Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 22:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2013 17:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Halløj. Jeg har lige fåret fingrene i Alprazolam eller xanax som de også hedder. Pillerne er lilla og på 1 mg. Hvor mange vil være forsvarligt at spise, hvis man vil blive lidt blød :) på forhånd tak

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2013 18:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Skal lige siges det er første gang på benzo.. tror jeg. Har prøvet flunipam en gang før, men ved ikke helt hvad det hører ind under :)

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2013 18:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 nov 2009 21:47
Indlæg: 354
Har du søgt på nettet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2013 18:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Ja, og der står mest kun om dosering til folk, som har brug for det...
Men kunne godt tænke mig at høre nogen personlige erfaringer? om folk som er blevet skæve på det

giver Diazepam eller clonazepam giver en bedre high. eller er alle benzo noget ligende hinanden?

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2013 18:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jul 2012 15:55
Indlæg: 35
Jeg kan faktisk bedst lide Alprazolam fremfor Diazepam.

Startdose ved jeg ikke helt, jeg tog 2mg Alprazolam, men tror man skal lidt højere op hvis man skal lamme sig på dem. Det var ganske afslappende men var på ingen måde slået ud, havde dog lidt problemer med at huske alt hvad der var sket dagen efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2013 18:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
alprazolam er bestemt et populært benzodiazepin - halvveringstiden er noget kortere end både diazepam og clonazepam!

Vil råde dig til at starte med 0,5mg, og så ellers roligt vente og bygge lidt på, hvis du føler for det.. Undlad at blande med andre downers, det gælder især alkohol og opioider! Synergismen kan være ganske uforudsigelig...

Derudover skal det nævnes, at misbrugspotentialet er enormt - lad være med at tage det særlig tit - den psykiske afhængighed kommer sikkert før den fysiske - det har du ikke lyst til at opleve!! Hold lange pauser mellem hver gang - benzoer tager røven på rigtig mange og du glider hurtigt ud i et misbrug og når fælden klapper, gør det fucking ondt!!

Det er et vildt lækkert præparat, uden tvivl, men pas på at du ikke mister dig selv i processen!!

Ha' en god chiller =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2013 18:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg kan faktisk bedst lide Alprazolam fremfor Diazepam.

Startdose ved jeg ikke helt, jeg tog 2mg Alprazolam, men tror man skal lidt højere op hvis man skal lamme sig på dem. Det var ganske afslappende men var på ingen måde slået ud, havde dog lidt problemer med at huske alt hvad der var sket dagen efter.


Du skal ikke starte med 2mg - det er alt for meget! Hvor fedt er det lige at ha huller i hukommelsen... Lamme sig på dem, kan betyde mange ting, og for ovenstående betyder det åbenbart totalt black out.... Lad være med at lytte til den slags råd.. Når folk tager for høje benzo-doser, har jeg ofte oplevet at deres temperament vender 180 grader og får voldspsykopaten frem i folk... Det er pinligt, næste dag at få fortalt hvor idiotisk man har opført sig!

Målet er vel heller ikke at blive slået ud - men derimod at få en dejlig afslappende følelse og chille the phånk ud!??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2013 18:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Alprazolam er en meget behagelig og meget afhængigheds skabene benzo da det virker hurtigt er potent og har en kort virkningstid. Verden havde nok ikke brug for et nyt benzo af den type, men big pharma spinder guld på stoffet så der blev sikker brugt store penge på lobby og reklame for at få det ud til os forbrugere og de har sikker fået pengene mange gange igen.
Start med 2mg. lige som Xanax oprindelig var, pas på med at blande det med andre sløvende stoffer og alkohol.

EDIT: Der kan være noget i det HopIFjordeN siger så måske start på 1mg. hvis du ikke har nogle erfaring med benzoer og igen kan jeg kun understrege at du ikke skal blande dem med andre sløvende droge og pas på med at blive for glad for dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 00:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 feb 2013 00:45
Indlæg: 33
Fordi alprozolam er så hurtig ude af kroppen oplevede jeg meget hurtig abstinenser, hvorimod diazepam og clonazepam langsommere forlader systemet og så mærker man mindre sys jeg. Tog dem fast i en uge og fik heftige abstinenser da jeg ik trappede ordentlig ned... Men er et fedt benzo til en chill aften hvis at man også skal være klar i hovedet næste dag:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 08:12 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Det er nok begrænset hvor abstinent man kan blive på en uge med alprazolam. Med mindre du er oppe i 20-30mg doser...^^


Start med 0,5-1mg som de andre nævner. Blackout er ik for sjov. For et par år siden havde jeg en lille uges tid, uden synderlig hukommelse på grund af de sataner. Det er bare så pinligt at skulle undskylde og bruge tid at at blive venner med familie og omgangskreds på grund af at man godt lige mente man havde fortjent en hyggelammer mellem jul og nytår. :/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 10:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 feb 2013 00:45
Indlæg: 33
Var også ALT for store doser dagligt som jeg tog. Nok derfor:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 12:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
100o tak for hjælpen ;) Nappede 0.5 til at sove på igår, det virkede sgu :) tror jeg vil prøve med 2mg næste gang.. Thailand er nu et herligt sted :peace: <3 & :joint: ( ved ikke hvad der relaterede bedre til harmoni end en joint, ud af de smileys lol ..)

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 13:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
btw.. Hvor længe varer virkningen ca? og kan man godt opføre sig normalt på dem? tænker lidt på at spise nogen inden jeg går til stranden for at mødes med noget familie? :P

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 13:47 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 19 feb 2009 18:02
Indlæg: 429
Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Altså.. Jeg har en kammerat der en gang er gået helt amok og smadrede svigermekanikkens hytte.. Råbte, skreg og kastede med ting.. (det var første gang han skulle møde dem :D) Han kan ikke selv huske hvorfor, eller hvad der skete. Alt dette skete efter en aften hvor vi nok havde spist liiidt for mange xanax og fået lidt til næsen.
Så det kan gå galt. Men for det meste er det intet problem at opføre sig normalt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 19:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
jaja bevares. det kan jo slå klik for nogen, især hvis der har sneet lidt ;) Men tænker bare mere om man kommer til at tale/ligne en mongol og begynder at savle osv :lol: ... Hvis man kun napper 2-3 mg. og skal lige siges at jeg ikke er en lille spinkel fyr, tværtimod :P

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 20:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Hvor meget tager i andre?

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 21:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2013 21:20
Indlæg: 23
Xanax er et mildt benzo, så vær ikke bange for dem...

De er selvfølgelig afhængigheds skabende, så tag dem ikke for tit. I så fald ender det med du bliver afhængig og tager de rigtig stærke benzo....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2013 21:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2013 21:20
Indlæg: 23
misforstod, de er stærke

1mg Alprazolam svarer til 20mg diazepam

Hviket faktisk er 4 stesolider :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2017 01:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jan 2017 01:44
Indlæg: 1
Jeg har taget dem meget. De fjerner eller lægger låg på negative følelser. Og det er virkelig rart. 1mg- 1,5 mg vil jeg sige, hvis det bare er en aften. De kan tages hver 14 dag uden man bliver afhængig. Hyg dig, jeg savner dem :-) De er desværre ikke i håndkøb i Danmark, og lægen vil helst ikke udskrive dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2017 18:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
dusine skrev:
Jeg har taget dem meget. De fjerner eller lægger låg på negative følelser. Og det er virkelig rart. 1mg- 1,5 mg vil jeg sige, hvis det bare er en aften. De kan tages hver 14 dag uden man bliver afhængig. Hyg dig, jeg savner dem :-) De er desværre ikke i håndkøb i Danmark, og lægen vil helst ikke udskrive dem.

hej du!
det er en tråd fra 2013 du skriver i.. datoen osv ka ses i højre hjørne.. -så mon ikk trådstarter for lœngst er kommet videre ;)
men ellers velkommen til psy! :peace:
vh STW

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team