Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

jeg ved ikke om jeg har postet spørgsmålet det rigtige sted, ellers vil i så flytte det, men ikke slette. :)
er der nogen der kender til lægemidlet regenon? jeg har læst mig frem til at det skulle kunne gi mulige bivirkninger som : depression, psykose, svimmelhed og afhængighed ,Regenon er vanedannende og kan give abstinenser som amfetamin, det er trekants medicin, det er bla. de ting jeg har læst om det, og det lyder jo ikke godt, men alt medicin kan jo give bivirkninger som kan virke skræmmende hvis man læser om dem, og det er jo langt fra sikkert at man overhovedet oplever eller mærker til mulige/alle bivirkninger når man bruger medicin, det gælder vel alt medicin.men alligevel synes jeg det er nogen ret alvorlige ting/ psykose og abstinenser som amfetamin.
er der en eller nogen herinde, har har nogen erfaringer med dette lægemiddel, som har prøvet det, eller måske kender nogen der har prøvet det, og har i eller de oplevet nogen/alle af de mulige bivirkninger ?

Medlem
Brugeravatar

Er det ikke en slankepille i stil med Letigen?

Medlem
Brugeravatar

Anvendelse
Regenon® anvendes til behandling af fedme, hvor anden behandling ikke har været tilfredsstillende.

Seriøst s? Hvis det er dig på billedet har du sgu ikke brug for det!

Og altså... Grunden til dens bivirkninger ligner dem man ser ved dagligt overforbrug af amfetamin, er at det aktive stof (amfepramon) ER et amfetamin. Det er ikke så sundt at tage hver dag.

Senest rettet af villanova junction 10 jun 2012 11:31, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Var netop det jeg lige tænkte...

Medlem
Brugeravatar

jo det er en slankepille, og efter hvad jeg har læst jo så skulle den minde om letigen, bare ikke nær lige så kraftigt, brugte letigen for mange år siden da jeg var yngre (tænkte ikke på bivirkninger, farlighed mm. dengang.) brugte dem til at træne på. det var rigtig godt kan jeg huske at jeg fik meget mere energi til , husker ikke at jeg havde bivirkninger ved dem ndet end søvnbesvær
havde tænkt regenon til træning og ikke vægttab som sådan.men tænker over de mulige bivirkninger og kunne godt tænke mig at høre fra andre om de har oplevet de mulige bivirkninger ved brug

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil i stedet henvise dig til pre-workout produkter som NO Explode, som er beregnet til det. Men jeg ville slet ikke tage sådan nogle ting hvis du ikke sørger for at spise nok. Der er en naturlig grænse hvor kroppen bliver træt, som NO Explode o.lign. produkter hæver, og hvis man har tænkt sig dette skal man søreme også sørge for at få nok næring til at kroppen kan restituere. Ellers er det pænt usundt. Generelt medmindre du vil have muskler synes jeg bare du skulle fortsætte naturligt, du kan eventuelt drikke en kop kaffe.

Medlem
Brugeravatar

nej vil på ingen måde have synlige muskler- jeg er en pige!
men hvad er no explode? gir det enkstra energi?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvorfor insisterer du på at bruge doping i forbindelse med din træning? Kan du ikke bare træne clean?

Medlem

Geografisk sted: dyre haven
Spis nu bare Sundt og træn rigtigt!

Donny: "why are you wearing that stupid bunny suit?"
Frank: "why are you wearing that stupid man suit?"

Medlem
Brugeravatar

NO Explode giver energi ja. Kan godt forstå du ikke vil pack on some muscle, men det vil nogle piger jo! men i så fald må jeg slutte mig til de andre. Hvis du ikke har energien til den træning du vil udføre, så spis noget mere / andet mad :) Det andet er ikke sundt for kroppen.

Medlem
Brugeravatar

NO Explode giver energi ja. Kan godt forstå du ikke vil pack on some muscle, men det vil nogle piger jo! men i så fald må jeg slutte mig til de andre. Hvis du ikke har energien til den træning du vil udføre, så spis noget mere / andet mad :) Det andet er ikke sundt for kroppen.

tak for svar jeg er lige stoppet med nogen piller( subutex) og føler jeg har en hel del mindre energi efter ,så for mig ville det være rart med noget der øger min energi lidt, især her i starten,det er ikke noget der skulle foregå over en lang periode, eller hver eneste dag.vil ikke gøre mig afhængig af noget igen heller ikke af slankepiller,og derfor jeg interesseret i at vide fra andre der kender til dem el har prøvet dem ,om de mulige bivirkninger jeg læste om,, ,om det er noget der forekommer stort set for alle der bruger dem, el om det er noget èn ud af 1000 fx oplever, men no ex plode hvad er det,? er det sådan noget naturprodukt eller noget man kan få uden recept på apoteket el matas? altså noget der er ret harmløst?

Medlem
Brugeravatar

Mht. bivirkningerne med pillerne kommer det helt an på hvor stor en daglig dosis man tager. Og nogle er selvfølgelig mere modtagelige. Mit ærlige bud er at du nok ikke kommer til at opleve bivirkning hvis du kun bruger det på træningsdage, og kun tager lige så du bliver opfrisket. Bivirkningerne du ser tror jeg alle stimulanser har i de rette doser.

Det hedder BSN NO-xplode, og er et produkt navn. Man må vist ikke linke forhandlere, men du kan bare google så finder du det hos en online fitness-produkt forhandler. Den eneste grund til at jeg foreslår dette, er at det er LAVET til at give energi under workouts, og derfor antager jeg at det virker i kortere tid også (= mindre stress for kroppen).

Alternativt kunne du prøve en flaske af det der ginseng. Det er naturligt, og kan købes i matas (vil jeg tro), og det giver bestemt energi gennem hele dagen. Det tror jeg er det bedste valg faktisk. Det tror jeg heller ikke er så hårdt for kroppen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
der findes ikke noget som får piger til pludselig at få store muskler, udover androgener og væksthormon.

jeg synes også de der træningsstimulanser er en dum ting. det er usundt, og træning bør vel handle om sundhed, ikke? mange pigers usikkerhed fører til de får et usundt syn på deres krop. jeg siger ikke det er tilfældet for dig, men hvis du mangler energi, så er en kop kaffe udmærket, og der er virkelig ingen grund til at tage drastiske midler i brug.

nyd at bevæge dig, og lad være med at obsesse over det. :)

Medlem
Brugeravatar

der findes ikke noget som får piger til pludselig at få store muskler, udover androgener og væksthormon.

det tror jeg du har helt ret i :wink:

Medlem
Brugeravatar

Alternativt kunne du prøve en flaske af det der ginseng. Det er naturligt, og kan købes i matas (vil jeg tro), og det giver bestemt energi gennem hele dagen. Det tror jeg er det bedste valg faktisk. Det tror jeg heller ikke er så hårdt for kroppen.

ginseng..-har det bare med at være lidt skeptisk ang. sådan nogen natur produkter, tænker lidt at det ikke virker.., ligesom det tyggegummi der skulle gi energi, det virker slet ikke, det er bare noget gøjl-,.meen måske skulle jeg prøve, det er jo nok en hel del sundere.- måske blir jeg positivt overrasket.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lad være med at køb det i matas medmindre du er ligeglad med dine penge og godt kan lide at betale overpris. Du kan få det meget billigere hos kosttilskuds forretninger over nettet som f.eks bodylab (Det håber jeg ikke er imod reglerne)

Energi til træning? Hvorfor ikke bare købe noget koffein og snuppe 300-400mg (alt efter tolerans) før træning? Jeg kører selv på 400-500mg før træning, det giver det energi og fokus jeg har brug for. Du kan købe 200mgs koffein tabletter hos bulkpowders.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

puny-pete : de koffein tabletter, er det nogen der virkelig virker, eller svarer de til at jeg ligeså godt ku drikke en ekstra kop kaffe? for en ekstra kop kaffe hjælper mig nemlig ikke det helt store.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

500mg koffein? Really? Pas nu på hjertet Punny.

Det er ikke smart at træne på stimulanser - så er det jo ikke dig selv men dig+stof der udfører træningen. Jeg synes også det er rigtig nice at blæse afsted på koffein til træning men det er en usund vane at gøre det hver gang, brug det når det er nødvendigt f.eks. efter en lang dag hvor man ikke har energien til at træne.

Ja, s, de virker, men du kan lige så godt drikke en kop kaffe.

Senest rettet af Alice 10 jun 2012 19:40, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En god sort kop kaffe ~100 mg, alt efter volumen og styrke selvfølgelig :)

Du får nok ikke meget ud af koffein hvis du i forvejen har et dagligt misbrug.(Morgen kaffe, formiddags kaffe, formiddags kaffe, middags kaffe osv... )

Uden tolerance er 200mg dog en nok maks man skal kaste sig ud i første omgang

Medlem
Brugeravatar

En god sort kop kaffe ~100 mg, alt efter volumen og styrke selvfølgelig :)

Du får nok ikke meget ud af koffein hvis du i forvejen har et dagligt misbrug.(Morgen kaffe, formiddags kaffe, formiddags kaffe, middags kaffe osv... )

Uden tolerance er 200mg dog en nok maks man skal kaste sig ud i første omgang

hehe har intet misbrug af kaffe :) skal dog lige ha en kop om morgenen og så en lattè i løbet af eftermiddagen, så jeg ville altså godt ku regne med, at sådan en koffein tablet ville kunne hjælpe mig?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]