Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Rivotril 2mg.
Junior medlem

Hej jeg er blevet tilbudt en okay pose rivotril 2 mg. Men har kun prøvet ryphonol 2 gange og syntes de var lækre nok.. men er de ikke også meget vildere ??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der går et par Rivotril på en Rohypnol.
MEN gør dig selv den tjeneste at lade vær med at begynde at bruge det lort, det er en speciel dårlig ide at købe en støre mængde da der ikke skal lang tids brug til før du bliver afhængig. En uges brug kan snild gøre dig psykisk afhængig! Og hvis der er en stoftype du ikke vil være hook på så der det benzoer. Abstinens symptomerne fra benzoer kan få heroin abstinenser til at ligne en let forkølede. Og hvis du lever i den illusion, at du ikke bliver afhængig, og de par millioner ude i verden der er blevet det, bare er nogle vatpikke uden rygrad, så lad mig med alt respekt fortælle dig at du tager fejl :wink:
En benzo engang imellem til at sove på eller hvis man virkelig trænger at tage en slapper. Der er også situationen hvor du skal til familiefest uden alkohol med moster Agate som du kommer til at kvæle hvis du skal høre på hende i mere end 2,3 minut, her kan en dosis benzo også gøre at du bare kan smile og nikke til den gamle heks. På dog på at du ikke drikker oven i for så er der stor mulighed for du begynder at fortæller hende hvor meget du afskyr hende og hendes sammenfaldne underliv og så forsøger at kvæle hende.
Det kan være en farlig balance gang :D
Pas på dig selv.

Medlem

Der går et par Rivotril på en Rohypnol.

Hvordan F..... kan du sige det? :hm:

Uanset hvor mange rivotriler du tager, så er rusen slet ikke den samme som rohypnol.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det jeg mente var at Rivotril ikke er så stærke som rohypnol. Hvis du ser hvordan det funger ude i den brogede virkelighed (på gaden) så koster en rohyp 2mg -nu kaldt F2ere - det samme som 5 rivotriler. Og, nej jeg ved godt de ikke virker helt på samme måde med hensyn til halveringstid og lig. Og det ene er en sove pille og den anden oprindelig var lavet mod epilepsi, men nu bliver de hovedsagelig bliver udleveret pga. dens lange virkningstid. Og jo, hvis du spiser nok benzoer virker de alle sammen på samme måde. Du bliver dum og sløv og gør ting der fuldkommen tåbelige, hvis du ikke er så heldig du går i gulvet først. Du kan prøve at læse rundt på forumer og se hvilken idiotiske ting folk har fortaget sig på ting der ender på -pam. Hvad der står foran er ofte en bagatel hvis folk har spist mere end de burde.

Junior medlem

hmm meget svært og svare på.. disse 2 benzo'er ligner meget hinanden.. jeg vil sige styrken er cirka den samme.. altså 2mg clonazepam / 1mg flunitrazepam

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]