Jeg kan så fortælle dig, at de symptomer du beskriver her, netop er på grund af serotonin syndromet. Fortæl dine venner, at du ikke kan tåle at tage MDMA mere, og du synes det er dårlig stil at de prøver at lokke dig til at tage det.
Og det betyder altså, at du er ude på et seriøst sidespor. Hvis du er igang med at få serotoninsyndrom, eller bare knalder MDMA alt for meget, så vil du opleve bivirkninger som dem du oplever nu (sort snak/volapyk), og de vil kun tage til i kraft.
Kan virkelig kun råde dig til ikke at gøre det, det kan blive fucking seriøst lige pludselig. Det er allerede noget du burde overveje kraftigt at stoppe med.
Hvad med at tage noget andet eller holde en pause? Eller måske komme væk fra dine venner i noget tid?
Eller måske få noget selvtillid på en eller anden måde, så du kan sige "nej tak" når du får tilbudt det?
Be informed, THEN choose - det gælder også for andet end narko, nemlig også dit eget sind og velvære. Håber du træffer nogle gode beslutninger, god vind.
men når jeg endelig tager mdma så tager jeg til gengæld også en forholdsvis stor mændge, det kan vel også spille en rolle fordi, dagen efter er jeg lidt forvirret osv, også lidt anden dagen men ellers er det sku fint nok, har lidt hyperaktive reflekser men ellers mærker jeg intet til det efter de 2 dage?
Hvis du er bange for decideret serotonin syndrome, så skal du opsøge læge:
Citat:
De vigtigste symptomer ved et serotoninsyndrom er feber over 38 grader og muskeltrækninger. Derudover kan man blive konfus, ophidset, få blodtryksproblemer, hjertebanken, diarre, kulderystelser og abnormt livlige reflekser.
Det ses ikke så tit i alvorlig grad, men det kan gå hen og blive livsfarligt.
Så prøv at komme ind i et mere fornuftigt forbrug hvis du er forelsket i Emma

serotonin syndrom er farligt, men er det ikke først decideret farligt når man begynder at få feber? nej misforstå mig ikke jeg vil ikk til at prøve grænser af, er bare nysgerrig og kan ikke rigtig finde noget på nettet der virkelig beskriver det.
og tusind tak for svarene alle sammen!