Min erfaring siger at 6-APB har høj interaktion med MDMA og methylon, der skal ikke meget til før det giver mig kvalme i de kombinationer (som i for-meget-serotonin-aktivitet-kvalme). Det skulle ikke undre mig at det havde interaktioner med andre serotogene stoffer.
Amitriptylin har en voldsomt lang halveringstid, så det er ret svært at holde stofferne adskilt.
Jeg ved ikke med sikkerhed noget, men har regnet mig frem til at det var ved 50mg 6-APB i blodbanen at jeg oplevede tydeligt mærkbar synergieffekt hvor en normal dosis MDMA ville have gjort mig dårlig/alt for blæst.
Hvis I absolut skal, så start lavt: 20mg 6-APB, så 40 mere to timer efter hvis der ikke mærkes nogen effekt.
Hvis førnævnte doseringer ikke giver effekt så tag det "rigtige" trip en anden dag hvor han så starter med 100mg og redoserer efter behov. Tænker det er smartest ad adskille testen og trippet fra hinanden så man ikke tager alt for meget narko i løbet af en aften.
Amitriptylin er ikke en SNRI, det er et tricyklisk antidepressiv der binder til mange forskellige proteiner, bla. øger det serotoninsignaleringen. Men fordi det binder så mange steder kan det have mange skumle interaktioner med research chemicals. Gå derfor forsigtigt frem.
Et stof kan godt både være en snri og et "tricyclisk antidepressiv". Ordet tricyclisk refererer til, at der er tre ringe i strukturen af molekylet. snri (serotonin norepinephrine reuptake inhibitor) refererer til den biologiske aktivitet. Men ja, amitriptylin er ikke ret selektiv i forhold til andre snri stoffer som venlafaxin.
Anyway, det er vist noget ordkløveri det her. Godt at trådstarter valgte at være på den sikre side