Inden der kommer nogle formanende svar, var det en en risiko vurdering og beslutning lavet med fuldt overlæg.
Min kammerat fandt for et par uger siden cirka et gram af et eller andet stof i forbindelse med en fest.
Vi overvejede om vi skulle tage det. Vi smagte på det og syntes det smagte som amf/coke. Vi besluttede at vi ville tage det på et tidspunkt. Det tidspunkt blev så i går. Vi var godt berusede til en fest. Vi delte det i tre og tog en bane hver, altså cirka 0,3 g. Min kammerat har prøvet en del coke og mdma, og jeg en del amf og mdma.
Det sparkede som en hest lige med samme. Vi kom op at køre og kunne ikke være inde ved festen mere - den var for voldsom. Vi lå en time i en seng og havde det fedt. Efterhånden blev vi mere sociale og snaksagelige, og vi endte også med at tage i byen.
Man havde ikke helt lykkefølelsen fra mdma, og ikke helt verdensmandsfølelsen fra coke (ifølge min kammerat), og ikke tømmermændene og bivirkningerne fra amf. Vi synes mest af alt bare det blæste os. Det kan i følge min kammerat bedst beskrives som en blanding af mdma og coke uden bivirkninger og mærkelig opførsel, og så tilsat en følelse af at være blæst.
I dag kan vi så ikke lade vær med at tænke på hvad det mon var ( og hvor man får fat i det

).
Det har selvfølgelig givet virkningen et twist, at vi jo ikke viste hvad der ventede os og derfor var spændte.
Nogen der kan hjælpe os?