Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

god aften alle sammen.

jeg sidder nu hjemme, og har villet trippe idag, så jeg købte og indtog ca. 12 mg 2C-P

men nu kommer mit spørgsmål så, burde jeg 10 timer efter indtagelse ikke kunne mærke noget?

jeg har haft lettere ubehag tidligere, og nu føler jeg mig bare sådan lidt påvirket, som om jeg tripper, men uden closed eye eller open eye visuals, uden tankespind og så videre. det eneste jeg har er lidt trækning i kæben, en lille smule rastløs, og min krop føles underlig.

er der nogle der kan sige mig om jeg kommer til at trippe, eller om det bare er det? fordi jeg troede at 2C-P skulle være meget kraftigt med stort m?

mvh MikaelOnTHC

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Mint gæt er at der kun har været 4-5mg istedet for 12. 12mg er i den relativt høje ende.

For at kunne veje en dosis på 12mg er man nødt til at have en mere præcis vægt end en der vejer med 2 decimaler efter kommaet. Hvis ikke ham der har afmålt dosis af til dig har sådan en, kan det være derfor :)

Medlem

ja okay, altså må indrømme at jeg stoler på ham jo, selvfølgelig. men synes nemlig også at det var lidt mærkeligt, nu er det næsten 24 timer siden jeg indtog det, og der skete kun en meget lille smule closed eye visuals, da jeg ville sove, men ellers intet.

men må jo prøve med en højre dosis næste gang, ellers så må jeg se om der er noget andet :) har tænkt lidt på 5-MeO-DMT, er det noget du har prøvet? kan anbefale? :)

og tak for hjælpen forresten ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Anskaf en ordentlig milligramvægt først eller alternativt kan du lave en opløsning - Det ville være skidt HR at tilråde dig at højne dosis uden i hvert fald.

Jeg har prøvet 5-MeO-DMT en hel del gange efterhånden, ja. Det er ikke det første stof mine tanker falder på, hvis du søger en anbefaling. Det er det underligste psykedelika jeg kender.

4-HO-MET kan varmt anbefales, ligesom de fleste andre 4-substituerede tryptaminer. 4-HO-MET har et ry for at være meget visuelt og næsten uden mindfuck og bodyload, hvilket er korrekt i min bog! :)
4-HO-MiPT har jeg hørt gode ting om, men har endnu ikke prøvet det selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]