Typisk folk der lukker lort ud.
Nej, det vil det ikke - Serotonin er stoffet der bliver udskildt bl.a under påvirkning af "E" - Bananer indeholder tryptofan, som bliver til 5-htp vitamin, som bliver omdannet til serotonin.
Det eneste det i sidste ende vil kunne gøre er mere effekt/mindre smadret dagen efter.
Og jeg stemmer også på det Kaktus Klausen siger, hold dig fra piller, få fat i noget MDMA i stedet.
der er jeg enig i det med banan, men tråden handler jo om xtc og ikke mdma
men der forstår jeg godt jers mening i det det ene sted, man ved aldrig hvad der kan være i xtc,, men man kan heller ikke vide hvad der er i ens mdma,, tænk vis der var blevet lavet en kæmpe fejl production af mdma, ligeså vel som kan ske med xtc productionen, problemet med xtc. er pusherne der sælgerne,, de aner ikke hvad de indholder og dermed giver forkert oplysninger
men der findes også stabile XTC producenter som ikke putter alt muligt i pillerne, fx 2-cb og mdma i en blandet af en pille, og så måske noget andet i en anden pille, disse (fabriker) findes skam stadig man skal bare være heltig at kende den rigtige, og xtc kan også fås som ren mdma , ja bare i en pille, men det er ikke tit jeg har set kun mdma i xtc piller desvære