Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA, nu!!??
Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Hey guys n' girls

Er lige kommet hjem fra en hyggelig aften med en god veninde og overvejer kraftig et lille mdma trip. Er det way off???Det er langt tid siden jeg sidst har trippet. Lidt over 3 mnd. Jeg er dog en smule fuld pt (ca 6-7 genstande - er spinkel af bygning). Og jeg var også på druk i går, har dog fået nogenlunde kost.
Tænker en lille dosis på ca 80 mg, men hvad siger i til det. Nogen erfaringer??

Medlem

hey bo :)

Nu har jeg ikke selv den store erfaring med MDMA.
Men har EN DEL kammersjukker, det MED glæde hopper på MDMA trip, selvom de har en lille ski på, det har de det fint med, og de siger virkningen "bare" bliver forstærket lidt, så vær selvfølgelig opmærksom på dette.. men derudover, så skulle jeg mene du sagtens kunne tage en lille tur :) go lørdag/søndag herfra :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hmm, bare det at du har brug for at spørge om råd burde være indikator nok på, at du skal lade være... Det kan sikkert blive fint nok, men hvorfor spilde god MDMA på en halv-snaldret lørdag nat? Medmindre du altså har veninden med hjem og hun bare er klar på noget snak/put/hygge/petting/whatever så synes jeg du skulle droppe det, alkohol tager meget af magien fra MDMA synes jeg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lad være med at gøre det nu hvor du er fuld og i tvivl. Jeg gjorde det samme for kort tid siden. Det var fint nok, men jeg fortryder lidt nu at jeg ikke gemte det til en anden god gang. Gå i seng og få en god nats søvn i stedet. :)

Jeg synes i øvrigt ikke at alkohol forstærker effekten, måske den blæste og smadrede effekt, men ikke den magiske og gode som man søger. Efter hvad jeg har lært om farmakokinetik gør det også at du optager mindre af din MDMA.

Dedikeret medlem

Tak for svar.

Kom desværre til at droppe bomben efter første post. 70 mg in da belly. Ville egentlig have ventet til det skulle være en ordenlig emma tur med vennerne, men har bare været så stresset på det sidste - det er da en bedre undskyldning end at "jeg var fuld"...hehe 8)

Medlem

føler helt, at jeg aldrig, skulle ha postet, hva jeg havde hørt.. :S
Håber dog du får et godt trip alligevel! :)

Mvh Røget skinke!

Dedikeret medlem

Du skal ikke undskylde. Tror nu nok det skal fungere. No worries.. Men burde måske have ventet. Nå, men det skal ikke ødelægges af dårlig samvittighed og forrydelse. 70 mg er alligevel en "uskyldig" dose..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bare husk på at du gerne skal holde 2-3 måneders pause mellem hvert MDMA trip.
Ellers mister du sandsynligvis magien for evigt, relativt hurtigt.

Derfor er MDMA ikke et hygge stof, man normalt går og spiser på random søndag aften :P
Der skal helst være et lidt større formål.

Ryg en joint i stedet næste gang :wink:

Dedikeret medlem

Lige en status. Droppede 70 mg og dippede efterfølgende ca 30 mg - det var helt fint, men ikke den helt vilde tur alligevel, måske pga jeg var lidt en smule beruset i forvejen. Det havde nok været smartest at vente...
Bare husk på at du gerne skal holde 2-3 måneders pause mellem hvert MDMA trip.
Ellers mister du sandsynligvis magien for evigt, relativt hurtigt.

Det med de 2 måneders pause - er det helt uafhængigt af dosen?

Admin
Brugeravatar

^^Mere eller mindre. Jeg vil ihvertfald råde dig til at holde et par måneders pause, når du har taget 100 mg. Jeg tror, man skal helt ned i 10-15 mg, før man ikke behøver holde pause. Jeg kender til folk, der har ødelagt magien helt for dem selv ved at tage doser på 50-100 mg ofte.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]