Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 04:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

For et års tid siden havde jeg en flaske med 100 dråber af noget, som jeg i første omgang fik at vide var LSD. En af mine venner, som har mere erfaring med LSD end mig fortalte mig imidlertid efter et trip at han ikke troede at det var LSD. Men han havde ikke nogen ide om, hvad det så kunne være.

Det kom til Århus fra Holland for omkring halvandet år siden og var i nogle "frisk-ånde" flasker. Væsken var svagt brunlig og smagte syrligt-sødt. Jeg har prøvet doser mellem én og seks dråber, og fik en mild effekt ud af en enkelt dråbe. Det var helt sikkert psykedelisk. Jeg havde både OEVs og CEVs hver gang jeg tog et trip. OEVs gav tingene et "glow" og ved højere doser var der kraftig pattern-tracing og alting vibrerede. CEVs var i lave doser kaljdoskopiske mønstre og jeg mødte på en høj dosis en slags gud eller alien. Der var aldrig nogen body-load.
Hvad kan det havde været? Måske en eller anden RC (måske en nbome? De skulle vist være giftige i høje doser..?) eller var det bare svag LSD?

Stodder
Brugeravatar

Hvor lang tid tager det før det begynder at virke?

Medlem
Brugeravatar

Det tog vel en halv til en hel time før jeg begyndte at mærke noget.

Medlem
Brugeravatar

jeg har hørt at 2-cb kan gøres flydene og tages i dråber, har dog aldrig selv prøvet, måske kan det være det ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Mit bud ville være en af NBOMe'erne. Som leaf også spørger, hvor længe tog det om at virke og hvor længe varede det?

Medlem
Brugeravatar

Varigheden varierede med dosen. I lave doser varede det 6-8 timer og i højere doser 8-10 timer, måske længere, men det kan være lidt svært t afgøre, hvornår trippet "slutter", især med høje doser. Der var ofte "afterglow" også efter de 10 timer.

Medlem
Brugeravatar

Måske det kunne være en DOx (DOM DOB, etc.). Men er de ikke ret sjældne?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jo, og de varer en god del timer længere, så vidt jeg husker. Jeg holder stadig på NBOMe. Selv i mindre doser (100-120 µg) varer LSD for mig 10 timer, måske plus lidt afterglow.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja det lyder ikke som LSD hvis det vare så kort tid. Vil mene at LSD vare 10-12 timer.

Jeg tror det bliver rigtig svært at svare på, medmindre det blev testet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvis ikke det har været LSD, har det sandsynligvis været en af NBOMe'erne.. Men holdt i det i munden i mindst 10 min. ?
NBOMe'rne er inaktive oralt, så hvis i blot havde slugt doserne umiddelbart efter de var dryppet i munden, ville i have fået minimal eller ingen virkning.

DOx'erne er generelt 1½ time eller længere om at begynde at virke og virker gerne i +12 timer..

Medlem

Det er i hvertfald ikke DOx.

Det kunne godt være en NBOMe, man kan godt nå at få optaget noget af det selvom man ikke holder det i munden i 10-20min, hvis dråberne er stærke nok / man tager nok :)

Det kunne også være end LSD analog, der er nogle få af dem på markedet (LSP, LSB, LSM, etc.).
5-MeO-aMT er også potent nok til det kan indtages på dråbeform, det passer måske meget godt med lav effekt ved 1 dråbe, hvilket kunne være omkring 2mg, men mulighederne er mange. :)

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hvorfor skulle det ikke være LSD igen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
man kan godt nå at få optaget noget af det selvom man ikke holder det i munden i 10-20min, hvis dråberne er stærke nok / man tager nok :)

Naturligvis.. Du kan garanteret også tage 10g n,n-DMT og få virkning da MAO-enzymerne ikke kan nå at følge med.
Svjv bliver NBOMe'rne nedbrudt til deres respektive 2c-x i maven(BOMe'en bliver frakløvet) - Så er det altså meget 25x-NBOMe man skal indtage ;)

Junior medlem

Hvorfor skulle det ikke være LSD igen?

LSD skulle efter sigende være ekstremt sjældent nu om dage og der er andre psykoaktive stoffer som har meget lignende effekter. (såsom disse nævnt i denne tråd)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ahhh...

Ekstremt sjældnet et måske lige at overdrive. Det er nok ikke så udbredt længere, hvertfald ikke ikke sp meget i DK

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Nu er det jo så populært igen! :P http://www.bt.dk/danmark/ekspert-advare ... goFetch.dk

Min erfaring med NBOMe'erne siger mig, at det skulle være ret svært at forveksle deres rus med LSD. Synes tydeligt man kan mærke forskellen i bodyload, selvom der ikke er meget på NBOMe'erne, er det ikke at sammenligne med LSD hvor der intet er IMO... Jeg har også altid en lille smule kæberasler, det har jeg aldrig med LSD..

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Ud fra din beskrivelse er jeg rimelig sikker på jeg har fra samme kilde som dig. Så derfor har jeg nu bestilt et marguis og et ehrlich test kit. Så må det vise sig hvad det er....

Junior medlem
Brugeravatar

Der findes jo også dem (for eksempel svenske Patrick Lundborg i hans nyeste bog Psychedelia) der mener at INTET af det LSD der har været i handlen siden midt i halvfjerdserne rent faktisk er LSD, men forskellige analoger. Det skyldes en mangel på råmateriale siden ulovliggørelsen, da det er uhyre svært at fremstille meldrøje i et undergrunds lab eller noget i den stil. Jeg skal gerne uddybe og finde de præcise tekniske informationer fra bogen hvis nogen er interesserede.

Fin bog iøvrigt, kan anbefales.

Dedikeret medlem

Der findes jo også dem (for eksempel svenske Patrick Lundborg i hans nyeste bog Psychedelia) der mener at INTET af det LSD der har været i handlen siden midt i halvfjerdserne rent faktisk er LSD, men forskellige analoger. Det skyldes en mangel på råmateriale siden ulovliggørelsen, da det er uhyre svært at fremstille meldrøje i et undergrunds lab eller noget i den stil. Jeg skal gerne uddybe og finde de præcise tekniske informationer fra bogen hvis nogen er interesserede.

Fin bog iøvrigt, kan anbefales.

Det håber jeg satme ikke er rigtigt for hva er det så jeg/vi/mange mennesker går og æder :hm:

Junior medlem
Brugeravatar

Det håber jeg satme ikke er rigtigt for hva er det så jeg/vi/mange mennesker går og æder :hm:

Oftest DOB ifølge bogen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]