Er der forresten nogen der kan anbefale et godt alternativ til kokain? Som egner sig til byture. Noget hvor man ikke bliver alt for speeded, men får god snakkeren på, good feeling osv. Er ikke selv stødt på noget der minder særlig godt om det. Jeg kan godt lide at rusen er så kortvarig, så man kan falde i søvn osv.
Pentedrone, synes jeg virker meget a la kokain... Jeg har hørt at ethylcathinon også gør, men har ingen erfaringer med sidstnævnte.
For øvrigt findes der testkits der kan spore levamisol..
Jeg kunne forestille mig at det cuttes med levamisol inden det kommer til landet
Jeg har læst et sted, sikkert her på psy.dk for laaaang tid siden at kokain, når det fremstilles, som regel har en renhedsprocent mellem 60 og 80.. Men jeg er nu ret sikker på at man også godt kan få kokain her i DK med en renhedsprocent på 90, hvis man kender de rette og gider betale i dyre domme for det..
Tak, kender intet til stofferne, dem må jeg lige læse op på : )
Fedt nok, der står ellers dette på erowid:
Citat:
Unfortunately, there is no currently available easy, on-site test to determine if street cocaine is adulterated with levamisole. DanceSafe.org has indicated that they are working on a field test that can be used, but it is not yet available. Thin Layer Chromatography (TLC) could be used by trained individuals to check for contaminants, but requires the use of lab standards and is therefore impractical for the general public.
Men kan selvfølgelig være det ikke er opdateret.
Renhedsprocenten skulle være lav de fleste steder det bliver fabrikeret, pga. adgangen til æter er så dårlig, og i stedet bliver der anvendt andre kemikalier til fremstillingen. Kokainen jeg får bliver hentet fra Afrika, men har ingen anelse om hvordan æter-situationen er derovre