Jeg har prøvet det mange gange, synes imo det fungerer bedst i doser mellem 80 mg og 200 mg når man kommer over de to hundrede synes jeg ikke rigtigt rusen bliver vildere man kan nærmest ende med at blive lidt knast ala når man har taget meget coke.
OBS OBS du skal indtage det oralt, det er ualmindeligt ubehageligt at sniffe får imo 2cb til at føles som silke.
Jeg har altid kunnet gå i seng på det uden større problemer, det er ihvertfald slet ikke velegnet til at køre i flere dage på.
Enig, med undtagelse af, at doser over ca 120-140 mg ikke gør oplevelsen bedre for mig personligt og ikke bidrager med noget nævneværdigt ift stimulering eller empatogen effekt.
Jeg synes også redoseringer er ret ubrugelige med 4-fa - euforien og den empatogene effekt kommer ikke igen efter første dosering, med mindre denne har været lav, og under "gennembrudsdosis". Nogen der er enige eller uenige i det?
Jeg synes i øvrigt 4-fa også har et stort potentiale i lavere doser, a la 40-50 mg. Det afhænger selvfølgelig af smag og behag, om hvor blæst man kan lide at være og situationen, men de helt lave doser er super til mig. 40-50 mg giver mig en klart energiboost og en følelse af at kommunikere ubesværet med hvem som helst.