Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 01:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey psy.
Har købt en lille mængde kokain jeg har taget i byen et par gange. Den skulle efter sigende være noget af det stærkeste i Danmark, da den ikke er cuttet op her i landet, men direkte importeret fra Afrika (ingen prisdiskussion), og kommer i små æg af 15g stykket.
Desværre får jeg sygt skideren på af at tage det, jeg går mere på toilettet i byen for at skide, end for at indtage det.. Maven bliver oppustet af det og skal konstant ud og lave spruttebæ. Er der nogen der har oplevet det før? Jeg får generelt skideren på af stimulanser, men det her er lige voldsomt nok.

Min teori er at der er tilsat et afføringsmiddel i æggene, således at hvis uheldet skulle ske, at der gik hul på et æg inde tarmen på importøren, skides det hele ud og vedkommende overlever. Er der i så fald en metode til at rense det?

Mvh. Shamb

Edit: er der overhovedet nogen afføringsmidler der kan optages nasalt?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Kokain bliver vist tit blandet op med noget der hedder levamisol.
En hurtig googlesøgning, sagde at en bivirkning af dette, er diarré.

http://www.erowid.org/chemicals/cocaine ... cle2.shtml

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for det, føj hvor ulækkert da. Jeg troede mest det fandtes i billigt gadekokain som usselt cutmiddel, derfor jeg vælger at betale dét ekstra for en bedre kvalitet, i håb om at undgå farlige tilsætningsstoffer som levamisol.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Ja, det er fandme træls at blive røvrendt på den måde.
Det kan selvfølgelig også være alt muligt andet end det, det er blandet i, men det kunne muligvis være det.
Kender du andre der har prøvet samme produkt, som oplever det samme?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En ven har taget det 3-4 gange, og han oplever præcis det samme. Same batch.. Men virkningen af kokainen er stadigvæk stærk, sammenlignet med meget andet her i DK, så det er ikke ligefrem noget man mistænker for at være cuttet særlig meget op.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
tror nu nok stadig dit coke er det man vil kalde skamcuttet, men kan selvfølgelig være du er heldig :D
Nu er den pris du giver heller ikke så vild høj igen.

Medlem
Brugeravatar

Ja kokain har aldrig været pengene værd.
Kan huske det sidste jeg fik virkede super. Men man blev dog så bedøvet i snotten at det føltes som om at tænderne var faldet ud. :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ingen prisdiskussion.

Kunne stort forbrug af kokain, hvis vi antager af det er 90+% rent, medføre denne racermave grundet for meget kokain somehow?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kokain = Stimulans
Stimulans = Fuck jeg skal skide

Coke er dog aldrig 90% rent i DK.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Kan huske det sidste jeg fik virkede super. Men man blev dog så bedøvet i snotten at det føltes som om at tænderne var faldet ud. :hm:

Det lyder skamcuttet med lidocain :P

Dedikeret medlem

En ven har taget det 3-4 gange, og han oplever præcis det samme. Same batch.. Men virkningen af kokainen er stadigvæk stærk, sammenlignet med meget andet her i DK, så det er ikke ligefrem noget man mistænker for at være cuttet særlig meget op.

De æg du snakker om er ret populære i københavn og omkreds, og jeg har prøvet dem flere gange, har samme problem som dig, et par streger og så er det ud og skide :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Nu tager jeg sjældent kokain mere, men da jeg gjorde havde jeg nogle ret gode kontakter med jævnt god kokain. Hvor rent det har været ved jeg ikke..

Jeg kan huske at jeg som regel skulle skide når jeg havde suget kokain, jo stærkere kokain - jo mere skideri...
Det var før al den hype om levamisol, men det kan naturligvis stadig have været det eller noget helt tredje.

Men derudover, så har jeg mange gange hørt "hvis det er go' coke, skal man skide" :P
Og det er hårdt for maven!(det som ryger gennem svælget og som sluges).

Dedikeret medlem

Det er da klasisk at skulle skide efter den første streg god kokain. Har som blazR ikke taget de seneste år men 5-15 år siden.

Men at skulle skide gentagende gange - dej efter streg - det virker forkert!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Håber at det, som blazR siger, er fordi det er af så god kvalitet (bevares, god DK-kval). Men der kan sikkert være flere faktorer der spiller ind, måske også levamisol. Det giver mig gåsehud ved tanken, så tror lige jeg holder lidt igen med det, hvilket egentlig også var planen..
Tak for svarene guys.

Er der forresten nogen der kan anbefale et godt alternativ til kokain? Som egner sig til byture. Noget hvor man ikke bliver alt for speeded, men får god snakkeren på, good feeling osv. Er ikke selv stødt på noget der minder særlig godt om det. Jeg kan godt lide at rusen er så kortvarig, så man kan falde i søvn osv.

Dedikeret medlem

1/4 frimærke indtaget efter 4-6 genstande gav mig en hyggelig empatisk indgang til at møde mennesker i byen hvor jeg ikke blev overdrevet fuld samt kunne sove når jeg kom hjem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er der forresten nogen der kan anbefale et godt alternativ til kokain? Som egner sig til byture. Noget hvor man ikke bliver alt for speeded, men får god snakkeren på, good feeling osv. Er ikke selv stødt på noget der minder særlig godt om det. Jeg kan godt lide at rusen er så kortvarig, så man kan falde i søvn osv.

Pentedrone, synes jeg virker meget a la kokain... Jeg har hørt at ethylcathinon også gør, men har ingen erfaringer med sidstnævnte.

For øvrigt findes der testkits der kan spore levamisol..
Jeg kunne forestille mig at det cuttes med levamisol inden det kommer til landet

Jeg har læst et sted, sikkert her på psy.dk for laaaang tid siden at kokain, når det fremstilles, som regel har en renhedsprocent mellem 60 og 80.. Men jeg er nu ret sikker på at man også godt kan få kokain her i DK med en renhedsprocent på 90, hvis man kender de rette og gider betale i dyre domme for det..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pentedrone, synes jeg virker meget a la kokain... Jeg har hørt at ethylcathinon også gør, men har ingen erfaringer med sidstnævnte.

For øvrigt findes der testkits der kan spore levamisol..
Jeg kunne forestille mig at det cuttes med levamisol inden det kommer til landet

Jeg har læst et sted, sikkert her på psy.dk for laaaang tid siden at kokain, når det fremstilles, som regel har en renhedsprocent mellem 60 og 80.. Men jeg er nu ret sikker på at man også godt kan få kokain her i DK med en renhedsprocent på 90, hvis man kender de rette og gider betale i dyre domme for det..

Tak, kender intet til stofferne, dem må jeg lige læse op på : )

Fedt nok, der står ellers dette på erowid:
Citat:
Unfortunately, there is no currently available easy, on-site test to determine if street cocaine is adulterated with levamisole. DanceSafe.org has indicated that they are working on a field test that can be used, but it is not yet available. Thin Layer Chromatography (TLC) could be used by trained individuals to check for contaminants, but requires the use of lab standards and is therefore impractical for the general public.

Men kan selvfølgelig være det ikke er opdateret.

Renhedsprocenten skulle være lav de fleste steder det bliver fabrikeret, pga. adgangen til æter er så dårlig, og i stedet bliver der anvendt andre kemikalier til fremstillingen. Kokainen jeg får bliver hentet fra Afrika, men har ingen anelse om hvordan æter-situationen er derovre

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeps, æter ville være at foretrække men i stedet bruges der acetone, benzin, petroleum osv.. Jeg skulle dog mene at æter er en overvåget substans i langt de fleste lande.
Der skal ca. 50 l. æter til 1kg "rent" kokain(+90%) svjh - no wonder hvorfor det sjældent fremstilles rent.

Men jeg tænker også at det må kunne gøres bedre end 60-80%, selv uden adgang til æter - men der skal jo alligevel spares på opløsningsmidler og mere oprensning betyder mindre produkt(præcis ligesom med amfetamin i dk).

Forresten tror jeg Erowid har ret.. Jeg har lige siddet og søgt men har intet kunne finde. Var ellers sikker på jeg læste om en Mannecke eller Mandelin test man kunne bruge til det.
EDIT: http://eztest.com/cocaine-cuts-a-test-f ... t=14053595

Medlem
Brugeravatar

Det lyder skamcuttet med lidocain :P

Var det helt sikkert :)

Pentedrone, synes jeg virker meget a la kokain...

Hmm?
Synes ikke at pentedrone på nogen måde minder om kokain.
Det minder mere om en ren stimulans, en kedelig en som kan blive ret så ubehagelig i større doser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^Måske også en lidt skidt formulering, men det er nok den stimulans jeg har prøvet som minder mest om kokain.
Jeg tog det aldrig i særligt store doser..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]