Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 21:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: diazepam
Medlem

Hej psychedelia!
Jeg har anskaffet noget diazepam i pulverform, har prøvet det to gange i dag, og plejer at elske det.

Problemet er at jeg føler mig en smule nedtrykt når det sætter ind.
Kan det være pga. Af diazepamen ellrr kan det skyldes eller kan andre faktorer der spiler ind?
Skal lige siges at jeg er ved at afslutte en kur på anabole steroider
Og det påvirker min psyke normalt :) håber det giver mening for er lidt ramt ;)

Titel: Re: diazepam
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det lyder mest sandsynligt at det er afslutningen af din kur der spiller ind...

Medlem

Okay, surt show.. :) Men det var også det jeg havde i tankerne :) Når man roder med sit testoron niveau går humøret altid lidt op og ned :)

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor har du taget diazepam to gange i dag? .... hvis jeg må spørge? Diazepam har en halveringstid på op mod 100 timer, så der er IMO ingen grund til at tage flere doser den samme dag. Det kan faktisk være lidt farligt, fordi du ved anden dose stadig er påvirket af den første og derfor har dårligere dømmekraft end hvis du var ædru. Jeg har oplevet nogle gange, hvor jeg bare er blevet ved med at tage flere benzoer, fordi jeg var for lam til at kunne mærke, hvor lam jeg egentlig var. Pas på dig selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Og hvorfor er det i pulver?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Nok fordi det er rent diazepam pulver.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Nok fordi det er rent diazepam pulver.

Der kan man bare se, har jeg aldrig hørt om.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Når man roder med sit testoron niveau går humøret altid lidt op og ned :)

Korrekt, ydermere er testosteron langt fra det eneste hormon i ubalance.. Især ikke i afslutningsfasen af en cyklus ;)

Medlem

Tak for respons :)

- ja, det er diazepam i ren pulverform, heftigt stas og virkelig svært at dosere... ;)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Ja. Skaf dig en vægt.

Junior medlem

Hey har et spørgsmål. Har købt 2 gram rent diazepam pulver. Sælger sagde jeg kunne lave det til Valium vol 2? Er det rigtigt og er det noget jeg burde gøre?. Kunne virkelig godt bruge noget hjælp her.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hvad er valium vol 2? Diazepam er det aktive stof i valium.. Pas meget på doserne - det er svært at dosere i pulverform og kræver en meget præcis vægt for at kunne håndtere det forsvarligt.. Engang i tidernes morgen havde jeg også en pose rent diazepam, der gik jeg og dyppede fingeren i posen, med det resultat at jeg pissede i sengen to dage i træk.. Flot! (og billigt sluppet)

Junior medlem

Pas det var hvad han kaldte det. Han snakkede om at jeg skulle opløse det i noget og gøre det flydende? Vil lave det korrekte så folk ikke bliver syge skadet osv.
Sygt det lyder sgu godt nok seriøst og stærkt :/ måske jeg skulle lave en masse forarbejde før jeg begynder at lege med det. Tak for svar.

Junior medlem

Er diazepam det samme som Oxapax ?

Medlem
Brugeravatar

HansenogJensen skrev:
Er diazepam det samme som Oxapax ?

Altså det aktive stof i Oxapax er Oxazepam (bliver også solgt under Alopam og Oxabenz), som også er et benzodiazepin ligesom diazepam (som bl.a. bliver solgt under navnene Valium, Hexalid, Apozepam og Stesolid). Google hvis du vil undersøge forskelle på fx anbefalet dosis, halveringstiden og andre egenskaber.

Junior medlem

Mange tak for svar :-)
Hvad gør man så, hvis man gerne vil prøve det og ikke vil involvere lægen ?

Junior medlem

Buttkraken er gud.

Medlem

Hvad for en effekt søger du HansenogJensen? Hvis du forventer at blive euforisk påvirket, ligesom med mange ulovlige stoffer, så bliver du måske skuffet.
Diazepam er ganske praktisk at have liggende, men det er ikke noget jeg vil anbefale dig at gøre en større indsats for at anskaffe.

Junior medlem

Hejsa,

Bare afslapning og mulighed for at få en god søvn.
Jeg arbejder ca. 50 - 55 timer i ugen og driver egen virksomhed.

Jeg ryger ikke og har aldrig gjort det, så hash eller lign. er ikke en mulighed.

Jeg er med på at diazepam kan være vanedannende.

Medlem
Brugeravatar

Diazepam (eller måske endda hellere alprazolam) er meget rart og smart at have liggende som tripkillers. Nogle folk er meget glade for benzoer så pas på du ikke bliver hooked. IMO synes jeg ikke det er en særlig interessant rus, medmindre det er i kombo med opioider, MEN DET KAN PÅ INGEN MÅDER ANBEFALES MEDMINDRE MAN HAR ET DØDSØNSKE ELLER GERNE VIL IND OG RUSKE TREMMER!

Hvis det er anskaffelse du spørger om så er det ikke noget man spørger om herinde. De blå/sorte kigger med, og vi vil også undgå negativ presse omkring sitet. Er selv fra Århus, men medmindre man allerede er en del af narko/gademiljøet ville jeg ikke sende en person de steder hen hvor jeg ved man kan skaffe hård narkotika, da der er kæmpe risiko for at blive hustlet, hvis du da ikke direkte bliver rullet. Pas på, visse miljøer er virkelig ikke for sjov. Desuden vil jeg også lige sige at hvis man alligevel er opsat på at opsøge de mest skumle og kneppede miljøer i DK, skal man måske tage nogle skridt tilbage og få en alvorligt dyb refleksion om hvor man er på vej hen i livet. Hvis du alligevel går på gaden efter narko, så brug sund fornuft! Kunne give mange gode råd, men kort sagt så ikke skil dig for meget ud (rend ikke rundt og lign en million med suit og jeg ved ikke hvad), få lortet i hånden og check det ud før du giver dem papir, ikke fortæl hvor du bor, ikke gå med hen til et mørkt meget afsides sted (lidt svært da nogle af stederne hvor gadenarkomanerne hænger ud i sig selv er gemt lidt væk) og til sidst vis respekt men ikke frygt/svaghed (seriøse predators derude for real). Seriøst pas på dig selv bro, det' ikk' for sjov...

Benzodiazepiner er seriøs medicin med voldsomme konsekvenser ved et misbrug. Du virker dog umiddelbart fornuftig nok med et godt fundament, men bliver alligevel nødt til at nævne det:) Hvis muligt ville jeg honestly virkelig prøve at undersøge andre muligheder for afslapning og søvn end nogle af de mest hardcore medikamenter der findes - just my opinion. Super fedt at du dog kommer herind og undersøger shit før du tankeløst springer ud i det. Vil virkelig anbefale at du læser så meget du kan omkring benzoer, hvad det er for noget medicin, og konsekvenserne hvis det går galt. Info redder liv!

Btw du siger at du ikke ryger og derfor er hash ikke en mulighed, men det kan jo sådan set godt indtages oralt - søg og du vil finde.

Ønsker dig alt godt homie:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]