Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Jeg planlægger i aften at tage 15mg Bromazepam sammen med noget Lyrica (som jeg også gerne skulle få en rus ud af). Til det har jeg også tænkt mig at ryge lidt skunk. Jeg får i forvejen 2 x 225mg Lyrica dagligt. Jeg har derfor to spørgsmål, som jeg håber i kan besvare:

1. Er det farligt at blande Bromazepam med Lyrica?
2. Hvor stor en dosis Lyrica skal jeg op i for at få en mærkbar effekt (pga. tolerance)?

På forhånd tak!

Junior medlem

Hej,

Jeg planlægger i aften at tage 15mg Bromazepam sammen med noget Lyrica (som jeg også gerne skulle få en rus ud af). !

"I aften"!? Og du ved ikke om der er nogle interaktioner? Forfærdelig planlægning og harm reduction (hvis du da tog det - selvom der ikke var nogle svar). :/

Fortæl os så, fik du taget det? Og oplevede du nogle behaglige eller ubehagelige (bi)virkninger?
Del din erfaring med andre som overvejer at prøve den samme blanding (selvom jeg ikke vil opfordre at blande ting og sager). Og så er jeg selv interesseret i at se hvordan et benzodiazepin og Lyrica harmonerer.

Og hverken du eller jeg gider høre på mig prædike om at du kunne gøre det på en sikrere måde. Så nu vil jeg lige svare på dine spørgsmål:

-Ud fra hvad jeg kan læse mig til, så er der ikke nogen umildbar fare.

-Du skal IKKE oppe din dosis af Lyrica pga. cocktail effekten. Cocktail effekten, hvor at det ene medicin virker kraftigere pga. det andet. Eksempelvis kan du ENTEN drikke 6 øl, eller ryge 3 joints. Det betyder ikke at du kan drikke BÅDE 6 øl og ryge 3 joints på samme tid. Nu kan nok nærmere kun ryge 1½ joint og drikke 3 øl.

Kort sagt, så skal du nok se hvor meget Bromazepam du kan tage UDEN Lyrica, og se hvor meget Lyrica du kan tage uden Bromazepam. Derefter kan du prøve at tage halvdelen (eller det kvarte) af den dosis du normalt er komfortabel med, af hvert stof - og så redosere efter du har mærket hvordan det virker sammen.

//Djoones

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Det kan være potentielt livsfarligt ja. Eftersom begge stoffer er sløvende og hæmmer vejrtrækningen, og begge stoffer forstærker hinandens effekt, kan du risikere at falde i dyb søvn og blive kvalt i dit eget bræk, eller simpelthen stoppe med at trække vejret.
Det kan på ingen måde anbefales at blande downers. Der er mange der er røget i svinget på den konto.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Der er ikke en særlig stor fare i at blande benzoer med lyrica , så længe man holder begge forholdsvis moderate. Hvis du tager lyrica i forvejen, ville jeg bare nøjes med det du tager i forvejen, da tolerance kommer hurtig på lyrica, og derfor ville ødelægge virkningen af din daglige medicin. Tag dem du tager hverdag på en gang og vent en time med at tag Bromazepam, så skulle det gerne komme nogenlunde i blodet på samme tid. Syntes det er en god blanding med ekstrem meget eufori.

EDIT: Havde ikke lige set det var en gammel tråd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]