Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej alle håber lige at der er nogen herinde der kan gøre mig lidt klogere.
før i tiden da jeg fik ketamin var det altid i små sten (ca på størrelse med sukkerkorn) og det virkede helt fantastisk.
så nu her det sidste års tid når jeg har fået fat i noget har det ændret sig til bittesmå aflange korn næsten pulver agtigt, og det er som om det ikke virker helt på samme måde, lidt dårlige måske, er så i tvivl om det kunne være noget andet end end ketamin? eller hva fanden der foregår
har også nogen gange fået fat i noget pulver der har gjort ret ondt at sniffe men virket udemærket men stadig lidt anderledes, og ikke lige så godt som den gode gamle ketamin og det er jeg ret overbevist om er mxe er der nogen der kan fortælle mig noget om dette? og om jeg bare husker ketamin som bedre fordi jeg ikke havde taget det så meget dengang?! er pænt meget i tvivl :D

Medlem

vil aldrig kunne fortælle dig hvad det er for noget du er begyndt at få.... Men jeg får ketamin i de små sukkerkornslignende krystaller du snakker om og sådan har det altid været... Hvis du får pulver kan de jo være at de små krystaller er blevet knust for dig i forvejen?...

synes ikke jeg kan komme i tanke om noget der er i aflange korn. hmm...

Junior medlem

tjoh jah men konsistensen af pulveret er anderledes når man selv knuser det og når jeg bare for det i pulver og er anderledes at sniffe.. de der aflange korn jeg snakker om er jo sådan set krystaller, sådan aflange små krystaller. ved ikke lige hvorfor jeg beskrev det så dårligt før hehe

Dedikeret medlem

Ketamin situationen i landet er LORT ! skal selv ud og køre 180 km hver vej for at finde en lille pony :( . Og ja der flyder meget lort i gaderne er også stødt på forskellige ting som ikke har en skid med hest at gøre :S

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg plejede også at se det i den normale "sukker"-lignende tilstand, men de sidste par gange har det været et MEGET fint melet fluffy pulver. Virkningen har været fin, måske en smule svagere, men ikke noget mærkbart. Jeg føler mig dog en hel del mere tryg ved krystallerne af en eller anden grund.

Dedikeret medlem

Det jeg har er godt nok "sukker" men krystallerne er meget mindre end de plejer ! MEN det er tilgengæld rigtig lækker sukker dog er der langt efter det :P

Junior medlem

ja jeg er sgu også mest til krystallerne :D, så er jeg ihvertfald ikke den eneste der oplever ændringer på den front heeh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
MXE virker i 3-5 gange så lang tid

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]