Hej,
Jeg planlægger i aften at tage 15mg Bromazepam sammen med noget Lyrica (som jeg også gerne skulle få en rus ud af). !
"I aften"!? Og du ved ikke om der er nogle interaktioner? Forfærdelig planlægning og harm reduction (hvis du da tog det - selvom der ikke var nogle svar). :/
Fortæl os så, fik du taget det? Og oplevede du nogle behaglige eller ubehagelige (bi)virkninger?
Del din erfaring med andre som overvejer at prøve den samme blanding (selvom jeg ikke vil opfordre at blande ting og sager). Og så er jeg selv interesseret i at se hvordan et benzodiazepin og Lyrica harmonerer.
Og hverken du eller jeg gider høre på mig prædike om at du kunne gøre det på en sikrere måde. Så nu vil jeg lige svare på dine spørgsmål:
-Ud fra hvad jeg kan læse mig til, så er der ikke nogen umildbar fare.
-Du skal IKKE oppe din dosis af Lyrica pga. cocktail effekten. Cocktail effekten, hvor at det ene medicin virker kraftigere pga. det andet. Eksempelvis kan du ENTEN drikke 6 øl, eller ryge 3 joints. Det betyder ikke at du kan drikke BÅDE 6 øl og ryge 3 joints på samme tid. Nu kan nok nærmere kun ryge 1½ joint og drikke 3 øl.
Kort sagt, så skal du nok se hvor meget Bromazepam du kan tage UDEN Lyrica, og se hvor meget Lyrica du kan tage uden Bromazepam. Derefter kan du prøve at tage halvdelen (eller det kvarte) af den dosis du normalt er komfortabel med, af hvert stof - og så redosere efter du har mærket hvordan det virker sammen.
//Djoones