Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Kære brugere

Jeg har ikke prøvet ketamin, men mit umiddelbare indtryk er dog, at det er et kraftigt bedøvelsesmiddel. Dem jeg har set tage det, har været helt væk fra omverdenen og har næsten ikke kunne gå, hvilket jeg ikke kunne forstille mig være særlig rart til en technofest.
Hvordan kan et bedøvelsesmiddel anvendes som feststof?

"Den gang jeg var ung" var MDMA og amfetamin "det vilde", fordi man blev frisk og fik en god eufori i kroppen.
Gør Ketamin det eller, hvordan kan virkningen beskrives?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
For mig egner ketamin sig heller ikke som feststof som sådan, især fordi jeg så nemt bliver for væltet af det. Men folk er jo forskellige. Jeg kan f.eks. sagtens bruge LSD som almindeligt feststof, hvor andre slet ikke ville kunne overskue det.
På samme måde er der også mange der sagtens kan bruge ketamin til festlige lejligheder, men det er selvfølgelig ikke fedt hvis man har en lav tolerance og får for meget.
Personligt er der en tynd grænse mellem tilpas og for meget ketamin for mig, så derfor tager jeg det også kun ved lejligheder hvor man måske sidder en 5 gutter sammen og hygger indenfor.
Jeg bliver ikke frisk af ketamin, men det gør jeg sådan set heller ikke af MDMA i sig selv. Det handler meget om hvad man selv gør det til, og om man vil op og danse eller om man vil splatte ud på sofaen og være godt skærmet af.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Kan godt forstå hvorfor folk bruger det i små doser til technofester, da det giver et fedt kick, og man føler alt er nice (Min mening)
men fatter ikke at de kan lide og være i hullet, og vælte rundt sådan nogle steder.

er selv ikke glad for keta, da jeg synes man virkeligt hurtigt kan få får meget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Ligesom med alkohol kan det være en utrolig rar og spændende fornemmelse slet ikke at kunne føle sin krop, føler man svæver, løsner op for hæmninger osv. - på trods af det er en stærk bedøvelse, så følger der faktisk en form for overskud med de mindre doser. I kombination med stimulanter, empatogener kan det jo mindske irriterende bivirkninger, som spændinger eller ihvertfald gøre du ikke mærker dem, samtidigt med det tilføjer et små psykedelisk element og en andel af dets egen eufori til oplevelsen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er glad for det, for det løser hæmninger, det løsner mig op på en måde.
At danse på det er også helt fantastisk, specielt fingertutting.

Men har ikke festet på den måde så meget på det, mere i socialt lag

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Jeg har brugt det mange gange som fest stof. Jeg syntes det er det bedste efter MDMA

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Jeg har brugt det mange gange som fest stof. Jeg syntes det er det bedste efter MDMA

Fed beskrivelse af hvordan det kan bruges som feststof. :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fed beskrivelse af hvordan det kan bruges som feststof. :rocking:

Ja, du bliver nødt til at uddybe dit indlæg, så vi kan tage det bare en smule seriøst. Det bidrager jo med absolut intet.

Trådstarter: dem som er helt væk på ketamin til technofester, går også efter det. Det er helt bevidst, at de tager alt for meget til stadig at kunne danse osv. Jeg ville slet ikke overgå måske maksimum 80mg i en bane, og så nok tage små bumps af 30-40mg, da jeg formentlig ellers ville blive væltet omkuld.

Men det hænger nok meget sammen med, at kroppen har det åh-så dejligt. Lidt ubehageligt at se en gut vende det hvide ud af øjnene, fordi han har taget for meget ketamin, men det er netop det segment der, som "ødelægger" det for os andre/giver drugs et endnu værre omdømme end de har.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
keta og mdma = julemix .. det er en lækker blanding og man kan jo just. keta´n ind efter hvor hårdt man vil rammes..

keta-mdma 40-60 ca.. det jeg selv laver ,putter jeg som regel et drys 2c-b i ... så blir det bare ikk bedre end det... :-)

Medlem

Geografisk sted: århus
Keta kan godt virke for mig i små doser til en fest.. Men synes ikke det er sjovt ret længe, så efter et par timer gider jeg ikke mere..
Det er lidt ligesom alkohol for mig..

Egentligt ikke et drug jeg er ret vild med..
Og dem der suger meget keta til fester, burde sgu blive derhjemme og gøre det.. For de ødelægger det for os andre

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Ok, jeg elsker personligt selv at være påvirket af ketamin når jeg fester. For mig går ketamin hånd i hånd med alkohol, det giver lige det ekstra for mig .

Det er sikkert meget forskelligt fra person. Men det er lækkert syntes jeg, kan godt lide den tilstand.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
For mig går ketamin hånd i hånd med alkohol, det giver lige det ekstra for mig .

Det er dårlig HR

Citat:
Selv om ketamin ikke er en åndedrætsdepressant (altså et stof som nedsætter åndedrætsfunktionen), bør man for en sikkerheds skyld ikke anvende andre depressanter ("downers") sammen med ketamin. Alkohol går bl.a. ind under denne kategori.

Pas på dig selv når du vælger at gøre det.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]