde stimulanser, men derudover rør jeg dem aldrig.
De er meget populære i usa blandt METH heads, da det er det eneste der kan slå en ud når man er på METH

Kilder:
Citat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Quetiapine#Adverse_effects

Citat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tardive_dyskinesia#Treatment

Citat:
http://patienthaandbogen.dk/psyke/sygdomme/tardiv-dyskinesi-15875.html

Medlem

Snubi, du skal overhovedet ikke råde nogen på antipsykotisk medicin til at "komme ud af det lort". Den læge eller speciallæge som har udskrevet det til ham er, forhåbentlig, udemærket klar over de risici der er, og har vejet dem op mod hvilke problemer patienten end måtte have det uden behandling med et antipsykotisk præparat. Denne læge eller speciallæge er så kommet frem til at behandlingen er det værd. Det er ikke op til dig at afgøre om kaaspeer skal behandles med seroquel eller ej.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]