Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
bannet

Geografisk sted: Risskov
Hej

Er der en reel fare ved at tage 80 mg Oxycontin over en aften og så evt tage 30-45 mg Truxal til at sove på? Jeg har fået Truxal imod angst og søvnløshed..

Tak!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
80 mg oxycontin lyder som en skræmmende høj dosis, hvis du bryder time-release funktion og samtidig ingen tolerance har.. Jeg vil ikke give et endeligt bud, da min forstand på oxy er begrænset.. Ville dog lige give dig et heads up..

Cannabis entusiast

bannet

Jeg er rimelig hærdet, dog ikke hverdagsbruger og har tit taget 80-120. Ikke på engang men over en 8 timer. Det var sådan set heller ikke det der var mit spørgsmål. Er det farligt at tage 30 mg Truxal til at sove på hvis man samtidig har Oxycodone i blodet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du spøger om Truxal forstærker oxycontin eller et andet opiat, som f.eks som alkohol eller benzoer gør, så nej, det gør det ikke. Har en tolerance der kan klare 80mg oxycontin, kan du godt tage lidt truxal. Men husk opiater bliver meget hurtig til en grum vane.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej

Er der en reel fare ved at tage 80 mg Oxycontin over en aften og så evt tage 30-45 mg Truxal til at sove på? Jeg har fået Truxal imod angst og søvnløshed..

Tak!

Hvis du skal bruge 80 mg OxyContin for at blive skæv,er det på tide du lægger Opioiderne på hylden et par mdr.Når du først er blevet hooked,er det så meget sværere at stoppe.
Find dig en sød pige,eller begynd at spille guitar eller fodbold eller noget andet.
Alt andet end bevidstløst at indtage Opioider i de doser du bruger nu.
Bare et godt råd.

bannet

Det siger du ikke

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yep I sure do.Din klaphat,det er kun for din egen skyld.Jeg har selv været hooked på Heroin,så jeg ved hvor forfærdeligt det er.

Medlem

@ Someguyfromspace - Lyt nu til Gonzo. Hans engagement her på siden, tror jeg har reddet mange fra at ende længere og længere ude hvor de slet ikke kunne bunde.
Når du skal bruge 80 mg Oxycontin til at lamme dig med, så må du lige trække håndbremsen, så længe du selv har kontrol over det. Umiddelbart lyder det til at Oxycodonen lige så langsomt er ved at kontrollere dig, når du skal SÅ højt op.

Drop Oxy´erne for en periode og se verden gennem et klart sind.

Til dit spørgsmål så er der ingen problemer med, at du tager Truxal sammen med opioder, så længe Truxal er på det niv du nævner.

Mvh
Peter Pedal

Junior medlem

Det er altid farligt at tilføje endnu mere beroligende, specielt inden senge tid, du kan føle dig ok og søving, men når du så er faldet til ro, vil din vejrtrækning falde ydeligere.
Oxy er noget virkelig skrapt noget, så at du skal have noget at sove på, det lyder meget mærkeligt, jeg vil skyde på, at du bare skal ligge dig ned og lukke øjenene, så skal Ole lukøje med garanti nok kigge forbi :-)
Jeg er ikke narkoman, da jeg kun ryger dope på sølvpapir.
Er det ikke lidt det samme som at sige at man kun tager stoffer i weekenden / fritid ?
Alle starter med kun at tage det engang imellem og desværre ender det med at mange kommer til at hænge fast, og når man leger med et stof som kroppen rigtig godt kan lide, ( morfin ) så går det meget hurtig fra weekend til hverdag..
Så pas godt på med stofferne, der er forskel på at bruge og misbruge..

Medlem

Geografisk sted: hasselager
gonzo kan kun give dig ret, men jeg kender jo os den melodi :) jeg har os være huk på den der, og da jeg var oppe på 80mg på en aften var jeg sgu fuck, så det tror jeg os du er, så vil tro du godt kan sove uden den ene aften vis du er usikker, men ellers husk og læs stoffernes indlæg sædler så kan du altid finde ud af hvad du ikke må og må :)

men huske nu og lyt til folk der har være der og kun siger de ting fra et godt hjerte...

pas på dig selv!!!

Medlem
Brugeravatar

http://en.wikipedia.org/wiki/Chlorprothixene
Citat:
If chlorprothixene is given concomitantly with opioids, the opioid dose should be reduced (by approx. 50%), because chlorprothixene amplifies the therapeutic actions and side effects of opioids considerably.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://en.wikipedia.org/wiki/Chlorprothixene
Citat:
If chlorprothixene is given concomitantly with opioids, the opioid dose should be reduced (by approx. 50%), because chlorprothixene amplifies the therapeutic actions and side effects of opioids considerably.

Det forstår jeg faktisk ikke hverken i teori eller partisk, jeg har taget truxal på højdosis opioider uden at det har haft nogen ekstre effekt. Og rent farmakologisk kan jeg heller ikke se nogen grund til det. Den må jeg tjekke nærmere når jeg for tid (er på vej ud af døren)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Pga. risiko for forstærket påvirkning af åndedrættet er det ikke tilrådeligt, at kombinere oxycontin med andre sløvende drugs.

Most of the physical world is unseen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]