Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Hey psybere.

For noget tid siden fik vi endelig smidt en masse kiks og MDMA til fyns.
Det skulle efter signende være LSD kiks.
Jeg tog på tur i fredags med 20 kiks og tog 8,5 selv. Jeg lagde ud med 2 piller. og jeg sad og ventede spændt i 10 minutter og så kørte jeg videre med drengene. De havde taget en værd, tiden var lige pludselig gået og så slog de ind. Det føltes som om at jeg ikke kunne styre det og at det var ved at gå galt, og da jeg skulle passe på de andre var jeg nødt til at tage mig sammen men de andre to fik det også sådan. det gik over efter en halv time og så gik jeg amok og åd 6. men jeg fik ingen hallu'er blev bare fuck't. Jeg havde svært ved at stå og jeg sagde mærkelige ting og var en smule træt.
Kan det være Lsd piller eller er der nogle som kender bedre til dem.

Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
Syntetiske stoffer

I dette forum diskuteres alt om syntetiske stoffer, lige fra det psykedeliske til stimulanser og empathogener.
Dette forum er IKKE til diskussion af ecstasy-piller, brug evt. http://www.pillreports.com til dette.

Låst.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]