Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Candyflipping
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lige for god ordens skyld så ville jeg oprette en ny up-to-date tråd om candyflipping. Har læst de andre tråde der var og ville lige spørge ind til de kloge hoveder om en situation jeg er ved at planlægge.

Karneval i Aalborg med LSD og MDMA

Jeg tænker en dosis på 100mg MDMA og et mærke på 150 mikrogram. LSD indtages mellem kl 12 og kl 15, og MDMA'en indtages 3 timer senere. Plus et minimum forbrug af alkohol, et par joints hist og her, og eller bare glade dage.

Min forberedende tanker er at jeg skal være opmærksom på mit væskeindhold, men kan ellers bare lade rusen flyde i et med omgivelserne. Der vil være et par enkelte hoveder som ved det i forvejen, men ellers er det bare et personligt psykedelisk mål.

Jeg har prøvet begge stoffer før, og også i kombination(begge i kombination med 2c-b), men aldrig LSD og MDMA sammen. De ovenstående doser er baseret på den lille smule erfaring jeg har med begge stoffer, og er en dose jeg føler jeg kan klare, men som jeg læste et andet sted, så kan 2+2=5 godt være tilfældet.

Er der nogen der har noget erfaring i dette område, mht candyflipping, og denne dose af candyflipping?

Jeg søger en meget stabil balance imellem begge stoffer, så oplevelsen bedst kan beskrives som 'kærlighed i alle farver'

Medlem

Er du sikker på at dit MDMA er rent? Ellers lyder 100 mg som lidt i underkanten, i hvert fald personligt. Hvis du ved at du med egen tolerance vil få gode effekter af 100 mg, så glem hvad jeg siger.
Lidt lignende spørgsmål: er du sikker på at dit mærke er på 150 µg? Der er mange dealers der taler lidt lovligt positivt om deres mærker.

Ellers vil jeg give et råd som jeg har givet før: din egen intuition siger mere om din evne til at håndtere situationen end hvad nogen andre kan rådgive dig om. Hvis du mener at du er klar, så går du ind i trippet/rollet med en mentalitet der siger spar to, og det vil ofte opveje for eventuel dårlig setting. At du så endda er sammen med andre dig ved det er for mig at se et kæmpe plus.

Medlem
Brugeravatar

Jeg regner ikke med at have tolerance på det givne tidspunkt. Min erfaring med MDMA er begrænset, og den højeste dose var 100mg, hvilket var ganske godt synes jeg, men hvor meget kan man øge med for en uden tolerance? Desuden vil jeg gerne have at LSD'en er dominerende, og at MDMA kun drejer trippet i en positiv retning.

Medlem

Din dose lyder fornuftig, når man candyflipper synes jeg med fordel man godt kan tage lavere doser af hver enkelt stof end man normalt ville gøre når man tager dem hver for sig, da der er meget synergi med MDMA + LSD. Jeg ville ihvertfald spare på MDMA'en, så man ikke bliver alt for MDMA-blæst i syretrippet, som du også selv er inde på:)

Når du tager det bør du tage LSD'en først, og så vente min 3 timer før du indtager MDMA'en, det er helt perfekt hvis man timer det sådan så MDMA'en og LSD'en peaker samtidig :)
Det er ihvertfald den måde jeg har fået de bedste candyflips på.

Du vil nok også godt kunne drikke et par genstande alkohol oveni, men jeg synes du bør være meget varsom med dette, og holde det på et ret lavt niveau, så du ikke pludselig før du ved af det har drukket dig helt hjernedød, det kan nemt ske når man hygger sig på MDMA, jeg ville nok vælge helt at holde mig fra alkohol og bare nyde trippet med vand eller sodavand ;)

Candyflip er helt fantastisk, så det kan du godt glæde dig til !:)

Medlem
Brugeravatar

Min 'plan' er indtil videre sådan her:

Kl 12: indtage LSD
kl 15-16: indtage MDMA

måske skal det rykkes lidt frem til senere på dagen, men idéen er at jeg gerne vil nå at komme ned igen, så jeg også kan være 'tilstede' mens der er fest

Med det håber jeg på at jeg nede igen så jeg kan smutte i byen kl 23-24 og fortælle om mine crazy oplevelser fra tidligere på dagen :)

Jeg regner med at holde mig fra alkohol med undtagelse af en six-pack, som nok skal holde det meste af dagen, samt vil jeg nok have enten en cola eller noget saftevand med rundt plus vindruer og/eller en sandwich. Jeg er ikke dansetypen, så den eneste fysiske aktivitet bliver at rende rundt i Aalborg og være de steder vi nu engang skal være.

Desuden kunne jeg godt tænke mig at høre blæst man bliver? altså vil det være muligt for mig at kommunikere med andre eller vil jeg bare ende med at sidde for mig selv og tale i tåger?

et andet spørgsmål er: kan det betale sig at gå længere ned i dose med MDMA, feks 80mg, og så redosere måske 4 timer senere med samme dose?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Din plan lyder fin!
Jeg kommunikerer rigtig fint på denne combo.. Faktisk bedre end hvis det er syren alene.
Jeg sys ikke du skal gå under de 100mg. MDMA har IMO en tendens til at miste sin glød hvis man doserer for lavt på første dose.

Held og lykke, det er en herlig combo!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg ville personligt nok vente med at tage MDMA'en til senere, engang når jeg er på vej ned.. Du er stadig på comeup på LSD efter 3-4 timer, og du risikerer det hele bliver lidt for voldsomt når MDMA'en sparker ind, især med alle de stive mennesker der er i gaderne :)
Vil du være mere sikker på at kunne overskue det hele og kunne tale, ville det godt kunne svare sig at gå ned i dose imo.. Og så redosere, hvis det bliver aktuelt. Men jeg er enig med DGS i, at det sux at tage for lidt i første dose.

Sørg for at have væske og evt noget mad med i en taske, så du ikke koger over af at gå langt i solskinnet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville personligt nok vente med at tage MDMA'en til senere, engang når jeg er på vej ned.. Du er stadig på comeup på LSD efter 3-4 timer, og du risikerer det hele bliver lidt for voldsomt når MDMA'en sparker ind, især med alle de stive mennesker der er i gaderne :)
Vil du være mere sikker på at kunne overskue det hele og kunne tale, ville det godt kunne svare sig at gå ned i dose imo.. Og så redosere, hvis det bliver aktuelt. Men jeg er enig med DGS i, at det sux at tage for lidt i første dose.

Sørg for at have væske og evt noget mad med i en taske, så du ikke koger over af at gå langt i solskinnet.

Arhh.. Vil nu mene man er godt inde i plateuet efter ihvertfald FIRE timer.

Tager man MDMA'en efter tre til tre en halv time, og evt en lille redosering halvanden time senere, tror jeg det passer meget godt.

Husk i øvirgt at holde syre dosen ret lav, da den ellers let kan overskygge MDMA'ens virkning ret så meget.

Medlem
Brugeravatar

Skal lige høre folk

hvad ville være en god nødløsning i tilfælde af bad trip i sådan en situation som denne. Der er jo voldsomt mange mennesker der fester på samme tid, så hvis oplevelsen bliver for slem, er der så nogen gode råd at følge?

Det eneste forslag til en nødløsning som jeg selv kan komme på er at skifte setting, men problemet her er jo at hele byen bliver en festzone.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
valium, man bliver ikke så skide døsig, det er muskelafslappende og selvf beroligende :)

Medlem
Brugeravatar

Det kan godt være det lyder lidt mærkeligt, men jeg har det ikke så godt med at bruge 'stoffer' til at modvirke de andre stoffer. Det er det samme når jeg har hovedpine, så foretrækker jeg vand og frisk luft frem for en panodil. Men jeg må jo overveje det, og hvis der er andre måder man kan berolige sig på, så vil jeg gerne høre om det. Eksempelvis en placebo effekt ville være optimal, så jeg bare ryger ind i det 'gode trip' igen. Men hvordan gør man lige det, og hjælper det hvis jeg ved det i forvejen(selvom jeg er påvirket)?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Kender det godt, jeg spiser også sjældent hovedpine piller (ihvertfald dem i håndkøb - man bliver jo ikke skæv af dem, så er det spild af tid at æde lortet) :p Valium er det nemmeste, men hvis du har god styr på din psyke osv kan du sikkert sagtens "overbevise" dig selv om, at alt er godt osv, selvom du måske er på vej mod et bette badtrip.

Medlem

Jeg har før taget LSD til karneval, også med MDMA, og andre mærkelige kombinationer af psykedeliske stoffer, selvom det kan være lidt overvældende med så mange mennesker synes jeg ikke du behøver at frygte badtrip :)
Men hvis du er sammen med en flok venner som også tripper, eller ved at du gør det og er okay med det, er det helt sikkert et plus.

For nogle år siden tog jeg LSD til karneval i Aalborg sammen med omkring 10 venner, hvor vi dosere klokken 9 om morgenen og startede med at følge optoget, indtil det begyndte at kede os lidt, så gik vi langt i forvejen op til kildeparken hvor optoget slutter, og satte os på engen overfor, og så hele optoget passere forbi, ret påvirkede at LSD på det tidspunkt, det var SUPER fedt og virkelig flot at se, det var noget federe end at vælte rundt i selve optoget ihvertfald :p ellers blev resten af dagen brugt på at trippe rundt både indenfor og udenfor kildeparken, jeg synes aldrig det blev for overvældende med de mange mennesker, men vi rendte også mest bare rundt i vores egen verden :p LSD til karneval kan ihvertfald være en rigtig fed oplevelse :)

Men hvis det bliver for meget kan det være fint at have en lejlighed man kan sætte sig op i for at få styr på hovedet, ellers prøv med nogle benzodiazepiner hvis det skulle gå helt galt, det har jeg dog aldrig selv benyttet mig af til at slå et trip ned med :)

Medlem
Brugeravatar

Nu er jeg i den situation at det godt kan ende med at det slet ikke bliver til noget :( MEN! hvis det bliver til noget, så bliver det med svampe i stedet for lsd. Hvad er forskellen? og hvilke ændringer skal jeg gøre for at opnå den ønskede effekt??

Medlem
Brugeravatar

Kan ikke udtale mig om forskellen, har (desværre) aldrig prøvet lsd+emma.

Nu kommer det selvfølgelig an på dosen, men jeg ville ikke være tryg ved at trippe svampe + mdma i et offentlig seeting. Har kun prøvet svampe + mdma nogle få gange, men det har været nogle vanvittige farverige, mystiske, hallucinerende og intense trips. Har været alt for påvirket til at kunne bevæge mig rundt, men igen, kommer an på dose og erfaring vel. Ved ikke med dosen, kommer an på hvilke svampe du har osv., men jeg ville holde den lav.

Medlem
Brugeravatar

ok, jeg har nu ikke den store frygt for offentlig setting. Har prøvet mdma+lsd+2c-b på staden med vild fest og mange mennesker uden at det blev for meget, og det foregår i områder som jeg er meget bekendt med, med mennesker som jeg kender rigtig godt. Desuden får de lige en rundown i hvad de skal gøre, eller hjælpe mig med at gøre, hvis det bliver for meget.

Jeg tænker mest på hvor lang tids mellemrum der skal være mellem at tage svampene og mdma'en?

Dedikeret medlem

Hej Hazar jeg syntes det virker rigtig godt at spise svampene først og så 1-½ time efter indtage mdma og redosere mdma efter ca 2-3 timer igen hvis man lyster det :)

Medlem
Brugeravatar

For mig er det meget mere mystisk (mindfuck) at trippe svampe + mdma, end det er at trippe 2cb + mdma, plus at jeg som regel oplever ret stort bodyload på svampe. Derfor ville jeg helst være i trygge omgivelser indtil jeg havde peaket. Men igen, hvis du føler du har styr på det, burde det ikke være et problem. Jeg har altid taget mdmaen først, også suppleret med svampe når mdmaen har peaket, men krablers metode burde også været helt fin, hvis ikke bedre. Jeg ville dog holde dosen lav vis jeg var dig. Have fun.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Måske er det fordi jeg tager størrer dosiser - men jeg har svært ved at se ideen i, at være et sted når du candyflipper...

Dedikeret medlem

første gang jeg candyflippede stod doserne på først 3,5g cubensis og efter ca 1½ time 150mg MDMA og så redoserede jeg efter 1½ igen med 100mg MDMA og der lå jeg hele aften på min sofa med et par venner. Jeg syntes det var ret vildt og skulle bevæge mig rundt og det blev ret svært at snakke på nogle tidspunker.

I lørdags candyflippede jeg igen hvor jeg indtog mdma først jeg kørte hele aften/natten på 400mg MDMA fordelt på 2 bomber og resten i streger kl halv 6 fandt vi så ud af at vi ville spise nogle svampe til at slutte denne fantastiske nat på kan desværre ikke huske hvor mange svampe jeg indtog men NOK og der kunne jeg sagtens samle mig om at bevæge mig rundt og tale med folk og sådan.

Jeg vil sige at jeg syntes det "føles" bedst at indtage svampene først men smag og behag.

Jeg vil sige hold doserne lave :D det kan som krk og spiffeh siger hurtigt blive et rigtig tungt trip ! :D held og lykke med det :rocking:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]