Hej allesammen,
Jeg har egentlig et spørgsmål omkring, afhængighed af oxynorm.. Jeg blev opereret for 6 måneder siden, og blev smertedækket 3,5 uger med oxynorm .. Jeg fik rimelig meget grundet mine smerte, men der gik ikke mere end en enkelt uge før jeg kunne mærke det ikke kun var smerterne der kaldte på pillerne..
Jeg trappede ned på en periode over 3 dage, og regnede egentlig med at det ville være nemt at stoppe med pillerne, men kunne godt mærke jeg var en anelse mere trist end jeg burde være da jeg tog den sidste pille..
Hele ugen herefter havde jeg det meget skidt, og jeg sov nærmest ikke..
Det er nu 5 måneder siden jeg tog min sidste pille og jeg tænker stadigvæk på det hver eneste dag - ofte flere gange om dagen, og det er lige før jeg overvejer at skaffe mig nogle flere, hvilket jeg dog har holdt mig fra, fordi jeg godt kan se jeg ikke kan styre dette stof..
Vi har meget misbrug i familien og derfor har jeg stor respekt for stofferne, men jeg kan ikke selv kontrollere dette. Her til aften tog jeg både 2 alnok, drak en øl og spiste nogle skoldkoppepiller der skulle være sløvende som lægen har udskrevet mig - hvilket egentlig gav mig lidt af den ønskede effekt - det er kun hver 3 uge jeg kommer til at blande forskellige lægemidler bare for at opnå den sløvende virkning..
- HJÆLP! er det overhoved normalt at blive ved at tænke på stoffet og hvad kan jeg gøre for at det forsvinder?? jeg fandt en gammel tom pakke forleden, og jeg kunne mærke mt hjerte sprang et slag over, blot ved synet af den..
- ingen ved jeg har det sådan, fordi jeg godt selv er klar over det er et tabu.. min hjerne prøver bare konstant at overbevise mig om, at jeg godt ville kunne styre det og kun benytte det sommetider