Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Skal til Indian spirit næste week.

Ville høre om sikkerheden for ikke at blive kontrolleret i en tysk test på motorvejen.

Der indtages MDMA torsdag og fredag max 120 mg pr. dag, er det sikker at køre ud søndag eftermiddag

Vi vejer 95 kg, muskler ingen fedt.

Spiser 5 htp, 1000mg c-vitamin og ssri. drikker vand som forskrevet.

Har prøvet det 9 gange før, vi vil bare være sikker, så man ikke skal tænker over det og bare kan slappe af. Ellers måvi skaffe en chauffør.

Måske man kan indtage noget som evt. sløre testen eller neutalisere det i prøven.

Ses på Sletten

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA har en halveringstid på 6-10 timer, dvs, du stadig har det i blodet søndag morgen. Jeg ville nu ikke være bekymret, især ikke med de doser. I ved bedst selv om i kan køre eller ikke kan køre. Men jo, en blodprøve vil muligvis være positiv efter 2 dage på MDMA.

Kilde: http://snl.no/.sml_artikkel/ecstasy (Lige det første hit på google jeg kunne finde)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
På de tyske festivaller bliver man sgu tit testet når man har forladt stedet. Oftest med en drug-wipe og en alkohol puste-test. Jeg er aldrig nået længere end max 10 km fra festen før jeg er blevet stoppet. Når man kører på danske plader, og bilen fyldt op med festivalragelse er man sgu nem at spotte i de små tyske byer.
Nu har jeg aldrig været på Indian Spirit, og det er da også ved at være nogle år siden jeg har været til psytrance i Tyskland, men forestiller mig ikke at det er blevet meget anderledes.
Hvis i har mulighed for det, så arranger da en chauffør - better safe than sorry, right?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Spiser 5 htp, 1000mg c-vitamin og ssri

Undskyld for OT, men hvorfor spiser I/du SSRI?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]