Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Kære psy's :rocking:

Jeg er desværre faldet i igen, og jeg er blevet opdaget af mine nærmeste som jeg har skuffet. Jeg vil gerne stoppe igen, virkelig!
Jeg vil dog helst starte på en hård udtrapning, da jeg har fået et nyt arbejde som jeg gerne vil kunne passe.
Dog vil jeg gerne kunne bevise overfor mine nærmeste og familie, at jeg er clean ved at tage en urintest overfor dem. Jeg tog en idag for at teste, den var selvfølgelig positiv på OPI (Opiat) også var den fandme også positiv på THC !! (Jeg tog testen i dag klokken 20:00)

Det skal siges at jeg faktisk aldrig ryger, men har gjort før hen, tror sidst jeg tog et par hvæs var for 5 uger siden :?:

Dog vil jeg godt sige at jeg i søndags spiste Malfin (3x60mg) & 4 Dolol'er, er det derfor at testen slog ud i dag på Opiat?
- Jeg har nemlig hørt at OxyContin & Sub ikke slår ud på, de test man kan købe på apotekerne for ca. 170 kr som tester for: Kokain, Amf, MDMA, Benzo, THC og Opiat.

Kan det passe, nogle der har nogle erfaringer? For som det landet ligger regner jeg med at trappe hårdt ud med hjælp fra Suboxone. Er dette en dum ide, eller hvad vil i synes? Nogle erfaringer eller hjælp her?

Jeg vil gerne aflægge rent pis hurtigst muligt.
På forhånd: TAK!

:peace:

Testen ligner meget den her:
Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Oxycontin slår ud som opiat, det siger vel lidt sig selv? :P

Hvor meget er du på om dagen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]