Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej, har besøg af en kammerat, som igår skød en e pille, dum som han er......
Han beskrev han knuste pillen, rørte op med 2 ml vand, og filtrerede gennem et cig. filter, og endte op med hvad han siger - EN giftig grøn væske i stil med kølervæske - bare grøn .....
Det fejlede så for ham.... Hvordan skal jeg forklare... Kan ikke engang smide et billede op.....
Vil sige problemet ligger ved "Åren over "pikspiller" musklen, på "oversiden af underarmen".....
Håber sq, der er en der forstår hvor jeg mener....
Hans symptomer er lidt hævelse, dog mindre end før han kom siger han, og huden er en lille smule "gul" en kvadrat centimeter omkring....
Men.....
Da denne gang han er failet, er der kommet "ligesom" et "bælte/laaaaang knude - Det er skam svært at beskrive....
Da han skal bo ved mig et par dage, vil jeg dog også holde fat på han har det godt, og kommer til læge hvis der er noget....
Hvad er faretegnene ved et "Rigtigt" fejlfix folkens ?
Hvad skal der ske herfra, før man vitterlig skal til at få fingeren ud hvis i kan følge mig ?
Han render rundt med en noia om en der kan komme en blodprop fordi stedet 2-3cm*6-7 cm (rektanglet) er så "hårdt"....

Spørg ENDELIG I N D, hvis jeg kan komme med nærmere informationer om problemet......

Har søgt og søgt, herinde og på bluelight uden resultat....

Håber i kan hjælpe mig/ham - Fortsat god søndag fooks.....

Insane psychedelia user!

Det går da rigtig godt for dig og din omgangskreds, må man sige.

Hvis i vitterligt er bekymrede, så ringer i til vagtlægen. Andet er der ikke at sige til det. Hellere komme til vagtlægen og få at vide at man skal ta' hjem igen, og gi det et par dage, end at ligge død i morgen.

Dedikeret medlem

Formodentligt er der bare tale om en blodsamling, som et blåt mærke, fordi han ikke har stukket så godt.

Det han har sprøjtet ind lyder i mine øre helt hjernedødt. Jeg ville kontakte vagtlægen, som formodentligt vil have ham et smut forbi det sygehus han befinder sig på.

Medlem
Brugeravatar

Der er ikke nogle "After-HR" Råd en gammel veteran kunne slynge ud ? :P
Ved dog godt den bedste HR er at tage ham et smut forbi vagtlægen....
Men så skal vi ud at køre en 30+ km, da vi praktisk talt er ude på landet.....
Ps.... Da han stadig bor hjemme og har adresse der, kan han så blive cheket anonymt, uden det kommer "I ens papirer".....
Fortsat god dag :-)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
en læge har tavshedspligt så det er altid anonymt at være til lægen, uanset om det er eksem, fikseskader eller hæmorider du kommer rendende med... Smut da til lægen hvis det bekymrer ham...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Send ham til lægen nu.

Det kan være en slem infektion, der gør han skal have amputeret armen af, hvis han ikke får gjort noget ved den. Det er lettere at skjule du har været til lægen og fået antibiotika, end at din arm er amputeret af...

og dertil kommer alle blodpropsproblemerne der er forbundet med at skyde partikler...

Medlem
Brugeravatar

Det vil jeg gøre.... Han siger det er langt bedre end igår.... Kan det vente til imorgen eller kan det gå så stærkt, da skal vi nemlig ind til byen..... Ved udemærket at det bare er at komme afsted, ville bare lige høre.....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er satme bare om, at komme til lægen med det samme - tag evt på skadestuen - koldbrand og fejlfix er ikke en sjældenhed.. hvis han vil beholde sin arm og førligheden, så er det satme bare afsted lige nu... Gakket gakket gakket makker du har dig der - men nok om det - opsøg hjælp, jo før jo bedre!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når det kommer til at narkoskader, må man sgu forbi lægen. Better safe than sorry. Og 30 km er besværet værd, hvis det lægebesøg skulle gå hen og redde din kammerats arm

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg tror din "ven" behøver hjælp i mere end én forstand. At skyde en E-pille er virkelig det dummeste jeg længe har hørt og jeg følger endda ofte snubi's posts her på siden!

Jeg er desuden overrasket over at du har så mange venner, som tydeligvis ikke er bange for at sætte deres liv over styr for en rus.

Senest rettet af StåendeBifald 29 apr 2012 20:46, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

1. Send ham selvfølgelig afsted til lægen hvis i er bekymrede. I har ikke noget at tabe på det.

Ville være godt med et billede hvis i ikke kan få ham til lægen, det er en god idé at massere på stedet der er fejlfixet. I hvert fald hvis han har skudt forbi blodåren og ramt en muskel og der ligesom er dannet en hård luftbobbel under.

Ved godt det er sagt men det tåler helt sikkert gentagelse. Bed din mate om at læse tråden her igennem og så få ind i hans hoved han fucking aldrig skal skyde grønne væsker. Han må ha noget fornuft et sted der kan hjælpe ham til at fatte urene væsker i ens blod aldrig er en god idé. Desuden ved man aldrig hvad det er i en E pille og så kan det være fucking ligemeget med et cigaretfilter!

Få ham til LÆGEN, hvis i ikke kan så smid lige et billede op!

Dedikeret medlem

hva skete der så?..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Skyde en ecstasy pille?!

Er jeg gået glip af noget - eller er det bare det dummeste ever. Håber virkelig din makker der kommer på andre tanker. For det kan dælme ikke være sundt! Og giv os lige en Update ja.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]