Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 03:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Kan ikke lige finde et konkret svar på dette. Nogle mener, at det er bedst hvis man aldrig øger dosen og at man ikke burde være nødt til det, hvis man overholder sine pauser. Andre mener, at selv hvis man holder sine pauser på 2-3 måneder, vil man opbygge tolerance og derfor være nødt til at dosere lidt mere næste gang. Synes det lyder lidt lame

Hvad er jeres erfaring? Lad os gå ud fra, at det er samme batch der bruges hver gang.

PS bonus spørgsmål: Hvad foretrækker I personligt: en dosering + mindre redosering en time senere, eller en stor? Jeg har aldrig prøvet at dosere over 120 på den første, men føler ikke rigtig at jeg "roller", før jeg tager næste dose. Så føler jeg måske lidt at man "spilder" noget trip, i stedet for bare at tage hele dosen til at starte med.. Hvad siger I?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis jeg holder de anbefalede 2-3 måneder, har jeg ikke behov for at øge dosis. Din tolerance er "nulstillet" efter 2-3 måneder, med mindre du har haft et massivt brug af mdma eller en anden serotonin agonist.

edit; Du kan jo også sige dig selv, hvis du har brug for at øge dosis hver gang, er der jo opstået en form for tolerance :)
Jeg kan godt nikke genkendende til det du ikke roller ordenlig før efter 2. dosis. Prøv øg startdosen med 10-40mg og se om det ikke hjælper. Jeg er begyndt kun at tage én dosis mdma. Men for tiden plejer jeg altid at kombinere det med noget andet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes faktisk at jeg har oplevet lige modsat effekt, med pauser på 2-3 måneder. De første par gange jeg tog MDMA, tog jeg 175 mg.
Men den dag i dag, synes jeg 125 mg er en helt passende dosis - og jeg redosere ikke.

Medlem
Brugeravatar

Jeg plejer at dosere 120mg+60mg omkring 3 timer senere. Jeg har prøvet at dosere over 150mg én gang, og der blev jeg temmelig sløv og slet ikke tilstedeværende. Meget blank og nok ikke ret godt selskab. Din kropsvægt er jo også en faktor. Alle kan ikke "rolle" på den samme dosis. Jeg vejer 70kg og der passer 120mg perfekt som gennembrudsdosis.

Du burde ikke have tolerance efter 2 måneders pause. Og hvis du alligevel har tolerance, så vent lidt længere til dit næste trip. Det er synd for MDMA'en at spilde den på en krop, som har vænnet sig til det ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
ved 175 mg er jeg kun til dels tilstede, da jeg drifter lidt ind og ud imellem kropslig og psykisk orgasme, det kan så forlænges med 175 mg senere, men jeg vil gerne holde mig omkring 100mg, og så måske 50mg redosering senere.

Dedikeret medlem

Jeg plejer bruge 120mg - 140 mg som attack dose og så nogle redoseringer i løbet af natten :) redoseringerne ligger typisk på 50-80mg :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]