Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Fentanyl
Junior medlem

Hey derude! :D

vil bare lige høre hvordan jeg får mest ud af plastre, som fentanyl-orin, lafene..?
jeg har en høj opiat-tolerance så vil mene jeg godt kan tåle at få lidt større effekt af dem, er ikke intrasseret i at ryge eller skyde dem, PÅ NOGEN MÅDER!...
alle andre råd vil jeg gerne høre om. :lol:

håber i vil give lidt af jeres erfaringer til mig :rocking: :cheers:

Mvh Flyhigh2thesky

Titel: Re: Fentanyl
Medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke vil ryge eller skyde dem, hvilket også langt fra kan anbefales, da det simpelthen er umuligt at dosere, er der ikke så meget andet at gøre end at bruge dem som de er.
Hver dog opmærksom på, at effekten først sætter ind et par timer efter du har taget plasteret på. Jeg tror det har noget at gøre med at det lige skal "varmes" op. Jeg fik ihvertfald selv lidt et chok over, hvor hvordan effekten pludseligt kom snigende og var meget intens (med et 50 mics/time-plaster), på trods af, at jeg også har opioidtolerance til dels.
En anden ting du skal huske på, er, at halvveringstiden for transmerdal dosering af fentanyl giver en MEGET længere halvveringstid end ved rygning, snifning, injektion, da fentanylen simpelhen oplager sig i hudlagene. 10-12 timers halvveringstid er ikke ualmindeligt.
Held og lykke med plastrene, og pas nu godt på dig selv. :)

Junior medlem

dengaleremote jeg takker meget for dig svar!:). men jeg syntes og have hørt man kunne brygge en kraftig the på dem? eller klippe en strimmel af, og lægge den under tungen.! begge dele med god effekt tilfølge måske det mig der har hørt forkert men er glad for hjælpen!:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Har hørt om at opløse dem i vand, hvorefter man drikker dem. Da jeg havde en super høj tolerance på opioider, synes jeg egentlig ikke at de virkede super godt selvom jeg havde 3 af de stærkeste plastre klistret på kroppen. Men så igen... den periode er ret omtåget.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg vil ikke anbefale det her fordi jeg ikke ved hvad dose osv. de plaster er på og hvor høj din tolerence er.
Plus jeg har været en virkeligt hefti tidligere stiknarkoman med morfica i en del år.
Man kan godt tygge på dem og drikke noget varmt som te til fx. Det har givet effekt på mig og så kan man spytte dem ud når man føler sig skæv og så kan de bruges igen faktisk når de bliver varmet op og tykket.. Men dengang var jeg hård misbruger! Og det var ikke engang fordi det virkede såå vildt igen på mig dengang, men jeg vil stærkt anbefale at du bare tager dem som man skal som der står på indlægsseddelen... Ved ikke hvor riski det andet er.. Men det er meget svært at sige for mig hvad der ville være bedst for dig.. Bare pas på med Fentanyl!! Morfica i det hele taget!
Peace Morpheus!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]