Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Metadon Oralt
Medlem

Hej.

Jeg har flydende metadon 100ml/100mg

Har læst mig til at 15ml skulle være rigeligt for en første gangs bruger.

Jeg har i aften taget 20ml. Og syntes ikke rigtig jeg kan mærke det, er overhovedet ikke afslappet eller lignene.. Varen er i orden.. Kan godt mærke det lidt, men slet ikke som jeg regned med..

Er van til at spise morfin og den slags, ved ikke om det har noget at sige..

Men tænkte på, hvad tager i normalt som startdosis så det virker ORDENLIG!. Kan godt lide når tingene virker ordenlig kraftigt, hvis i forstår.. :) .. Pga. tænkte på at prøve igen her fredag engang :)

Tænkte på at tage 50ml..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
hvornår har du taget det? for min erffaring er at metadon kan være op til 5-6 timer om at sparke ind?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
btw så er det ekstremt farligt bare at tage så meget metadon som 50 mg uden tolorance... metadon er noget af det der virkeligt er mange dødsfald på fordi forskellen mellem rus dosis og dødlig dosis ikke er ret stor...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
... og især også fordi folk ikke kan vente 5-6 timer på at blive berusede og derfor redosere.

Blev du påvirket senere illusion?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Illusioon skrev:
Er van til at spise morfin og den slags, ved ikke om det har noget at sige..

Det har Helt sikkert noget at sige om du er vant til opiater/opioider. Men nu kender jeg jo ikke din tolerance rigtigt.. Metadon kan virkeligt tage røven på dig oralt! tro mig! Har lagt i 24 timer og kokset/sovet pga. metadon mange mange gange!..
Synes det ville være dumt at tage 50 ml... Det svarer til 10 doner.. Det er en pæn portion..
Men igen så ved jeg jo ikke hvor meget morfica du plejer at tage når du ska have dig en skævert og hvilke præperater du plejer at tage osv..
Det er lidt svært at sige hvor meget du skal have, men du skal i hvert fald være meget forsigtig med metadon! Hellere tage for lidt end for meget og så vent mindst 4 timer med at redosere efter min mening..

Junior medlem

ved godt den er gammel men har fået mit svar her inde tror jeg fordi har spurt efter hvor meget 100ml flyden metadon dak svare til og en skriver er kan jeg se 50ml svare til 10 doner men kan det virkelig passe håber der er en her inde der kan hjælpe mig fordi står med en flaske der er 100ml metadon dak i men vil godt vide hvor meget det svare til hjælp mig der ude tak (:

Junior medlem

ingen der ved noget her inde så selvom det er en gammel forum

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]