Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 20:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.
Jeg er ny på dette forum og generelt ret ny i alt det her. Så håber der er nogen der ude, der lige kan hjælpe mig lidt.

Jeg har i ''mine unge dage'' prøvet amfetamin før, men uden egentlig at mærke noget. Og det er den eneste erfaring jeg har med den salgs stoffer. Jeg har dog røget en del hash. Nu, 7 år efter har jeg i længere tid overvejet og søgt efter viden besluttet mig for, at jeg gerne vil prøve amfetamin. Men det er nogle enkelte ting jeg er i tvivl om.

Jeg overvejer at gøre det til en større psyfest. er det dumt når det er første gang?
Må man blande alkohol sammen med?
Hvad er ca. dosering for en nybegynder/første gangs?

Håber I vil hjælpe en ny, på forhånd tak :D

Medlem
Brugeravatar

Det ville umiddelbart være en god idé at tage det i nogle sikre omgivelser først - tænker lidt at hvis du køber, så bare tage lidt først for at din krop vil kunne genkende rusen lidt, husk på du jo nok ikke skal ha så meget når din tolerance jo nok er helt i bund. Derefter burde du gerne ha nok tilbage til din fest :) bare hvis du gerne vil være på den sikre side, der er sgu så meget der kan gå galt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville ikke tage det uden at blande med alkohol... og smøger husk MASSER af smøger. Man kan nærmest trække vejret gennem en smøg på god amf.

Ang. dosering. så kommer det også lidt an på renheden i det pulver, du har fået. Amf virker i mange timer, så start stille ud.

http://www.youtube.com/watch?v=Qs7zi6lS45g

Denne video illustrerer en læge, der ordinerer en kæmpe dosis laboratorieamf til en dansk journalist.
Det er slet ikke i de mængder, du skal tage stoffet - det er ganske enkelt uansvarligt uanset om du så er begynder eller erfaren.
Jeg har aldrig rigtigt målt mine doseringer i mg, men har bare "linet up" og sniffet. Jeg har maks taget et 0.5g på en hel dag og det har været mere end nok til holde mig kørende hele natten oveni.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg vil mene, at du sagtens kan tage lidt amf til en fest, selvom det er første gang.
Bare tag doser på ca 100 - 150 mg.
Det er ikke klogt at blade alkohol sammen med stimulanser, men et par øl eller 5 kan vel nok gå. Bare husk på, at du ikke kan mærke din krops signaler særlig godt, så du skal passe lidt mere på.-

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Til en nybegynder eller førstegangsbruger ville jeg aldrig råde at blande med alkohol. DOG skal det siges at jeg altid selv blander de to ting når det endelig er, for jeg elsker virkningen - men klogt? Er det nok ikke. Imo kan du sagtens tage en lille smule til den fest, bare sørg for at holde doserne nede. Måske en 100-150mg / hvis skamcuttet, lidt mere. Men det er ALDRIG til at råde folk omkring Amf doser netop fordi det er så forskelligt hvor folk køber det. Så prøv dig frem go roligt fremad, sørg for at spise en masse nærende og sund mad inden du tager, og drik så også lidt vand igennem aftenen.

Go fest! =)

.. Og pas nu på med det ikke bliver en dårlig vane ..

Junior medlem

Tak for jeres svar :) ..
Det er nu besluttet at jeg vil starte med at prøve det hjemme sammen med en kammerat.
Nogle gode råd til dette? F.eks. ift. når man bliver aktiv?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Nu skal jeg ikke komme med en løftet pegefinger, men istedet for amf vil jeg anbefale noget god coke i stedet. Nedturen er ikke ren død som den er på amf.

Medlem
Brugeravatar

Enig. Men det er de færreste der har kontakter til at skaffe ordenlig coke i DK, også koster det som regel kassen. Gade coke i Danmark er noget af det klammeste jeg kan komme i tanke om. Gade amf er ikke meget bedre, dog meget billigere.

Junior medlem

Når du kan mærke den, så husk at fyre den af og bare hygge dig ! :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Tak for jeres svar :) ..
Det er nu besluttet at jeg vil starte med at prøve det hjemme sammen med en kammerat.
Nogle gode råd til dette? F.eks. ift. når man bliver aktiv?

På amfetamin er det INTET problem at finde ud af hvad man skal foretage sig. I vil helt automatisk føle jer ekstremt nære venner og snakke om alt muligt. I skal nok finde på noget at lave =)

Når jeg tænker tilbage på mine amfetamin ture, så er 60-70% af dem været alt muligt underligt man snakkede om - som jeg aldrig gad uden Amf!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]