Jeg har personligt kun prøvet MDMA én gang(dog også MDA, hvilket var for mange år siden, og i ecstasy piller, så ved ikke hvor stor en mængde jeg tog) Har dog læst lidt om det herinde gennem noget tid, så ved en lille smule.
Tog en dose på 120mg, hvilket jeg har forstået som værende en meget normalt mængde. Det ramte ret voldsomt, og føltes lidt i overkanten, under come-up. Dette gik dog over ved peaket, og virkede derefter meget passende. Tog efter 4-5 timer yderligere 110mg, hvilket jeg ikke rigtigt vil anbefale. Fik på ingen måde den ønskede virkning, og det trak bare "trippet" ud i et par timer yderligere, så jeg ville ikke mene at redosering er så meget ved ( Synes også at kunne læse mig til at redoseringer ikke anbefales, fordi bivirkningerne viser sig mere, dagen efter. Af mangel på personlig erfaring kan jeg dog ikke be- eller afkræfte det)
Nej, det er ikke bedst at tage på gefühl, da det gør det helt umuligt at vide hvor meget du har indtaget. Der er stor forskel på om du tager 120 eller 200mg, hvilket kan være svært at se, ved øjemål.
Jeg tog det i bomber den gang, og har også det indtryk at det er den mest benyttede metode.
Som skrevet længere oppe så synes jeg ikke jeg fik effekt i nær samme grad ved 2. dosering, på trods af mængden var nær den samme. Jeg synes derfor det vil være spild at dele det op på den måde.
Har ingen erfaringer med methylon, så kan ikke svare på om hvor meget de to har tilfælles.