Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 11:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej - Først og fremmest FEDT forum og jeres koncept er helt igennem banebrydende og kløgtigt fundet på! Jeg har igennem nogler uger fulgt med i diverse indlæg der har fanget min interesse da jeg ser mig selv som en "højtids bruger" Med det mener jeg under koncerter, festivaller og lignende.

Jeg har dog et par spørgsmål jeg gerne vil have slået fast en gang for alle da al den research jeg har lagt i at søge viden om det pågældende produkt ikke har tilfredsstillet mig nok til jeg føler mig tilpas til at gå ind i det.

Jeg står og skal til Skrillex koncert imorgen med en masse venner og alle er mere eller mindre af ovennævnte type som jeg så syntestiske stoffer er intet problem 2 af mine nære venner og jeg har i længere tid snakket om MDMA og hørt folk omtale det som værende en af de bedste oplevelser de har haft med hårde stoffer det skulle endda være en bedre "feel good" oplevelse end kokain. Det MDMA vi har til rådighed er 1 g.

Nuff said.

1: Hvordan ser MDMA præcist ud?
2: Hvilken farve? (Hvilken er bedst?)
3: Virkningen (Hvad kan jeg forvente? Er ikke typen der vil være out of control! Kan lide at kunne styre min brandert)
4: Hvor meget skal jeg indtage? (24 år, 197 cm høj, tynd af bygning)
5: Hvordan måler jeg den passende mængde?
6: Hvordan vil MDMA påvirke mine pupiller? (Kan huske de første mange gange med kokain at det næsten var umuligt at se hvilken farve øjne jeg havde)
7: Hvor vigtig er væske på MDMA? (Jeg skal hovedsageligt have øl som jeg plejer til enhver fest uden stoffer og vand til at supplere med)
8: Har fået fortalt at MDMA er "ren Ecstasy"(Hvordan skal den forstås?)
9: Bivirkninger/skade på hjernen (Uddyb gerne her hvis det kan lade sig gøre også gerne ud fra egne erfaringer)

Jeg er spændt! Og glæder mig rigtig meget til at se hvad hende EMMA kan! Men jeg vil være 100% sikker på at jeg har nok informationer om stoffet før jeg kaster mig uhæmmet ud i det da jeg i en meget ung alder fik behandlingsdom for netop misbrug af hårde stoffer og ikke lyster et "setback" på nogen måde. Kommentar til dette er velkommen men belær mig ikke om hvorvidt det jeg har gang i er fornuftigt eller ej da jeg har fået løst mine indre problemer og også i familien der var skyld i netop dette. Det jeg ejer nu i forhold til stoffer er DYB respekt og streng disciplin og en indre barriere jeg ved hvornår jeg skal holde igen.

Håber i kan behjælpe en rookie som mig! Og på forhånd tusind gange tak for hjælpen. :wink:

// aNtii

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Du har ikke ledt særlig grundigt, hvis bare et par stykker af ovennævnte spørgsmål ikke er blevet besvaret.. Kig fx på psy.dk's wiki side http://psychedelia.dk/wiki/index.php/MDMA, http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml og viewtopic.php?f=4&t=38607

God tur imorgen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvis du bare havde brugt 10-20 minutter på selv at søge information, ville du have svar på langt de fleste spørgsmål. Det er virkelig basale ting, der kan findes svar på over alt.

Men siden du nu spørger så pænt:
1: Hvordan ser MDMA præcist ud?
Det er ikke til at sige. Det kan have mange farver fra rød til sort, men ren MDMA er hvide/klare krystaller
2: Hvilken farve? (Hvilken er bedst?)
Se ovenover.
3: Virkningen (Hvad kan jeg forvente? Er ikke typen der vil være out of control! Kan lide at kunne styre min brandert)
Intens eufori. Læs nogle triprapporter. Gør nu noget selv!
4: Hvor meget skal jeg indtage? (24 år, 197 cm høj, tynd af bygning)
Prøv med ca 120 mg. Det synes jeg plejer at være en passende startdose.
5: Hvordan måler jeg den passende mængde?
Det gør du med en vægt. Vægten skal kunne måle 0,01g. Alternativt kan man eyeballe det, men det er meget upræcist.
6: Hvordan vil MDMA påvirke mine pupiller? (Kan huske de første mange gange med kokain at det næsten var umuligt at se hvilken farve øjne jeg havde)
De bliver kæmpestore.
7: Hvor vigtig er væske på MDMA? (Jeg skal hovedsageligt have øl som jeg plejer til enhver fest uden stoffer og vand til at supplere med)
Hvis du er aktiv (danser meget), så drik en halv liter vand i timen. Undgå alkohol, da det er dehydrerende.
8: Har fået fortalt at MDMA er "ren Ecstasy"(Hvordan skal den forstås?)
MDMA er det aktive stof i ecstasy-piller. Med krystallerne har man simpelthen det stof, som pillerne presses sammen med. Pillerne er dog som regel urene (de indeholder andre stoffer end MDMA), og man kan aldrig regne med hvad der er i dem. Undgå dem derfor.
9: Bivirkninger/skade på hjernen (Uddyb gerne her hvis det kan lade sig gøre også gerne ud fra egne erfaringer)
Den må du selv søge dig frem til.

Medlem

Ses til Skrillex!

Og lige til nyttig info, så vil jeg aldrig anbefale at man begiver sig kast med et stimulans som MDMA til så stort et event, når det nu er første gang du skal prøve det - kan blive meget overvældende..

- Opiaden

Medlem

Hvordan var din jomfrutur med tøsen så? ;) Håber du holdte dig i baggrunden under koncerten, for der var varmt nok i forvejen oppe foran! Er sikker på jeg havde det varmere der end med min først tur på Emma :b

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]