Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Undertegnede inhalerede forleden 45 mg DMT i et hvæs. Inhaleringen tog under 1 sekund, og onset var allerede godt igang inden lighteren ramte gulvet og brillerne var taget af. Derfra husker jeg kun at blive ramt i hovedet af jordens ondeste tryptamin hammer, og få besøg af DM Turners crew der dukkede op til at uddele en gevaldig røvfuld.

Er det muligt at jeg har fået 5-MeO-DMT og ikke N,N-DMT?
Der var rimelig med fraktaler da jeg endelig kom til bevidsthed igen, men intensiteten og hastigheden for onset føltes ikke som sidste gang jeg forsøgte at ryge 45 mg hjemme ekstraheret DMT fra M. hostilis.

Nogen der kan fortælle lidt om de subjektive forskelle på de to stoffer ud fra egen erfaring?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hvis du havde røget 45 mg 5-MeO-DMT, tror jeg at det ville være meget begrænset hvor meget af oplevelsen du ville huske / få med hjem. Hvor længe varede det? For mig varer den primære del af et 5-MeO-DMT-trip ikke meget mere end 5 minutter, mens DMT nærmere varer 15-20 min. 5-MeO-DMT er ikke særligt visuelt for mig, mens DMT frembringer intense CEV's.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det lyder også som DMT og ikke 5-MeO-DMT, i mine ører.. Fraktaler har jeg aldrig oplevet på 5-MeO-DMT selvom jeg har haft utallige breakthroughs.

Det kan være det DMT du har haft sidst har været af en ringere kvalitet eller at du denne gang har haft en bedre rygeteknik..

Forskellen på DMT og 5-MeO-DMT er i hvert fald stor.. Der burde ikke være nogen tvivl hvis du havde røget 45mg 5-MeO-DMT

Dedikeret medlem

Jeg var ved bevidsthed igen efter ca. 8 minutter, dog stadig stærkt påvirket.
Ja jeg har brugt en ny rygeteknik der er langt mere effektiv end alle de andre teknikker jeg har prøvet før. Kan godt være det "bare" er det.

Vil forsøge med en typisk 5-MeO dosis og se om der er gennembrud der.

Admin
Brugeravatar

IME er der ret stor forskel på rygeteknikken. 40 mg dmt brændt ovenpå en pibe er ret stille og roligt, hvorimod 40 mg dmt på the machine er ret heftigt.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem

yup, det var 40 mg på the machine. Den teknik holder 100% :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]