Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 12:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

En af mine venner kan få fat i noget 4-FA. Han siger det helt vildt og det er som amfetamin, bare at man næsten ikke skal have noget af det før man kører et par dage !? Men stoler ikke for meget på ham for han er ALTID helt i hegnet og fuckt up. Men er der nogen af jer der har prøvet det og kan fortælle lidt om det ??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan læse lidt om det her: http://www.bluelight.ru/vb/threads/498590-Big-n-Dandy-4-FA-thread
Og her kan du læse nogle triprapporter: http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_4Fluoroamphetamine.shtml

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =4&t=25376

Google site:psychedelia.dk 4-fa

Synes ikke det er 'helt vildt' - nærmere en behagelig, subtil stimulering med hints af empatogener og elektrisk hovedbund
Desuden kan det ikke anbefales at være vågen i flere dage på narko.

Medlem

Jeg har prøvet det mange gange, synes imo det fungerer bedst i doser mellem 80 mg og 200 mg når man kommer over de to hundrede synes jeg ikke rigtigt rusen bliver vildere man kan nærmest ende med at blive lidt knast ala når man har taget meget coke.
OBS OBS du skal indtage det oralt, det er ualmindeligt ubehageligt at sniffe får imo 2cb til at føles som silke.
Jeg har altid kunnet gå i seng på det uden større problemer, det er ihvertfald slet ikke velegnet til at køre i flere dage på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har hørt det skulle være en empathogen stimulans som frugthat skriver. En "Jakkesæts stimulans", måske slightly methylone agtigt men mere amfetamin over det.

Der er hvis rygter om det er neurotoksisk.

Det du beskriver TS lyder sgu mere som MDPV

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet det mange gange, synes imo det fungerer bedst i doser mellem 80 mg og 200 mg når man kommer over de to hundrede synes jeg ikke rigtigt rusen bliver vildere man kan nærmest ende med at blive lidt knast ala når man har taget meget coke.
OBS OBS du skal indtage det oralt, det er ualmindeligt ubehageligt at sniffe får imo 2cb til at føles som silke.
Jeg har altid kunnet gå i seng på det uden større problemer, det er ihvertfald slet ikke velegnet til at køre i flere dage på.

Enig, med undtagelse af, at doser over ca 120-140 mg ikke gør oplevelsen bedre for mig personligt og ikke bidrager med noget nævneværdigt ift stimulering eller empatogen effekt.
Jeg synes også redoseringer er ret ubrugelige med 4-fa - euforien og den empatogene effekt kommer ikke igen efter første dosering, med mindre denne har været lav, og under "gennembrudsdosis". Nogen der er enige eller uenige i det?

Jeg synes i øvrigt 4-fa også har et stort potentiale i lavere doser, a la 40-50 mg. Det afhænger selvfølgelig af smag og behag, om hvor blæst man kan lide at være og situationen, men de helt lave doser er super til mig. 40-50 mg giver mig en klart energiboost og en følelse af at kommunikere ubesværet med hvem som helst.

Medlem
Brugeravatar

Det minder ikke særlig meget om amfetamin, heldigvis.
Godt empatisk dog mere speedet end f.eks. methylone. En dosis på 150mg oralt ville jeg foretrække.
Varer max 7-8 timer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]