Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Har prøvet noget amf igennem en ny pusher, den bliver kaldt "snotklat" eller "gul marcipan", den er let gullig og en smule fugtig konsistens, den har en meget svag duft af syrener, jeg har prøvet den før dog ikke fra samme pusher, de andre gange jeg har prøvet denne gule marcipan sparkede den virkelig røv, den var vild, og man kunne sagtens holde den kørende på ikke særlig meget i rigtig lang tid. Den jeg så har fingrene i nu, er sgu lidt underlig, vi sidder og har suget over et gram hver på nok lidt over en time, der er ikke rigtig den vilde virkning, jo er kommet over trætheden men er overhovedet ikke kruddet af og jeg skal på toilet hele tiden, altså skide hele tiden.. Og jeg ved at det det ikke er noget lort, jeg har en kammerat der suger rigtig meget, og han har prøvet præcis den her før, hvor han var kruddet helt af i mange timer på en streg på omkring 5-6cm.
Vi har altid suget som folk nu gør i weekender og sådan, også været det længere ude, men i de sidste 2-3 uger har vi suget rigtig meget, virkelig givet den gas. Så sidder bare med tanken om, om det er muligt at havde suget så meget man ikke bliver brændt mere.. hvad tror i?

Medlem
Brugeravatar

Der kan være flere frunde at I ikke oplever den samme rus som I plejer. Tolerance er helt sikkert en faktor, som må tages i betragtning. HVis du bruger et stof rigtig meget i en periode, vil der langsomt (og for nogle stoffer, hurtigt) skulle mere og mere til for at få dem samme virkning.
Hold en pause og se om det ikke bliver sjovt igen efter noget uden. Jeg ville sige mindst to uger men helst en måned, hvis I vil tolerancen til livs.
Det kan også være I bare har fået et produkt, som ikke er lige så godt som det I fik tidligere. Delvom det ligner det gamle fysisk, er der ingen garanti for at det indholder det samme. Den gule farve i amfetaminen stammer, IMO ikke fra selve amfetaminen, men fra noget som er tilsat. Ren amfetamin bør være hvidt eller måske måske gennemsigtigt, hvis det stadig er i krystaller (men det har jeg aldrig selv oplevet). Man skal ikke skue hunden på hårende ;)

Medlem
Brugeravatar

OG selvom amfetaminen er hvid, er det elcfølgelig heller aldrig en garanti for at det er rent. Man kan jo bare tilsætte noget, so er hvidt ;)
Og hvorfor køber I et produkt, som hedder "snotklat"? Det forstår jeg ikke. Det lyder slet, slet ikke indbydende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Folk kander deres narko for de mærkeligste ting, fik en lyserød amf engang der hed pink elephant..

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Tror simpelthen bare det er tolerance / for meget forbrug. Har selv suget en del amf i de sidste par måneder og især i påsken hvor jeg sugede hver dag og næsten ikke sov hele ugen.. Den holder mig stadig frisk, men det er som om at euforien er forsvundet.. Det hele er fra samme batch så ved det ikke er amfen der er dårlig, så mit bud er tolerance

Junior medlem

I har fået noget urent lort med gul frugtfarve tilsat.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]