Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Hej, Jeg har modtaget en sample af en vendor af disse 2 stoffer, men kan næsten ikke finde noget information om dem. Så derfor ville jeg lige høre om der er nogle af jer der har erfaringer med det.

Jeg har prøvet 50 mg af hver alene, uden den store effekt. Samt har jeg prøvet at blande dem 50 mg af hver i en bane, der syntes jeg at effekten kom, dog ikke så kraftig. Mere bare en clean stimulerende effekt uden den store eufori, og er ikke vild med at gøre flere forsøg, får jeg har noget mere info. Men hvad mener i? Er der overhovedet noget potentiale i disse stoffer?

Admin
Brugeravatar

Første hits på google
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6672 ... mide-(MEXP)-(4-methoxyphenyl)(4-methylpiperazin-1-yl)methanone
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6672 ... ethylamino)methyl)-3-4-dihydronaphthalen-1(2H)-one)

Comeon...

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er vanvittig dumt, at du indtager 50mg af et stof, du ikke ved noget om. Hvad hvis den dose du tog var høj nok til at slå dig ihjel? Nogle stoffer er utrolig potente i selv små doser.

At du blander dem er endnu dummere. Hvad hvis stofferne havde en voldsom synergieffekt, for ikke at tale om decideret toksisk interaktion.

Tænk dig nu om. Jeg håber det er sidste gang du gør noget så dumt!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Jeg havde nu fået nok information om dem. De links Imp linker til havde jeg allerede læst, samt nogle flere, så tænkte det ville være ok at gå videre med det ud fra mine oplysninger. Havde bare håbet at nogle kunne have ført mig til nogle flere og nye oplysninger. Det er selvfølgelig ikke smart at tage ukendte stoffer, men det gør vi alle sammen herinde vist til en vis grad. Men indtil videre er min konklusion og andres at det er lige til at smide ud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]